Gå til innhold

Hvorfor ble hun SÅ sur?


AnonymBruker636

Anbefalte innlegg

25 minutter siden, AnonymBruker636 skrev:

Jeg og svigerinna mi fikk barn på nesten samme dato, med noen års mellomrom. Mitt barn er eldst.

I år bestemte jeg meg for å feire barnet mitt på bursdagen til barnet hennes, for det passet best. Jeg sendte ut invitasjoner i ekstra god tid for å være sikker på at alle gjestene skulle få anledning til å komme, og slik at svigerinna mi fikk tid til å planlegge sitt barn sin bursdag utfra det.

Vel, nå er hun skikkelig forbannet for at jeg "tok hennes dag", som om at hun eier dagen, liksom. Synes hun er skikkelig urimelig. Hun kan jo bare feire sitt barn en annen dag? 

Du tok ikke hennes dag, men hennes barn sin dag som er bursdagen. Man har kun bursdag en gang i året. Så det er skammelig gjort av deg og være så egoistisk.

2 minutter siden, AnonymBruker636 skrev:

Ser det er mange her som tror dette er en trolletråd, helt ærlig, jeg driver ikke med trolling! 

Jeg lurer ærlig og oppriktig på dette. Jeg trodde ikke det var noe problem, siden jeg inviterte i god tid. Tror ikke jeg hadde blitt sur om det var omvendt. 

 

Så vær vennlig, slutt og kall meg et troll. 

At mange antar at du troller er fordi innlegget ditt er 100% egoistisk og du bryr deg nada om din svigerinnens barn som ikke får feiret sin burdag på sin egen fødselsdag fordi du har kuppet dagen for ditt eget barn.

Så ja, svigerinna di har 100% rett til å være fly forbanna på deg. Hun er sin å skuffet på vegnet av barnet og ikke av seg selv.

Anonymkode: 3e8a2...e8d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

åherregud. jeg hadde også blitt irritert.. så sinnsykt dårlig sosiale antenner du har?!

Anonymkode: 539b7...12b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker636 skrev:

Ser det er mange her som tror dette er en trolletråd, helt ærlig, jeg driver ikke med trolling! 

Jeg lurer ærlig og oppriktig på dette. Jeg trodde ikke det var noe problem, siden jeg inviterte i god tid. Tror ikke jeg hadde blitt sur om det var omvendt. 

 

Så vær vennlig, slutt og kall meg et troll. 

Om du ikke er et troll, Ts: gå til fastlegen din og få deg utredet. Og be ppt om hjelp til å veilede barnet ditt i normal oppførsel. Om du er skilt: vurder om barnets far ikke bør ha 100% omsorg. 

Ingen normalt oppegående voksne ville funnet på å gjøre noe sånt. Det er derfor vi tror (og jo vi tror det fortsatt ) at du kjeder deg en helt vanlig onsdag. Alternativt: oppsøk fastlege og start løpet med psykologisk kartlegging av hva som feiler deg.

Anonymkode: 3bea1...f5e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker636 skrev:

Ja, av de svarene som er kommet inn, ser det ut som at jeg har gjort noe dumt 🙄

Gjort noe dumt?

Du plana jo at ditt barn skulle få feire sin dag på din svinerinnes barns bursdag. 

Du sier jo selv at du sendte ut invitasjoner i godt tid slik at svigerinna di måtte forflytte feiringen av sitt barns burdag til en annen dag å dato.

Så nei, du gjorde ikke noe "dumt". Det du gjorde var kalkulert planlagt.

Anonymkode: 3e8a2...e8d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Om du ikke er et troll, Ts: gå til fastlegen din og få deg utredet. Og be ppt om hjelp til å veilede barnet ditt i normal oppførsel. Om du er skilt: vurder om barnets far ikke bør ha 100% omsorg. 

Ingen normalt oppegående voksne ville funnet på å gjøre noe sånt. Det er derfor vi tror (og jo vi tror det fortsatt ) at du kjeder deg en helt vanlig onsdag. Alternativt: oppsøk fastlege og start løpet med psykologisk kartlegging av hva som feiler deg.

Anonymkode: 3bea1...f5e

Dette. 

Innleggene dine som er lett gjenkjennelige begynner det å bli mange av her nå - du gjør lurt i å oppsøke hjelp.

Anonymkode: 7d4b6...1fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette. 

Innleggene dine som er lett gjenkjennelige begynner det å bli mange av her nå - du gjør lurt i å oppsøke hjelp.

Anonymkode: 7d4b6...1fe

Står på profilen at hun registrerte seg i går.

Anonymkode: 3c814...e9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en av de som mener du bare tuller. Og det står jeg for. Hele åpningsinnlegget ditt er laget for å provosere og for å fremstå som ganske dum - det er ikke vanskelig å se.

Hvis dette IKKE er tull, så tenker jeg du har større problemer enn bursdagsfeiring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du er en voksen mor og forstår ikke hvorfor dette er kjipt for tantebarnet ditt? Som jeg antar er rimelig ungt og? 

Anonymkode: 959be...d09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Står på profilen at hun registrerte seg i går.

Anonymkode: 3c814...e9e

Åja så har hun sikkert flere profiler. Schizofren bruker som tydeligvis bærer  nag til noen - og hun er i ferd med å spise seg selv opp siden mange sikkert har tatt avstand  til henne .

Anonymkode: 7d4b6...1fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her synes jeg svigerinnen din har rett. Når du vet at barnet hennes har bursdag da, hvorfor må du ta samme dato og ødelegge slik de ikke kan invitere noen? Om det f.eks er slik at dere må feire en helg siden det er praktisk og denne datoen er en helg, så er det lov å først forhøre seg. Dette barnet synes sikkert det er kjipt å måtte gå i en annens bursdag på sin egen bursdag. Og alle vil vel også feire dette barnet under ditt barns bursdag. Hva synes barnet ditt om det. Du kunne i det minste foreslått å slå de sammen om det kun er den datoen som passer for dere. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...