Gå til innhold

Har jeg sett ufo?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I går natt så jeg noe på himmelen som jeg også så 2 ganger sist vinter. En kjempe stjerne over fjorden, bare at den var mere orange og mere fremtreden en de andre. Hadde det ikke vært mere så hadde jeg ikke tenkt noe mere på det. Men den ble plutselig litt større og strålte i flere farger, blant annet lilla. Hadde vært i fjøsen i går for å se til noe med dyrene og ble skremt av det her.

Når jeg kom inn titta jeg ut vinduet og den var der enda, men bare mindre igjen. Noe lignende så jeg der sist vinter også. Hva slags fenomen kan dette være? Kan satelitter oppføre seg slikt. Har ikke sett at den beveger seg, men mere sånn at det virker som det kommer nærmere og så blir lengre unna igjen.

Anonymkode: 16afe...71d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, du har sett en ufo. Som i: Du har sett en "Unidentified Flying Object". Du har sett noe fly som du ikke kan identifisere. 

Det har ingenting med aliens å gjøre.

Anonymkode: a11c9...f3b

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, du har sett en ufo. Som i: Du har sett en "Unidentified Flying Object". Du har sett noe fly som du ikke kan identifisere. 

Det har ingenting med aliens å gjøre.

Akkurat det kan du ikke garantere. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sikkert UFO, håper du ser det flere ganger, så du kan ta opptak av det. Vet jo aldri hvem som flyver oppi der, russere, arabere, amerikanere, iranere eller koreanere.

Anonymkode: e3344...b78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker da jeg var liten unge at jeg sto og så på en stjerne som hadde litt rare farger. Plutselig flytta den på seg og ble stående på en ann plass.. Enten var det fantasi, eller så var det vel en satelitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Forundret.. skrev:

Akkurat det kan du ikke garantere. 

Nei, det kan jeg ikke. Men sjansen for at det ikke er aliens er større enn at det er.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det kan jeg ikke. Men sjansen for at det ikke er aliens er større enn at det er.

Ja, det er det nok 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

I går natt så jeg noe på himmelen som jeg også så 2 ganger sist vinter. En kjempe stjerne over fjorden, bare at den var mere orange og mere fremtreden en de andre. Hadde det ikke vært mere så hadde jeg ikke tenkt noe mere på det. Men den ble plutselig litt større og strålte i flere farger, blant annet lilla. Hadde vært i fjøsen i går for å se til noe med dyrene og ble skremt av det her.

Når jeg kom inn titta jeg ut vinduet og den var der enda, men bare mindre igjen. Noe lignende så jeg der sist vinter også. Hva slags fenomen kan dette være? Kan satelitter oppføre seg slikt. Har ikke sett at den beveger seg, men mere sånn at det virker som det kommer nærmere og så blir lengre unna igjen.

Anonymkode: 16afe...71d

UFO i ordets rette betydning er det. Men du tenker kanskje på UFO som en farkost fra en annen verden og det er noe annet. Ut i fra beskrivelsen din så kan det være noen har lekt seg med en drone. Det høres i hvert fall ikke ut som et fly, helikopter, Månen, Venus eller sumpgass. ;)

Anonymkode: 59a3e...239

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er noen her inne som visst nok flyr opp i universet og kommuniserer med aliens i løpet av natten, du kan jo høre med denne personen om h*n var sammen med dem i går natt der du bor. ;) 

Anonymkode: 4956f...700

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er noen her inne som visst nok flyr opp i universet og kommuniserer med aliens i løpet av natten, du kan jo høre med denne personen om h*n var sammen med dem i går natt der du bor. ;) 

Nei de flyr ikke opp, de "vibrerer opp". Hva det nå enn er🤪

Anonymkode: c7c6e...395

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei de flyr ikke opp, de "vibrerer opp". Hva det nå enn er🤪

Anonymkode: c7c6e...395

Aha, stemmer det. "Vibrerer opp" i samme "frekvens". Koko. :bond: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UFO-fenomenet fenger tydeligvis ikke like mye som for noen årtier siden. Synd; for det er egentlig ganske ineteressant.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.9.2020 den 22.02, AnonymBruker skrev:

Man kan ikke utelukke at det finnes liv på andre planeter. 

Anonymkode: 1c06c...de2

den som kan statistikk, vet at der er mest sannsynlig er liv på andre planeter.
den som kan fysikk, vet at vi aldri vil få besøk av noen av de.

Anonymkode: d7c32...6c2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.9.2020 den 22.02, AnonymBruker skrev:

Man kan ikke utelukke at det finnes liv på andre planeter. 

Anonymkode: 1c06c...de2

Det betyr ikke at de er her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...