Gå til innhold

Den O'store tempetråden

Amatariel

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Synes dette er veldig spennende😅 

har testet positivt for eggløsning denne syklusen og forje syklus 

Anonymkode: b0167...b7f

Så spennende! 🤞🤞 Håper det blir positiv g-test nå straks! 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

F63D94DB-5103-4CF4-8931-555AD09C4C7D.thumb.png.e009af7c5ee71223e695ae2e14fbbd3b.png0658250D-CCB0-4C22-961D-48D2C1DE4C0E.thumb.png.fc7e5ae9c5e5339a9f7ea1984ea47e50.png

Synes dette er veldig spennende😅 

har testet positivt for eggløsning denne syklusen og forje syklus 

Veldig spennende! Denne syklusen ser fin ut, så det blir spennende å se når du skal teste! 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en tempedipp 11 dpo og 12 dpo før den steg noe igjen i dag som er 13 dpo. Får dessverre ikke til å sette inn grafen her. Men hadde noe lett spotting i morges og regnet med det var mensen som kom noen dager for sent. Tok derfor ikke graviditetstest, men blødningen har ikke fortsatt og tok en test likevel nå - positiv! Er det mulig🥰 Jeg har ingen å dele gledestårene med før om noen timer, og ville dele her for min egen del først. Etter et halvt års prøving og en syklus som har vært helt ute, fant jeg skikkelig god støtte i å lese her på forumet. Kjenner på takknemlighet og nervøsitet for hva som forhåpentligvis kommer! 

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solsikke-7 skrev (21 minutter siden):

Jeg fikk en tempedipp 11 dpo og 12 dpo før den steg noe igjen i dag som er 13 dpo. Får dessverre ikke til å sette inn grafen her. Men hadde noe lett spotting i morges og regnet med det var mensen som kom noen dager for sent. Tok derfor ikke graviditetstest, men blødningen har ikke fortsatt og tok en test likevel nå - positiv! Er det mulig🥰 Jeg har ingen å dele gledestårene med før om noen timer, og ville dele her for min egen del først. Etter et halvt års prøving og en syklus som har vært helt ute, fant jeg skikkelig god støtte i å lese her på forumet. Kjenner på takknemlighet og nervøsitet for hva som forhåpentligvis kommer! 

Så fantastiske gode nyheter 🥰❤️ Gratulerer så mye! Skjønner at det var godt nå etter 6mnd med prøving ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solsikke-7 skrev (45 minutter siden):

Så fantastisk! Gratulerer så mye! 💜 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solsikke-7 skrev (4 timer siden):

Gratulerer så mye - så moro! :D :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7544B319-1A34-4B4C-848A-AC1EA0F072BE.thumb.png.6f8b55fe385609c6b0f32b8911f044b0.png

Fant dette inne på appen, hadde helt glemt at de 2019 prøvde jeg å tempe meg frem til eggløsning.  Jeg visste ikke i 2019 at jeg hadde PCOS 

Nå går jeg på Letrozol, prøve runde 3 med det og nå ser det sånn ut🤞🏽🤞🏽

nå bruker jeg Apple watch til å tempe, så tempen er jo ikke 100% riktig men den måler klokka 6 på morran hver dag

1DAEA8E2-BFD3-4CB9-A949-453AC76DC7CC.thumb.png.1bbe786048a5b0e33b48f890fe669ac2.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaff! :klo: 
Temper etter fødsel i juli, og har store planer om prøving på lillebror/lillesøster til mai/juni nå i år. Har fulgt med syklusene mine for å bli kjent med kroppen etter fødsel, og vet når eggløsningene har kommet. Første to syklusene mine var LF på 11 dager. Omtrent der jeg var før jeg fødte, men sist ble den bare 9 dager lang. Og nå i fjerde syklus merker jeg tanta kommer allerede, og jeg er 9dpo idag!!  :sjokkert: Ehm.. Hallo kroppen? Hva driver du med!? Hadde så sjukt sett frem til prøving uten slike problemer med nummer to, men her daler håpet for det.. Er veldig lite fan av oppfølging man får i det offentlig, og liker generelt dårlig idéen om å prøve å se om det går bra, og miste tre ganger før man gjør noe. Vet jo altfor godt at lite progesteron er en av de vanlig grunnene til tidlig SA, så tenker for min egen mentale helse å gå privat for å få de tablettene med det samme prøvetiden er et faktum. Orker ikke bekymring rundt det rett og slett. I mellomtiden krysser jeg fingrene for at kroppen blir med på planene mine om en liten bebis, og vil gjøre syklusen og hormonene mine litt mer «babyvennlig» før den tid!  :plystre: Ammer fremdeles førstemann mye, men igjen.. Mine to første sykluser var jo så fine! :_popcorn_:

551444BF-A53E-41EF-85AA-70FA83D65152.jpeg

Endret av Lykkefrø
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

7544B319-1A34-4B4C-848A-AC1EA0F072BE.thumb.png.6f8b55fe385609c6b0f32b8911f044b0.png

Fant dette inne på appen, hadde helt glemt at de 2019 prøvde jeg å tempe meg frem til eggløsning.  Jeg visste ikke i 2019 at jeg hadde PCOS 

Nå går jeg på Letrozol, prøve runde 3 med det og nå ser det sånn ut🤞🏽🤞🏽

nå bruker jeg Apple watch til å tempe, så tempen er jo ikke 100% riktig men den måler klokka 6 på morran hver dag

1DAEA8E2-BFD3-4CB9-A949-453AC76DC7CC.thumb.png.1bbe786048a5b0e33b48f890fe669ac2.png

Spennende! Grafen nå ser jo mye bedre ut! Dette er veldig oppmuntrende å se for meg som akuratt har begynt på første runde med Leterozol, og er spent på hvordan det blir! 🤞🎉

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkefrø skrev (4 timer siden):

Aaaff! :klo: 
Temper etter fødsel i juli, og har store planer om prøving på lillebror/lillesøster til mai/juni nå i år. Har fulgt med syklusene mine for å bli kjent med kroppen etter fødsel, og vet når eggløsningene har kommet. Første to syklusene mine var LF på 11 dager. Omtrent der jeg var før jeg fødte, men sist ble den bare 9 dager lang. Og nå i fjerde syklus merker jeg tanta kommer allerede, og jeg er 9dpo idag!!  :sjokkert: Ehm.. Hallo kroppen? Hva driver du med!? Hadde så sjukt sett frem til prøving uten slike problemer med nummer to, men her daler håpet for det.. Er veldig lite fan av oppfølging man får i det offentlig, og liker generelt dårlig idéen om å prøve å se om det går bra, og miste tre ganger før man gjør noe. Vet jo altfor godt at lite progesteron er en av de vanlig grunnene til tidlig SA, så tenker for min egen mentale helse å gå privat for å få de tablettene med det samme prøvetiden er et faktum. Orker ikke bekymring rundt det rett og slett. I mellomtiden krysser jeg fingrene for at kroppen blir med på planene mine om en liten bebis, og vil gjøre syklusen og hormonene mine litt mer «babyvennlig» før den tid!  :plystre: Ammer fremdeles førstemann mye, men igjen.. Mine to første sykluser var jo så fine! :_popcorn_:

551444BF-A53E-41EF-85AA-70FA83D65152.jpeg

Aj aj, så irriterende… 😥 Det er kanskje håp om at det kan skyldes at hormoner ikke er helt på plass pga. amming? Men hvis du har opplevd liknende før så er det nok godt å bare gå privat først som sist sånn at du får fortgang i sakene! Veldig slitsomt å gå å bare vente å vente… 

Krysser fingrene for deg, og håper du får din nummer 2 når du er klar for det! 🤞

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokoladekosmos skrev (14 timer siden):

Spennende! Grafen nå ser jo mye bedre ut! Dette er veldig oppmuntrende å se for meg som akuratt har begynt på første runde med Leterozol, og er spent på hvordan det blir! 🤞🎉

Spennende! 
Er på runde 3 med Letrozol nå🌸🌸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F1F44AF5-03ED-48D8-83FC-9E10328610FF.thumb.png.fd09b74ead816a2dc0ee8eb8100d33b6.png

Forventer mensen om 3 dager🤞🏽🤞🏽 håper tempen holder seg oppe😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CE44678C-0C66-485E-9153-AD7ABECEA330.thumb.png.54c4d3920691cb0ae2149ad58d1d7456.png

2 dager til mensen og nå sank tempen😖 dårlig tegn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei! 
Skal begynne å tempe, da det ikke satt denne syklusen heller… men er bortreist og får ikke begynt før imorgen. Det er CD4, kan jeg starte da? Og fortsetter jeg helt til jeg får mensen eller positiv test? Kom gjerne med masse gode tips til meg dere erfarne tempere 😍

Anonymkode: 85d7f...3c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Heihei! 
Skal begynne å tempe, da det ikke satt denne syklusen heller… men er bortreist og får ikke begynt før imorgen. Det er CD4, kan jeg starte da? Og fortsetter jeg helt til jeg får mensen eller positiv test? Kom gjerne med masse gode tips til meg dere erfarne tempere 😍

Du kan begynne å tempe når du vil i syklusen din. :)  Men for å finne ut hvilken dag eggløsningen skjer, er det best å ha hvert fall tre temper/dager før eggløsning. Jeg hopper ofte over å tempe i de første 7 dagene, bare fordi de ikke betyr noe likevel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkefrø skrev (7 minutter siden):

Du kan begynne å tempe når du vil i syklusen din. :)  Men for å finne ut hvilken dag eggløsningen skjer, er det best å ha hvert fall tre temper/dager før eggløsning. Jeg hopper ofte over å tempe i de første 7 dagene, bare fordi de ikke betyr noe likevel. :)

Ah, så herlig! Jeg trodde man måtte starte på cd1 jeg🙈🙈 men greit å vite! Tusen takk😄 

blir spennende å lære dette!

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

2 dager til mensen og nå sank tempen😖 dårlig tegn..

Så kjedelig.. Håper det bare er en enkelt lav temperatur og at tanta holder seg unna i minst 9mnd! 🤞🤞

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Heihei! 

Velkommen! 😁 Blir spennende å begynne med temping. Håper du deler litt grafer med oss underveis 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom tanta i dag. Vell og merke pausemåned, så ikke så spennende sånn sett. Grafen ble annerledes enn sist  hvor jeg fikk temphopp. Lurer egentlig på hvor vanlig det er å oppleve klatretemper og spretthopper ved el 🤔 

2060797184_Screenshot_20230309_204113_FFApp.thumb.jpg.f05a307216c449b68bc9a9bf0b199be7.jpg

Fant ut denne syklusen at pausen potensielt blir lang, skal på utredning og passer ikke med graviditet samtidig. Menmen, skal kose meg som heiagjeng i mellomtiden 🥰

Endret av Lillrex
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7AD8CBC9-3AAC-4336-8059-D7D0900EF011.thumb.png.ca0048a5bd652c2fdf71b28c156606a7.png

ble helt jojo nå jo🤔🤔 

Pleier å få en hetetokt rett før TR så kan vel spille inn en stor del det å?🤔🤞🏽🤞🏽🤞🏽

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...