Erosrose Skrevet 24. september 2020 #1 Del Skrevet 24. september 2020 Er det noen som har prøvd bbhugme amme/gravid pute? Jeg vurderer nå å bestille denne I posten, men hvordan er den egentlig? Jeg føler jeg allerede sover dårlig om natten, at det er noe der nede... 😅 Hvor tidlig begynte dere med gravid pute, å hvilken likte dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #2 Del Skrevet 24. september 2020 Elsker min😍 Beste kjøpet i gravidperioden😁😁 Anonymkode: 15cfb...eb0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MFO Skrevet 24. september 2020 #3 Del Skrevet 24. september 2020 Elsker min jeg også. Begynte med den tidlig, og er helt avhengig nå i uke 38. 3-åringen har akkurat oppdaget den da, så nå har jeg fått en konkurrent😂 Hun elsker den like høyt🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #4 Del Skrevet 24. september 2020 Gravide puter skal man være forsiktig med! De formerer seg som kaniner og plutselig ser sofaen din ut som hos Villa Paprika. Anonymkode: e6a68...bcf 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemorbare Skrevet 24. september 2020 #5 Del Skrevet 24. september 2020 Begynte med den i uke 17 ca, og jeg skal aldri sove uten igjen - selv når svangerskapet er over! Det er den mest fantastiske oppfinnelsen som er, og jeg er helt frelst. Ville absolutt kjøpt den, den er verdt hver eneste krone. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 24. september 2020 #6 Del Skrevet 24. september 2020 Elsket den til alt annet enn amming. Syntes det var vanskelig å få den stram rundt. Men som en sakkosekk til baby og som rygg og magestøtte var den fantastisk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #7 Del Skrevet 24. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Gravide puter skal man være forsiktig med! De formerer seg som kaniner og plutselig ser sofaen din ut som hos Villa Paprika. Anonymkode: e6a68...bcf 😂 Anonymkode: 61a4e...aee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erosrose Skrevet 24. september 2020 Forfatter #8 Del Skrevet 24. september 2020 Har bestillt den nå:) tusen takk for alle som svarte! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #9 Del Skrevet 24. september 2020 Den vil jeg også ha! Men kan noen svare meg på nøyaktig hva som gjør den så fantastisk i graviditeten? Hvilken liggestilling har dere den i, og hvordan posisjonerer dere den i forhold til kropp, dyne og pute?😊 Anonymkode: a488e...c87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #10 Del Skrevet 24. september 2020 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den vil jeg også ha! Men kan noen svare meg på nøyaktig hva som gjør den så fantastisk i graviditeten? Hvilken liggestilling har dere den i, og hvordan posisjonerer dere den i forhold til kropp, dyne og pute?😊 Anonymkode: a488e...c87 For min del har jeg alltid sovet på ryggen, noe som ble vanskelig mot slutten. La meg på siden og la den bak meg langs ryggsøylen. Vippet meg halvveis over på ryggen og tok nedre del og støttet mellom beina. Så alt er mulig og den støtter akkurat der man trenger og bygger opp akkurat der du har behov for det Anonymkode: bd324...c35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokokos Skrevet 24. september 2020 #11 Del Skrevet 24. september 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Gravide puter skal man være forsiktig med! De formerer seg som kaniner og plutselig ser sofaen din ut som hos Villa Paprika. Anonymkode: e6a68...bcf 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gåsemor Skrevet 24. september 2020 #12 Del Skrevet 24. september 2020 Kjøpte min uke 18, følte jeg var dramatisk som ville ha gravidpute før jeg hadde fått mage. Kunne fint begynt å bruke denne 3-4 uker tidligere. Dette er min bruk av puten foreløpig utenom at magen ikke er så stor. Jeg bruker den mellom lårene/knær og ankler for at bekken ikke skal få unødvendig strekk. Puten kan brukes på mange andre måter f.eks. ved å ligge på magen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #13 Del Skrevet 24. september 2020 Elsker min! Fungerer dårlig som ammepute som jeg har forstått det så kommer ikke til å bruke den som det. Fantastisk i graviditeten! Hadde jeg ikke hatt den måtte jeg hvertfall hatt en ekstra dyne å brukt på tilsvarende måte. Anonymkode: e5f71...ce9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #14 Del Skrevet 24. september 2020 20 minutter siden, Gåsemor skrev: Jeg også brukte denne sånn, for meg med mye bekkenløsning var det spesielt deilig å få opp beinet. Men det var veldig kjekt med litt støtte under magen når den ble stor på slutten 😅 Funka ikke så bra som ammepute, men hender jeg sover med den enda selv om jeg ikke er gravid lenger. Har dyna oppå alt sammen. Anonymkode: 70386...277 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #15 Del Skrevet 27. september 2020 Brukte BBhugme først og fremst til bekkenet. Funket også til amming, men brukte oftere en sofapute. Anonymkode: a7f80...01a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #16 Del Skrevet 29. september 2020 Forrige svangerskap brukte jeg bare en høy, fast pute mellom beina, men denne gangen spantet jeg på meg en brukt bbhugme på finn. Veldig fornøyd, og mye enklere å snu seg i sengen med den enn med en vanlige hodepute. Jeg bruker min mellom beina, som på bildet over. Jeg bruker den også som en annen, for å kunne ligge halvveis på ryggen. Jeg begynte å bruke min i uke 14. Jeg ville aldri betalt fullpris for den, men når jeg fikk en til 500 kr på finn, var det et godt kjøp for min del. Som ammepute er den rævva, da, men i graviditeten fantastisk. Anonymkode: 94369...47e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #17 Del Skrevet 29. september 2020 Enig med alle over. Samboeren min sier den aldri skal flytte ut, så han bruker den så mye han klarer også. Anonymkode: 13f84...e70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #18 Del Skrevet 29. september 2020 Noen som har tips til hva man skal se etter hvis man skal kjøpe den brukt? Ser mange av de ser veldig slappe ut på bildene, men vet ikke om det er sånn de blir etter bare litt bruk eller ikke?😊 Anonymkode: a488e...c87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 29. september 2020 #19 Del Skrevet 29. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Noen som har tips til hva man skal se etter hvis man skal kjøpe den brukt? Ser mange av de ser veldig slappe ut på bildene, men vet ikke om det er sånn de blir etter bare litt bruk eller ikke?😊 Anonymkode: a488e...c87 De er slappe uten trekket og ringene. Ringene brukes i endene for å kunne dra til hvor myk eller fast man ønsker puten 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #20 Del Skrevet 29. september 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som har tips til hva man skal se etter hvis man skal kjøpe den brukt? Ser mange av de ser veldig slappe ut på bildene, men vet ikke om det er sånn de blir etter bare litt bruk eller ikke?😊 Anonymkode: a488e...c87 Du bestemmer selv hvor fast/slapp den skal være ved å stramme ringene i endene. Jeg kjøpte en hvor ringene manglet, og bare knyter i stedet. Gjør samme nytten. Ikke noe å overtenke, det er en pute, og ikke så mye som kan være galt med den. Anonymkode: 94369...47e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå