AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #21 Del Skrevet 1. oktober 2020 På 26.9.2020 den 2.33, AnonymBruker skrev: Det er noen her inne som visst nok flyr opp i universet og kommuniserer med aliens i løpet av natten, du kan jo høre med denne personen om h*n var sammen med dem i går natt der du bor. Anonymkode: 4956f...700 De burde lese seg opp på søvnparalyse..😏 https://www.mn.uio.no/ibv/tjenester/kunnskap/biobloggen/monster.html Anonymkode: 186a5...8d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 1. oktober 2020 #22 Del Skrevet 1. oktober 2020 Planeter på nattehimmelen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlkoMann Skrevet 1. oktober 2020 #23 Del Skrevet 1. oktober 2020 På 25.9.2020 den 21.52, AnonymBruker skrev: I går natt så jeg noe på himmelen som jeg også så 2 ganger sist vinter. En kjempe stjerne over fjorden, bare at den var mere orange og mere fremtreden en de andre. Hadde det ikke vært mere så hadde jeg ikke tenkt noe mere på det. Men den ble plutselig litt større og strålte i flere farger, blant annet lilla. Hadde vært i fjøsen i går for å se til noe med dyrene og ble skremt av det her. Når jeg kom inn titta jeg ut vinduet og den var der enda, men bare mindre igjen. Noe lignende så jeg der sist vinter også. Hva slags fenomen kan dette være? Kan satelitter oppføre seg slikt. Har ikke sett at den beveger seg, men mere sånn at det virker som det kommer nærmere og så blir lengre unna igjen. Anonymkode: 16afe...71d Tok du bilder av dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2020 #24 Del Skrevet 8. oktober 2020 På 25.9.2020 den 21.52, AnonymBruker skrev: I går natt så jeg noe på himmelen som jeg også så 2 ganger sist vinter. En kjempe stjerne over fjorden, bare at den var mere orange og mere fremtreden en de andre. Hadde det ikke vært mere så hadde jeg ikke tenkt noe mere på det. Men den ble plutselig litt større og strålte i flere farger, blant annet lilla. Hadde vært i fjøsen i går for å se til noe med dyrene og ble skremt av det her. Når jeg kom inn titta jeg ut vinduet og den var der enda, men bare mindre igjen. Noe lignende så jeg der sist vinter også. Hva slags fenomen kan dette være? Kan satelitter oppføre seg slikt. Har ikke sett at den beveger seg, men mere sånn at det virker som det kommer nærmere og så blir lengre unna igjen. Anonymkode: 16afe...71d Kveg er kjent med å bli lemlest eller få alvorlig fysiske skader ved ufo observasjoner over bodegård. Du burde holde et ekstra øye med dyra hvis ufoen var ekte og ikke stjerne eller fly. Anonymkode: 7e946...ae7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2020 #25 Del Skrevet 14. oktober 2020 Hvis det finnes ailiens og ufoer, så er det rart at satelitter o.l aldri klarer å fange de opp i forbifarten. Anonymkode: ffe70...f5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2020 #26 Del Skrevet 15. oktober 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis det finnes ailiens og ufoer, så er det rart at satelitter o.l aldri klarer å fange de opp i forbifarten. Anonymkode: ffe70...f5d Satellitter har stort sett verken kameraer eller sensorer som kan fange opp aktivitet rundt dem. Det er det ikke behov for. Anonymkode: 59a3e...239 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå