lysestake Skrevet 2. april 2021 #61 Del Skrevet 2. april 2021 Xstrella skrev (På 21.2.2021 den 13.57): Vet ikke om ByBenedicte har egen tråd, men kom over instagrambildene hennes. Hun kler virkelig ikke fillers. Minner om dragqueen. Hun er gift med danseren Egor. Hvorfor ødelegger de seg slik? Veldig trist. Ser gamle bilder av henne og hun var en vakker dame, hvorfor den trangen til å se ut så uekte og hollywoodfrue aktig skjønner jeg virkelig ikke. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Humoristen Skrevet 5. april 2021 #62 Del Skrevet 5. april 2021 Smeltemann skrev (På 3.3.2021 den 9.03): Pia Tjelta er helt konge. Veldig god skuespiller. En ting skal hun også ha... disse her, de flommer ikke over i alle disse kjendisrelaterte programmene på tv. Det er et stort pluss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smeltemann Skrevet 5. april 2021 #63 Del Skrevet 5. april 2021 Humoristen skrev (Akkurat nå): En ting skal hun også ha... disse her, de flommer ikke over i alle disse kjendisrelaterte programmene på tv. Det er et stort pluss! Hadde vært Morro å se henne i 71 kjendis 😂😂😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Humoristen Skrevet 5. april 2021 #64 Del Skrevet 5. april 2021 Smeltemann skrev (1 minutt siden): Hadde vært Morro å se henne i 71 kjendis 😂😂😂 Vanessa som er så glad i å bake og lage mat kunne vært med på 4 stjernes middag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 5. april 2021 #65 Del Skrevet 5. april 2021 (endret) Jentegjeng blir feil når alle er over 40. "Kul jentegjeng" blir enda rarere synd jeg. Når det er sagt så syns jeg Martha er kul! Hun har jo gått sin egen vei og gitt totalt f... I hva som var forventet av henne. Har lest om fra hun var innblandet i en ekteskapsskandale i England (?) og selv om det ikke var så kult, så skal det noe til for at norske jenter/kvinner lager skandale. Ihvertfall av det jeg har fått med meg. Og så bare durer hun på med Ari Behn (rip), Engleskolen og påstander om at hun snakker med engler og dyr og døde mennesker. Jez Og så topper hun det med å bli sammen med Durek. SJAMAN Durek 😆 det er så bra! Det eneste jeg ikke likte helt var at hun fremstilte seg som et offer norsk presse hadde "plaget" Nei, altså. Norsk presse er jo rene englene for å snakke hennes språk. Det bort fra fuckings sladreblader. Grøss Pia Tjelta er flink til det hun driver med, og er tildels kul. Resten er virkelig ikke oppsiktsvekkende på noen måte. Innlegget er ryddet for persondebatt. Sol, admin. Endret 5. april 2021 av Sol Rampelyset 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 5. april 2021 #66 Del Skrevet 5. april 2021 (endret) SoWhat? skrev (10 timer siden): Jentegjeng blir feil når alle er over 40. "Kul jentegjeng" blir enda rarere synd jeg. Vel, det er jo en gjeng med damer over førti som er gatekeepers innen norsk mote. SoWhat? skrev (10 timer siden): Når det er sagt så syns jeg Martha er kul! Hun har jo gått sin egen vei og gitt totalt f... I hva som var forventet av henne. Har lest om fra hun var innblandet i en ekteskapsskandale i England (?) og selv om det ikke var så kult, så skal det noe til for at norske jenter/kvinner lager skandale. Ihvertfall av det jeg har fått med meg. Var ikke det Nederland? Og brukte ikke Kong Harald sin innflytelse for at Martha (som var en gift fyrs elskerinne) skulle slippe å vitne i rettsaken? SoWhat? skrev (10 timer siden): Og så bare durer hun på med Ari Behn (rip), Engleskolen og påstander om at hun snakker med engler og dyr og døde mennesker. Jez "Vi velger oss Nidarosdommen"..... For et privilegium. SoWhat? skrev (10 timer siden): Og så topper hun det med å bli sammen med Durek. SJAMAN Durek 😆 det er så bra! Det forholdet har jeg intet å si på pr dags dato, vi får se hvordan det går. SoWhat? skrev (10 timer siden): Det eneste jeg ikke likte helt var at hun fremstilte seg som et offer norsk presse hadde "plaget" Nei, altså. Norsk presse er jo rene englene for å snakke hennes språk. Det bort fra fuckings sladreblader. Grøss Vel, det er jo her hun virkelig avslører at hun vil ikke være som alle andre, hun vil beskyttes mot skit, selv når hun oppsøker skiten. SoWhat? skrev (10 timer siden): 🙂 Pia Tjelta er flink til det hun driver med, og er tildels kul. Flink skuespiller. SoWhat? skrev (10 timer siden): . Resten er virkelig ikke oppsiktsvekkende på noen måte. De er av typen dame som har tjent på at de er pene hele livet. Svar til slettet innhold er slettet. Sol, admin. Endret 5. april 2021 av O.G. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 5. april 2021 #67 Del Skrevet 5. april 2021 (endret) O.G. skrev (9 timer siden): Vel, det er jo en gjeng med damer over førti som er gatekeepers innen norsk mote. Var ikke det Nederland? Og brukte ikke Kong Harald sin innflytelse for at Martha (som var en gift fyrs elskerinne) skulle slippe å vitne i rettsaken? "Vi velger oss Nidarosdommen"..... For et privilegium. Det forholdet har jeg intet å si på pr dags dato, vi får se hvordan det går. Vel, det er jo her hun virkelig avslører at hun vil ikke være som alle andre, hun vil beskyttes mot skit, selv når hun oppsøker skiten. Flink skuespiller. De er av typen dame som har tjent på at de er pene hele livet. Tja jo... Jeg syns bare ikke norske kjendiser er så flinke til å kle seg. Altså, det er ikke sånn pinlig dårlig på noen måte! Men kjedelig stort sett... De fleste forsvinner fort i mengden. Det er mulig det var Nederland ja. Har bare lest om det, og var usikker på om jeg husket rett. De kan velge fra øverste hylle som det heter 🙂 Giftet ikke Giske seg der også? Mulig jeg er helt på tur nå men... Jeg har ikke tillit til Durek i to sekunder. Nei, han der 🙂 men det spiller ingen rolle. Martha virker som ei sterk og tøff dame, selv om hun forteller om hvor høysensitiv hun er. Hun må ha forstått alt "rabalder" når hun velger som hun gjør. Hun er nok en punker under den uskyldige masken 😄 liker henne godt da! Innlegget er ryddet for persondebatt. Sol, admin. Endret 5. april 2021 av Sol Rampelyset 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 5. april 2021 #68 Del Skrevet 5. april 2021 Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 15. oktober 2021 #69 Del Skrevet 15. oktober 2021 Xstrella skrev (På 21.2.2021 den 13.57): Vet ikke om ByBenedicte har egen tråd, men kom over instagrambildene hennes. Hun kler virkelig ikke fillers. Minner om dragqueen. Hun er gift med danseren Egor. Hvorfor ødelegger de seg slik? Jeg fikk henne opp på Instagram i dag og ble regelrett sjokkert. Snakk om å endre hele utseendet sitt til det ugjenkjennelige... 😳 Jeg forstår meg virkelig ikke på denne trenden med overdose av fillers. (denne tråden var den eneste som kom opp da jeg søkte for å se om hun hadde en egen tråd) 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 16. oktober 2021 #70 Del Skrevet 16. oktober 2021 Bingo Bongo skrev (12 timer siden): Jeg fikk henne opp på Instagram i dag og ble regelrett sjokkert. Snakk om å endre hele utseendet sitt til det ugjenkjennelige... 😳 Jeg forstår meg virkelig ikke på denne trenden med overdose av fillers. (denne tråden var den eneste som kom opp da jeg søkte for å se om hun hadde en egen tråd) Enig. Hun ser 10 år eldre ut med disse påfyllingene. Hun var da virkelig naturlig pen før. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 17. oktober 2021 #71 Del Skrevet 17. oktober 2021 lysestake skrev (På 2.4.2021 den 11.12): Veldig trist. Ser gamle bilder av henne og hun var en vakker dame, hvorfor den trangen til å se ut så uekte og hollywoodfrue aktig skjønner jeg virkelig ikke. bare ukledelig og fremstår krampaktig 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 19. oktober 2021 #72 Del Skrevet 19. oktober 2021 Tough cookie skrev (På 24.9.2020 den 18.51): Du glemte Synnøve Skarbø ? Hun står jo i overskriften 🤷♀️. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. oktober 2021 #73 Del Skrevet 20. oktober 2021 Vel Synnøve var jo utrolig kul for 25 år siden eller der omkring da. Pia er og forblir Norges kuleste og mest tiltrekkende dame og en bra skuespiller. Resten er en gjeng middelmådigheter. Bedre enn den gjengen til Kåss da. Bortsett fra Kåss (som er veldig morsom) er de jo helt på trynet (spesielt SBT). 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmuleSMitt Skrevet 20. oktober 2021 #74 Del Skrevet 20. oktober 2021 Entern skrev (12 timer siden): Vel Synnøve var jo utrolig kul for 25 år siden eller der omkring da. Pia er og forblir Norges kuleste og mest tiltrekkende dame og en bra skuespiller. Resten er en gjeng middelmådigheter. Bedre enn den gjengen til Kåss da. Bortsett fra Kåss (som er veldig morsom) er de jo helt på trynet (spesielt SBT). Eh.. Pia er jo en nobody som får manus ferdigskrevet til rollene hun har spilt. Sigrid Bonde Tusvik fremfører sine egne show, med selvskrevne manus. Talentmessig er Sigrid totalt overlegen hun der kjole-Pia. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 20. oktober 2021 #75 Del Skrevet 20. oktober 2021 SmuleSMitt skrev (2 timer siden): Eh.. Pia er jo en nobody som får manus ferdigskrevet til rollene hun har spilt. Sigrid Bonde Tusvik fremfører sine egne show, med selvskrevne manus. Talentmessig er Sigrid totalt overlegen hun der kjole-Pia. De fleste skuespillere jobber med manus? Man kan virkelig ikke sammenligne det å stå på scenen med platt humor og det å spille krevende roller. Pia Tjelta lager også vakre klær. Jeg tenker at de begge er dyktige på hvert sitt vis (selv om jeg ikke klarer å se humoren i Sigrid BT sine ranter så heier jeg på kvinner som kan) n 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmuleSMitt Skrevet 20. oktober 2021 #76 Del Skrevet 20. oktober 2021 Hallepalle2 skrev (6 minutter siden): De fleste skuespillere jobber med manus? Man kan virkelig ikke sammenligne det å stå på scenen med platt humor og det å spille krevende roller. Pia Tjelta lager også vakre klær. Jeg tenker at de begge er dyktige på hvert sitt vis (selv om jeg ikke klarer å se humoren i Sigrid BT sine ranter så heier jeg på kvinner som kan) n Man får levert et manus. Krevende roller for Tjelta? Platt humor er det aldri fra Sigrid. Hun har et skarpt blikk på det meste og tør å ta tak i ting som bør snakkes om i samfunnet. Pia parkeres fint bak symaskina si. Men vent, lager Pia klærne selv? Tviler på det. Tror hun har ideer, og får god hjelp av faktiske klesdesignere. Mulig jeg ta feil her, men mitt inntrykk er at hun ikke er annet enn en som har koplet seg på faktisk designere (Ti-Mo) og at det eneste som kommer fra den komboen er de samme gamle kjolene og blusene. Ingenting spesielt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. oktober 2021 #77 Del Skrevet 21. oktober 2021 SmuleSMitt skrev (13 timer siden): Eh.. Pia er jo en nobody som får manus ferdigskrevet til rollene hun har spilt. Sigrid Bonde Tusvik fremfører sine egne show, med selvskrevne manus. Talentmessig er Sigrid totalt overlegen hun der kjole-Pia. Æh...nei. Pia er en dyktig skuespiller. Tusvik er en dårlig komiker. Dårligere enn Tønne, og Tønne hadde EN god vits (som var litt rasistisk) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå