AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #1 Del Skrevet 24. september 2020 Skal snart ut i 6 mnd perm og det blir grett. Har jeg tid så er jeg på verkstedet og driver trearbeid eller mekker på noe. Hater å sitte i sofaen å se på tv eller bare sitte der hele dagen eller bare gjøre husarbeid. Blir dårlig av å ikke gjøre noe kreativt med andre ord. Noen som har noe forslag på hva en kan gjøre inne i stua? Jada, mesteparten av tiden går på baby, men han sover mye og holder på for seg selv også. Anonymkode: 05c8c...96e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 24. september 2020 #2 Del Skrevet 24. september 2020 Ut å trille vogn. Gikk flere mil om dagen jeg. Vi koste oss på tur. 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #3 Del Skrevet 24. september 2020 Verksted, mekking og trearbeid.. hvor skal babyen være da? 🤔 Anonymkode: f8bdf...fe4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #4 Del Skrevet 24. september 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Verksted, mekking og trearbeid.. hvor skal babyen være da? 🤔 Anonymkode: f8bdf...fe4 Var vel egentlig derfor jeg spurte? Sist gang jeg hadde perm, da holdt jeg å gå på veggen. Anonymkode: 05c8c...96e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #5 Del Skrevet 24. september 2020 25 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Ut å trille vogn. Gikk flere mil om dagen jeg. Vi koste oss på tur. 😄 Går bra enda det, men når snøen kommer så har jeg ikke så lyst å gå etter mottorveien. Alt av skogsveier og slikt blir ikke brøytet. Anonymkode: 05c8c...96e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 24. september 2020 #6 Del Skrevet 24. september 2020 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Går bra enda det, men når snøen kommer så har jeg ikke så lyst å gå etter mottorveien. Alt av skogsveier og slikt blir ikke brøytet. Anonymkode: 05c8c...96e Etter hvert er det bæremeis i marka. Bål og kos. Barnet elsker å være med pappan sin ute. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #7 Del Skrevet 24. september 2020 Kanskje noen aktiviteter som barnet vil ha glede av?😅 Anonymkode: a2651...21e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #8 Del Skrevet 24. september 2020 Strikke?😁 Anonymkode: 605ce...c40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #9 Del Skrevet 24. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kanskje noen aktiviteter som barnet vil ha glede av?😅 Anonymkode: a2651...21e Det begrenser jeg jo noe hva en 8mnd kan være med på, spesielt når han sover dupp. Anonymkode: 05c8c...96e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #10 Del Skrevet 24. september 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Strikke?😁 Anonymkode: 605ce...c40 Det er gørr ass. Dama strikker nok som det er, eneste jeg kunne ha vurdert med sånt må være å lage noe med lær. Anonymkode: 05c8c...96e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #11 Del Skrevet 24. september 2020 Pusse opp et rom f.eks? Men tror du får nok å gjøre med et 8 mnd gammelt barn altså. Jeg har ikke barn selv, men mennene til mine venninner hadde mange planer for permisjonen. De snakket som om de hadde ferie (uten barn), det var ikke måte på hva de skulle gjøre. Men de storslåtte planene ble fort skrinlagt😂 Nok å gjøre med barnet. Og så må du jo gjøre husarbeid når du er i permisjon, på lik linje med det mor gjør i mammaperm. Anonymkode: a2651...21e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #12 Del Skrevet 24. september 2020 Når de er 8-10 mnd så sover de vel gjerne 1,5 time dupp x 2 per dag, så om du har en baby call så får man gjort mye hobbyting bare man stikker i et annet rom. Jogging med vogn funker. Ellers går det mye i rydding og vasking av hus her i gården. Hvis ikke jeg gjør det så blir det ikke gjort. Anonymkode: 5cde6...1e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2020 #13 Del Skrevet 30. september 2020 Hva med teknisk tegning? Siden du liker å holde på på verksted, så kan du jo nå lage utkast til ting som kan gjennomføres senere? Eller treskjæring? Lage et skrin eller kiste til arvingen? Matlaging? En åtte måneder baby klarer jo stort sett å spise litt mer enn bare velling og (morsmelk). Anonymkode: f0f8d...2c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2020 #14 Del Skrevet 1. oktober 2020 På 24.9.2020 den 14.13, AnonymBruker skrev: Kanskje noen aktiviteter som barnet vil ha glede av?😅 Anonymkode: a2651...21e 🙄 🙄 🙄 Anonymkode: d9079...552 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå