Gå til innhold

Hvorfor ble hun SÅ sur?


AnonymBruker636

Anbefalte innlegg

Jeg og svigerinna mi fikk barn på nesten samme dato, med noen års mellomrom. Mitt barn er eldst.

I år bestemte jeg meg for å feire barnet mitt på bursdagen til barnet hennes, for det passet best. Jeg sendte ut invitasjoner i ekstra god tid for å være sikker på at alle gjestene skulle få anledning til å komme, og slik at svigerinna mi fikk tid til å planlegge sitt barn sin bursdag utfra det.

Vel, nå er hun skikkelig forbannet for at jeg "tok hennes dag", som om at hun eier dagen, liksom. Synes hun er skikkelig urimelig. Hun kan jo bare feire sitt barn en annen dag? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor tror dere jeg troller? 🤔 Dette er et seriøst innlegg, og jeg lurer virkelig på hvorfor hun ble sur for en slik filleting. Hadde dere blitt sure? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig blir folk sur for sånt. Barnet hennes har bursdag den dagen, det har ikke ditt. 

Anonymkode: 89ed6...f23

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker636 skrev:

Hvorfor tror dere jeg troller? 🤔 Dette er et seriøst innlegg, og jeg lurer virkelig på hvorfor hun ble sur for en slik filleting. Hadde dere blitt sure? 

Jada. Og rosa elefanter danser på taket av rådhuset i byen din. 

Anonymkode: 3bea1...f5e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker636 skrev:

Hvorfor tror dere jeg troller? 🤔 Dette er et seriøst innlegg, og jeg lurer virkelig på hvorfor hun ble sur for en slik filleting. Hadde dere blitt sure? 

Fordi mennesker med sosiale antenner ikke planlegger bursdagen til sitt eget barn, på samme dag som et annet barn i familien faktisk HAR bursdag. Derfor. 

Anonymkode: 1806d...49e

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker636 said:

Hvorfor tror dere jeg troller? 🤔 Dette er et seriøst innlegg, og jeg lurer virkelig på hvorfor hun ble sur for en slik filleting. Hadde dere blitt sure? 

Ja!

Det er ikke en filleting for henne.

Anonymkode: 3c814...e9e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker636 skrev:

Jeg og svigerinna mi fikk barn på nesten samme dato, med noen års mellomrom. Mitt barn er eldst.

I år bestemte jeg meg for å feire barnet mitt på bursdagen til barnet hennes, for det passet best. Jeg sendte ut invitasjoner i ekstra god tid for å være sikker på at alle gjestene skulle få anledning til å komme, og slik at svigerinna mi fikk tid til å planlegge sitt barn sin bursdag utfra det.

Vel, nå er hun skikkelig forbannet for at jeg "tok hennes dag", som om at hun eier dagen, liksom. Synes hun er skikkelig urimelig. Hun kan jo bare feire sitt barn en annen dag? 

Dette her er noe jeg ikke tror på.. Jo mer jeg leser innlegget ditt TS, Jo desto større blir den rosa elefanten som løper mellom ordene dine.

Anonymkode: 3e8a2...e8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var ordentlig stygt gjort av deg ts. Be om unnskyldning og flytt selskapet. 

Anonymkode: f4aca...206

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke brydd meg, det er bare en bursdag. Hadde tatt den dagen etter/før selve dagen. Det utgjør ikke store forskjellen. 

Anonymkode: b9a3a...e3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dette er sant så håper jeg svigerinnen din holder selskap for sitt barn på barnet sin dag og at alle gjestene velger komme dit. Om det er sant er det synd på ditt barn som har en mor totalt blottet for nomal folkeskikk. Det er faktisk ikke lov å værfe så dum

Anonymkode: 7e5e6...d21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser det er mange her som tror dette er en trolletråd, helt ærlig, jeg driver ikke med trolling! 

Jeg lurer ærlig og oppriktig på dette. Jeg trodde ikke det var noe problem, siden jeg inviterte i god tid. Tror ikke jeg hadde blitt sur om det var omvendt. 

 

Så vær vennlig, slutt og kall meg et troll. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker636 said:

Ser det er mange her som tror dette er en trolletråd, helt ærlig, jeg driver ikke med trolling! 

Jeg lurer ærlig og oppriktig på dette. Jeg trodde ikke det var noe problem, siden jeg inviterte i god tid. Tror ikke jeg hadde blitt sur om det var omvendt. 

 

Så vær vennlig, slutt og kall meg et troll. 

Om du ikke er troll så skjønner du kanskje at det var feil gjort basert på reaksjonene da.

Anonymkode: 1bd26...b38

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker636 said:

Ser det er mange her som tror dette er en trolletråd, helt ærlig, jeg driver ikke med trolling! 

Jeg lurer ærlig og oppriktig på dette. Jeg trodde ikke det var noe problem, siden jeg inviterte i god tid. Tror ikke jeg hadde blitt sur om det var omvendt. 

 

Så vær vennlig, slutt og kall meg et troll. 

Jeg skal også begynne å planlegge bedriten oppførsel i god tid, dersom det gjør det ok...

Anonymkode: 05abf...3a6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Om du ikke er troll så skjønner du kanskje at det var feil gjort basert på reaksjonene da.

Anonymkode: 1bd26...b38

Ja, av de svarene som er kommet inn, ser det ut som at jeg har gjort noe dumt 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...