AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #1 Del Skrevet 25. september 2020 Nå er grensa nådd altså..ALDRI i verden om jeg skal betale TV2 Sumo ei krone mer. Snakk om å tyne et produkt for alt det er verdt. Jeg bor heldigvis sentralt og har ikke mer enn 200 meter til en rekke utesteder. Der skal jeg legge igjen pengene mine fra nå av. Pleier å ta meg en pils til kampen uansett. Nå blir det faktisk mye billigere å dra ut for en pils og kamp enn å se den hjemme..sjukt. Håper TV2-møkka blir boikottet ned og i mente. Anonymkode: cb63a...9b6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #2 Del Skrevet 25. september 2020 Steike! Ikke verdt så mye! Anonymkode: f5a87...5c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #3 Del Skrevet 25. september 2020 PL?? Anonymkode: bf429...5e2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #4 Del Skrevet 25. september 2020 Så at duå betale ca 23 kr om dagen for å se fotball så er det billigere for deg å dra ut? Ting koster penger. Anonymkode: e1786...ca2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #5 Del Skrevet 25. september 2020 Det er helt sykt faktisk. Vi kunne såvidt godta den 500-lappen vi allerede betalte, men 700 kr? Aldri i verden. PL har blitt et pengesirkus uten like, skyhøye priser for spillere, managere, reklame og tydeligvis tv-rettigheter. Denne galskapen må til slutt alle betale for. Stakkars fansa, jeg kan ikke tenke meg hvor dyre sesongbillettene til stadion kommer til å bli. Anonymkode: 25ae2...91a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. september 2020 #6 Del Skrevet 25. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så at duå betale ca 23 kr om dagen for å se fotball så er det billigere for deg å dra ut? Ting koster penger. Anonymkode: e1786...ca2 De fleste av oss fotballfans ser kun kampene til ett lag. Med reglene til TV2 er man ikke engang garantert å se laget sitt direkte hver eneste runde med mindre man holder med Manchester United eller Liverpool. Så når det bare blir 3-4 kamper i måneden som vises direkte, da kan man likegodt gå på pub og ta seg en pils til kampen i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #7 Del Skrevet 25. september 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Så at duå betale ca 23 kr om dagen for å se fotball så er det billigere for deg å dra ut? Ting koster penger. Anonymkode: e1786...ca2 Om du skal regne det på den måten kan jeg vel si at det koster 17 kr dagen for å dra ut og se kampene på pub så ja selvfølgelig?😂 Anonymkode: cb63a...9b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #8 Del Skrevet 25. september 2020 13 minutter siden, AnonymBruker said: PL?? Anonymkode: bf429...5e2 Sorry, Premier League, Øverste divisjonen for fotball i England Anonymkode: cb63a...9b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #9 Del Skrevet 25. september 2020 6 minutter siden, AnonymBruker said: Det er helt sykt faktisk. Vi kunne såvidt godta den 500-lappen vi allerede betalte, men 700 kr? Aldri i verden. PL har blitt et pengesirkus uten like, skyhøye priser for spillere, managere, reklame og tydeligvis tv-rettigheter. Denne galskapen må til slutt alle betale for. Stakkars fansa, jeg kan ikke tenke meg hvor dyre sesongbillettene til stadion kommer til å bli. Anonymkode: 25ae2...91a Nemlig! Og ikke var jeg fornøyd med kvaliteten på produktet da heller. Både jeg og samboer følger samme lag og er vi på forskjellige steder en dag det er kamp ja så må vi bytte på hvem som får sett den.. Syntes 500 var skyhøyt, men gikk liksom da vi var to om det og som regel så kamper sammen..men 700 skjer ikke. Anonymkode: cb63a...9b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #10 Del Skrevet 25. september 2020 699? Det koster 449 Anonymkode: 75f12...e33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #11 Del Skrevet 25. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: 699? Det koster 449 Anonymkode: 75f12...e33 Du må følge med. Anonymkode: 479e5...8ba 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #12 Del Skrevet 25. september 2020 Man legger enda mer opp til piratvirkosmhet når prisene blir så høye. Netflix koster mellom 89 og 159 i måneden. Spotify mellom 109 og 169. A Hvor hadde film og musikkbransjen vært om de tok 699 per streamingtjeneste? Anonymkode: 81c7a...3e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #13 Del Skrevet 25. september 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nemlig! Og ikke var jeg fornøyd med kvaliteten på produktet da heller. Både jeg og samboer følger samme lag og er vi på forskjellige steder en dag det er kamp ja så må vi bytte på hvem som får sett den.. Syntes 500 var skyhøyt, men gikk liksom da vi var to om det og som regel så kamper sammen..men 700 skjer ikke. Anonymkode: cb63a...9b6 Jepp, produktet er for dårlig. Ikke bare må vi betale en høy pris, vi må utsettes for mer reklame for hvert år som går. Det er nesten ingen kampprat lenger. Ikke at jeg får så mye utav det uansett, det blir fort så hissig 🙈 Håper Viaplay kan tilby noe bedre, men de kan sikkert ikke det. Anonymkode: 25ae2...91a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. september 2020 #14 Del Skrevet 25. september 2020 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man legger enda mer opp til piratvirkosmhet når prisene blir så høye. Netflix koster mellom 89 og 159 i måneden. Spotify mellom 109 og 169. A Hvor hadde film og musikkbransjen vært om de tok 699 per streamingtjeneste? Anonymkode: 81c7a...3e1 Strive, som gir deg La Liga og Serie A, koster 99 kr pr mnd. Folk må faktisk slutte å kjøpe PL-pakkene og streame kampene. Det er sånn musikk- og filmbransjen ble tvunget til å endre seg. Endret 25. september 2020 av Gjest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #15 Del Skrevet 25. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jepp, produktet er for dårlig. Ikke bare må vi betale en høy pris, vi må utsettes for mer reklame for hvert år som går. Det er nesten ingen kampprat lenger. Ikke at jeg får så mye utav det uansett, det blir fort så hissig 🙈 Håper Viaplay kan tilby noe bedre, men de kan sikkert ikke det. Anonymkode: 25ae2...91a NRK har bra opplegg, tror jeg skal gi opp hele PL og bare se kvinnefotball på NRK.. Anonymkode: cb63a...9b6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #16 Del Skrevet 25. september 2020 Alt dette går da på nettet likevel, på 100-vis av sider? Anonymkode: 479e5...8ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #17 Del Skrevet 25. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man legger enda mer opp til piratvirkosmhet når prisene blir så høye. Netflix koster mellom 89 og 159 i måneden. Spotify mellom 109 og 169. A Hvor hadde film og musikkbransjen vært om de tok 699 per streamingtjeneste? Anonymkode: 81c7a...3e1 Godt poeng. Når man først ser på pakken fra Sumo så får man kun PL og sport for 449,- man får ikke en gang serier. Det er jo helt sprøtt. Det er ikke store prishoppet opp til totalpakken (479,-), men man får fortsatt ikke CMore. Ingen andre tjenester er så dyre. Vi dropper hele Sumo nå, og jeg håper det kommer en popup med fritekstfelt når de vil vite hvorfor vi sier opp. Så får vi bare streame via overbelastede servere i 480 p.. Anonymkode: 25ae2...91a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #18 Del Skrevet 25. september 2020 4 minutter siden, Perseus skrev: Strive, som gir deg La Liga og Serie A, koster 99 kr pr mnd. Folk må faktisk slutte å kjøpe PL-pakkene og streame kampene. Det er sånn musikk- og filmbransjen ble tvunget til å endre seg. Men er favorittlaget i Premier League så er det ikke "barebare" å bytte ut PL med La Liga og Serie A. Men klart færre vil se Premier League når det blir såpass dyrt. Da blir det vel fort piratvirksomhet, se andre ligaer/cuper eventuelt finne seg noe annet å gjøre i helgene. Kanskje er La Liga og Serie A det store om 20 dagens barn har måttet se på de kampene fordi det er det billigste. Anonymkode: 81c7a...3e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #19 Del Skrevet 25. september 2020 Som andre har skrevet her. Det er to løsninger (om du ikke er millionær eller vil slutte å se PL): a) Stream på nett, det er mange sider oppe og går. b) Se kampen på utested. Hadde gledet meg skikkelig om TV2 gikk på en megamsell her!! Ikke støtt opp om utpressing! Anonymkode: cb63a...9b6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #20 Del Skrevet 25. september 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Godt poeng. Når man først ser på pakken fra Sumo så får man kun PL og sport for 449,- man får ikke en gang serier. Det er jo helt sprøtt. Det er ikke store prishoppet opp til totalpakken (479,-), men man får fortsatt ikke CMore. Ingen andre tjenester er så dyre. Vi dropper hele Sumo nå, og jeg håper det kommer en popup med fritekstfelt når de vil vite hvorfor vi sier opp. Så får vi bare streame via overbelastede servere i 480 p.. Anonymkode: 25ae2...91a Mitt inntrykk er at bildekvaliteten er vesentlig bedre enn det. Anonymkode: 81c7a...3e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå