AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #21 Skrevet 24. september 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja det er jo det. Men skjønner likevel ikke helt hvordan, da fokuset liksom er på at «tanker er bare tanker» og ud må tenke annerledes, men det er jo ikke bare bare når man er oppriktig redd for noe som er høyst reelt og ikke noe man koker sammen i hodet selv, . Og når saken er litt mer sammensatt,,, Anonymkode: 9482c...89b Hvis man er redd for noe/noen så må man spørre seg selv ; " er det noe jeg får gjort noe med?" For det er ikke alltid man kan, og da er det ingen vits i å gruble på det heller. Sier det av egen erfaring ; av og til må man bare akseptere at det ikke er alt man får gjort noe med. Anonymkode: 95636...6c7
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #22 Skrevet 24. september 2020 1 hour ago, Uatskillelig said: Om man bare kunne velge å ikke være redd eller ha angst så ville ingen heller vært redde eller hatt angst. Ja, jeg vet jo det jeg, jeg har fremdeles en angstlidelse som jeg fremdeles får behandling for og sannsynligvis må jobbe med resten av livet. Jeg har aldri sagt at alle bare kan velge å ikke være redd og så er all angsten borte. Jeg sier at jeg fikk hjelp av kognitiv terapi til noen av de reelle bekymringene jeg hadde. Anonymkode: f80d3...d90 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå