Gjest Anonymous Skrevet 26. september 2002 #21 Del Skrevet 26. september 2002 En av deltagerene er min klassekamerat fra grunnskolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bompi Skrevet 27. september 2002 #22 Del Skrevet 27. september 2002 Er helt enig i at folk burde være litt mer hjelpsomme, når en sånn gruppe dukker opp og spør etter hjelp. Se f.eks på episoden i går, hvor en mann kjøpte skapet de hadde bygget, og attpåtil gav dem 200 kr. Der fikk man se ekte hjelpsomhet, han fikk i alle fall meg til å smile foran tv-skjermen. Når det gjelder vinterversjonen, så syns jeg ikke det er så stor forskjell fra de andre. Eneste er jo dette med valg av leder, og at lederen stemmer ut den som skal ut, noe de sikkert hadde stjålet fra "No Boundaries", den amerikanske versjonen av programmet. Dette fører til mere konflikter, og mere taktikk, noe som jeg egentlig syns er med på å forsure programmet ganske kraftig. Den verdige vinneren av 71 grader nord er ikke lenger den som er sterkest, står på mest, er omgjengelig og blid. Det er den som klarer å være mest kynisk, mest egoistisk og mest slu... Skikkelig dårlig opplegg spør du meg... (men det har vel ingen gjort)... Håper Truls får smake sin egen medisin snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikki Skrevet 28. september 2002 #23 Del Skrevet 28. september 2002 Hei, Ja, jeg kjenner an av deltagerne og han gikk ut nå sist... Det var ikke særlig rettferdig synes jeg... Han fortjente å komme mye lengre. men sånn er det når noen er så lite tenkende vesner selv som ikke kan ta egne avgjørelser. :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bompi Skrevet 28. september 2002 #24 Del Skrevet 28. september 2002 Ja, helt teit at Leif måtte dra hjem, han hadde jo store vinnersjanser, og det der med at han var sint osv... var en del overdrevet syns jeg. Fikk egentlig alle medlemmene av den "alliansen" oppi halsen etter torsdagens episode. Kan også se det i kontrast av den amerikanske versjonen. Der ble de som formet allianser og prøvde å spille spillet framfor å vise styrke, stemt ut ganske fort. De gode og ærlige fikk være til slutt, og en av dem vant. Kanskje det gjenspeiler hvor egoistiske og kalde vi nordmenn egentlig er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2002 #25 Del Skrevet 28. september 2002 Det virker som om noen av dere tror at deltakerene kan velge om de vil stemme ut eller ikke. At Leif drog i går var heilt greit. Er spillet sånn at lederen stemmer ut, så må det jo være sånn. Få TvNorge til å ta tilbake den forje stemme-ut-måten, ikke diskiminèr lederene... Og når jeg alikvell kjefter litt : Hvorfor har mangen så i mot Truls? Han er jo kjempe dyktig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bompi Skrevet 28. september 2002 #26 Del Skrevet 28. september 2002 Selvfølgelig skal lederen stemme ut, og selvfølgelig kan de ikke velge om de vil stemme ut noen eller ikke. Problemet, eller det som forbauset meg, var at hun som stemte ut (husker ikke navnet), valgte å stemme ut en som hennes "allianse" hadde valgt, selv om dette kanskje ikke var førstevalget hennes... Er enig i at den forrige stemmemåten var mye bedre, men antar at de har valgt denne for rett og slett å skape mer intriger og maktspill, og det har de helt klart fått til. Det som jeg syns er kvalmt å se på er at folk tenker KUN på seg selv... Når det gjelder Truls, så må jeg være enig i at han er dyktig når det gjelder fysisk aktivitet, mestre ting og tang osv... men tross alt så er han en utrolig egoist, og veldig kynisk etter min mening... han spiller spillet, det gjør han, men allikevel... strider mot mitt menneskesyn for å si det sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius Skrevet 29. september 2002 #27 Del Skrevet 29. september 2002 De som krevde verdisaker for å hjelpe sitter forhåpetnlig vis bak en sofa og er kjempeflau! Det bør de være. Han karen som de møtte på i Bergen,en generøs type. Først kjøpte han skapet for 1300kr, og ga dem 200 i tips :D Han ble satt i et godt lys! Var ikke lat og gnien som hun damen og han gutten :-? Truls kan bare komme seg ut av serien. For mye taktikk med han. Det liker jeg ikke :evil: Men han kommer sikkert til å være med lenge. Han har jo dannet sin egen taktikk-gruppe. Dumt Leif gikk ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå