Gå til innhold

Den O'store tempetråden


Amatariel

Anbefalte innlegg

Venter spent på eggløsning.. Hadde regnet med at den skulle kommet for noen dager siden basert på andre tegn, men ingen temperaturstigning ennå. Syns jeg har hatt litt lave temperaturer denne syklusen også. Er det andre som har opplevd at syklusen har blitt uregelmessig etter p-pilleslutt for mer enn 6 måneder tilbake? Aldri slitt med uregelmessige syklusere tidliger, men nå er det så mye kluss🤔

2DE648B5-7263-40F3-AB11-2035DBFBA248.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjokoladekosmos skrev (19 timer siden):

Hei!

Ut fra min erfaring setter ikke FF kryss før tre temper etter EL, selv med tydelig hopp i temp, så du vil nok få kryss i morgen 😊

Enkeltttemper kan fint være høye og lave uten at det har noe å si, det er helhetsbildet på grafen som viser om du har hatt EL eller ikke, så du kan fint ha hatt EL selv om tempen gikk litt ned i dag 😊 Dessuten ser det ut til at den fortsatt er høyere enn tidligere temper denne syklusen, så jeg syns det ser fint ut! Men det er som sagt bare helheten i grafen som vil vise deg hva som har skjedd, selv om man gjerne skulle hatt svaret med en gang!

Jeg syns selv det er litt vanskelig å vurdere tempen min ut fra hvordan jeg føler meg når jeg våkner. Har våknet og følt meg varm, men hatt lav temp og omvendt. Forskjellene i temp er så små at du vil ikke kunne føle de på kroppen, så jeg ville ikke lagt for mye i dette.

Hei igjen! Ville bare si at du hadde rett, og i dag satt ff et kryss 😊 må nok bare lære meg å ikke stresse så mye i denne prosessen, selv om det er vanskelig. 

3EA07691-3805-414F-A2FE-643061712C96.jpeg

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

saras skrev (På 28.4.2023 den 7.28):

Er det slik at ff aldri setter kryss før det har gått 3 dager etter el? Ikke engang en slik prikkete?

Kan legge til at jeg er bekymret, fordi jeg nylig har fått påvist pcos. Enn så lenge ønsker gynekologen å kun behandle med metformin, siden jeg har regelmessig eggløsning, selv om den er litt sen.

 Nå nettopp fikk jeg også masse fertilt utflod igjen, det er vel ikke slik det skal være 2 dpo?? 😟

FF setter aldri kryss før den har tre temper etter EL nei. Så bra du fikk erfart det nå og fikk et fint kryss 😊
Ville ikke vært så bekymret ang. pcos-diagnosen. Er utrolig mye hjelp for det nå. Jeg fikk også kun metformin første gang jeg fikk beskjed om at jeg hadde det, og ble gravid veldig raskt. Ofte er det "ikke mer" som skal til. 

Når det gjelder fertilt utflod så har jeg skjønt etter å henge her noen år at det egentlig ikke er noe fasit på det Noen ser ingenting, noen kun rundt EL og noen både før og etter. Så det du har opplevd er nok helt normalt.
 

Solsikke-7 skrev (21 timer siden):

Er det andre som har opplevd at syklusen har blitt uregelmessig etter p-pilleslutt for mer enn 6 måneder tilbake? Aldri slitt med uregelmessige syklusere tidliger, men nå er det så mye kluss🤔

Da jeg sluttet med p-piller så hadde jeg en helt koko syklus i ett helt år. Måtte dra til legen og få hjelp etter det, og det var da jeg fikk en mild grad av pcos-diagnosen. De sa jeg hadde hormonforstyrrelser. Så de pillene hadde nok klusset mye til for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er inførste syklus med dobbel dose Letrozol og har fått rekordtidlig positiv EL-test! Spent på om egget faktisk slipper, da den ikke alltid gjør det selv om jeg har fått positiv test, men håper håper!! 🤞🤞 

IMG_4348.jpeg.a32b188bdc19022d6dbd4f0de56159cb.jpeg

Hvordan står det til med dere andre tempere her inne? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokoladekosmos skrev (På 2.5.2023 den 20.17):

Er inførste syklus med dobbel dose Letrozol og har fått rekordtidlig positiv EL-test! Spent på om egget faktisk slipper, da den ikke alltid gjør det selv om jeg har fått positiv test, men håper håper!! 🤞🤞 

IMG_4348.jpeg.a32b188bdc19022d6dbd4f0de56159cb.jpeg

Hvordan står det til med dere andre tempere her inne? 

Så spennende! Hvordan går det nå?🤞🏻krysser fingrene for deg denne pp’en 🫶🏻

her venter jeg enda på el.. mistenker at dobbel dose letrozol senere enn normalt har ført til en ekstra sen el, får bare håpe det blir en god en! Har iallefall mer el-slim denne måneden, så håper! Ellers har jeg rekordlave temperaturer også, lå ikke så lavt forrige syklus 🙈 i tillegg hadde jeg korona forrige uke, så det kan sikkert forskyve el litt. Venteperioden er noe dritt.. og når den er over så går man inn i en ny venteperiode fram mot mensen.. evig runddans dette her 😥 prøver å holde motet oppe! Har ikke prøvd lenge i forhold til mange andre, dette er pp8. Men tungt er det!
 

9332D562-6E7F-4212-B896-05C6D1F28329.jpeg

Anonymkode: 85d7f...3c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Så spennende! Hvordan går det nå?🤞🏻krysser fingrene for deg denne pp’en 🫶🏻

her venter jeg enda på el.. mistenker at dobbel dose letrozol senere enn normalt har ført til en ekstra sen el, får bare håpe det blir en god en! Har iallefall mer el-slim denne måneden, så håper! Ellers har jeg rekordlave temperaturer også, lå ikke så lavt forrige syklus 🙈 i tillegg hadde jeg korona forrige uke, så det kan sikkert forskyve el litt. Venteperioden er noe dritt.. og når den er over så går man inn i en ny venteperiode fram mot mensen.. evig runddans dette her 😥 prøver å holde motet oppe! Har ikke prøvd lenge i forhold til mange andre, dette er pp8. Men tungt er det!
 

9332D562-6E7F-4212-B896-05C6D1F28329.jpeg

Anonymkode: 85d7f...3c8

Enn så lenge så går det bra med meg! Håper FF setter kryss i morgen og at jeg faktisk har hatt eggløsning!! Jeg håper jeg blir gravid, men helt ærlig så blir jeg bare glad hvis jeg hat hatt eggløsning innenfor det som kan regnes som normalt! Vi har heller ikke holdt på veldig lenge, er i pp4, men det har allerede gått 11 måneder, da jeg har hatt sjeldne eggløsninger, så jeg syns ventetiden på eggløsning har vært ekstra tungt ila året som snart har gått… 

Krysser fingrene for eggløsning for deg også snart! Men den blir sikkert litt forsinket når du har tatt tablettene litt senere ja. 
Jeg tenker det er lov til å syns at prøveperioden er tung, selv om man ikke hat prøvd i årevis 😊 Oppdater gjerne om hvordan det går for deg videre! 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjokoladekosmos skrev (2 timer siden):

Enn så lenge så går det bra med meg! Håper FF setter kryss i morgen og at jeg faktisk har hatt eggløsning!! Jeg håper jeg blir gravid, men helt ærlig så blir jeg bare glad hvis jeg hat hatt eggløsning innenfor det som kan regnes som normalt! Vi har heller ikke holdt på veldig lenge, er i pp4, men det har allerede gått 11 måneder, da jeg har hatt sjeldne eggløsninger, så jeg syns ventetiden på eggløsning har vært ekstra tungt ila året som snart har gått… 

Krysser fingrene for eggløsning for deg også snart! Men den blir sikkert litt forsinket når du har tatt tablettene litt senere ja. 
Jeg tenker det er lov til å syns at prøveperioden er tung, selv om man ikke hat prøvd i årevis 😊 Oppdater gjerne om hvordan det går for deg videre! 🤞

Håååper på kryss imorgen da 😍👏🏻 ikke sant! Det er innmari tungt å gå å vente på den eggløsninga, og jeg tror helt ærlig ikke man kan forstå det før man har stått i det selv. Vi håper på eggløsning, og selvfølgelig må man jo håpe at spira sitter! Hva er vel denne prøveperioden uten håp tenker jeg da ❤️ det er jo det som til syvende og sist holder oss gående. 

Fikk faktisk positiv test eggløsningstest ikveld, så spent på om jeg enda har like lang LH-topp på 2 dager selvom jeg har tatt letrozol. Håper jo den blir litt kortere 🙈 men jeg er bare glad om det blir en ordentlig eggløsning jeg også 😁

Anonymkode: 85d7f...3c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere fine tempedamer 🥰

Og ikke minst @Amatarielsom har vært en bauta her inne. Mange som har lært mye av deg vil jeg tro. Jeg har iallefall lest en heeel del sider her - jeg anser jeg ennå som nybegynner da jeg bare har holdt på 4 måneder i høst, og nå starter på igjen. Savner å finne EL og stadfeste at den faktisk har vært!

Nå begynner charten min å bli noe å tolke etterhvert. Jeg pleier ut ifra magefølelse (bokstavlig talt) og el-tester å ha eggløsning dag 12 eller 13. Jeg tror egget slipper i morgen. Blir ekstra spennende denne PP da jeg temper igjen. Jeg merket at jeg ble ekstra sliten ved temping i høst, satt klokka på 05 og sovnet igjen. Sliter med litt uregelmessig søvn - og heg var på et sted med endringer i jobbsituasjonen i tillegg, mer ansvar etc. Så nå blir det kjekt å følge litt med på charten og utviklingen, og henge mer her inne ❤️😍

IMG_6385.jpeg

Endret av Silisium
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det blir overload av charts fra meg framover, beklager på forhånd :blomst:

Tempen sank enda mer i morges! For meg er 36.18 rekordlav temp så dette var interessant. Tror og håper EL skjer idag. Noen som vil analysere? Den pleier å hoppe opp til 36,78 ish når eggløsning har passert. Blir spennende i morgen. Nå har vi iallefall lagt inn greit med aksjer. Før har vi alltid lagt inn annen hver dag, men prøver oss på hver dag nå denne perioden. Litt mindre volum, men hyppigere aksjer. Blir jo interessant å se om det har noe å si.

Ikke tatt EL-test enda idag men skjer om ikke lenge (tissetrengt etter snart å ha holdt meg 4 timer…:himle:)

Hvordan går det med dere andre? 

IMG_6402.jpeg

Endret av Silisium
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silisium skrev (3 timer siden):

Mulig det blir overload av charts fra meg framover, beklager på forhånd :blomst:

Tempen sank enda mer i morges! For meg er 36.18 rekordlav temp så dette var interessant. Tror og håper EL skjer idag. Noen som vil analysere? Den pleier å hoppe opp til 36,78 ish når eggløsning har passert. Blir spennende i morgen. Nå har vi iallefall lagt inn greit med aksjer. Før har vi alltid lagt inn annen hver dag, men prøver oss på hver dag nå denne perioden. Litt mindre volum, men hyppigere aksjer. Blir jo interessant å se om det har noe å si.

Ikke tatt EL-test enda idag men skjer om ikke lenge (tissetrengt etter snart å ha holdt meg 4 timer…:himle:)

Hvordan går det med dere andre? 

IMG_6402.jpeg

Spennende med lav temp idag😁 er ikke så erfaren selv, så desverre ikke så mye hjelp i meg🙈 vi ligger ganske likt i løypa da, tror jeg har el enten idag eller imorgen 😊 

Hva viste testen?😁🤞🏻

Anonymkode: 85d7f...3c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Spennende med lav temp idag😁 er ikke så erfaren selv, så desverre ikke så mye hjelp i meg🙈 vi ligger ganske likt i løypa da, tror jeg har el enten idag eller imorgen 😊 

Hva viste testen?😁🤞🏻

Anonymkode: 85d7f...3c8

Jeg fikk klink positiv test idag og (fast smiley på clearblue advanced), altså positiv i går og idag. så nå undrer jeg meg om vi bør legge inn aksjer i dag og itilfelle EL er i morgen. Jeg pleier alltid å kjenne på kroppen (murringer og oppblåsthet) ved EL og det er fraværende. Er helt sår nedentil nå hvis det er lov å si :overrasket: kunne tenkt meg en dag pause. Eller kanskje jeg skal foreslå at han leverer i et sterilt urinprøveglass og inseminerer med steril engangssprøyte 🤣 Guri så mange tanker en får i denne prøvetiden. Men har hørt om flere som har lykkes slik, homofile mm.

Nok om det. Nå håper jeg EL er like rundt hjørnet. Det er jo noe med det å få komt seg over i DPO, det er jo en egen spenning men da vet en iallefall at EL er passert.

Har du testet etter eggløsning? Spennende å ligge likt i løypa! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silisium skrev (9 minutter siden):

Jeg fikk klink positiv test idag og (fast smiley på clearblue advanced), altså positiv i går og idag. så nå undrer jeg meg om vi bør legge inn aksjer i dag og itilfelle EL er i morgen. Jeg pleier alltid å kjenne på kroppen (murringer og oppblåsthet) ved EL og det er fraværende. Er helt sår nedentil nå hvis det er lov å si :overrasket: kunne tenkt meg en dag pause. Eller kanskje jeg skal foreslå at han leverer i et sterilt urinprøveglass og inseminerer med steril engangssprøyte 🤣 Guri så mange tanker en får i denne prøvetiden. Men har hørt om flere som har lykkes slik, homofile mm.

Nok om det. Nå håper jeg EL er like rundt hjørnet. Det er jo noe med det å få komt seg over i DPO, det er jo en egen spenning men da vet en iallefall at EL er passert.

Har du testet etter eggløsning? Spennende å ligge likt i løypa! 😊

Det er vanskelig, det sies jo at det skal holde med annenhver dag, så sikkert ikke krise om dere avventer til i morgen. Men det må man bare kjenne på, jeg er veldig redd for å ikke treffe så her er det aksjer hver dag fra positiv test til noen dager etter 🙈  

Absolutt bedre å være i DPO ja! Da kan man senke skuldrene og får en helt annen ro, selvom det også er noen lange dager og mange tanker 😂 

Ja, testet positivt igår kveld, idag var den knall positiv, aldri fått så sterk positiv før. Så det er spennende! Regner med el skjer i morgen 😁

Anonymkode: 85d7f...3c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Det er vanskelig, det sies jo at det skal holde med annenhver dag, så sikkert ikke krise om dere avventer til i morgen. Men det må man bare kjenne på, jeg er veldig redd for å ikke treffe så her er det aksjer hver dag fra positiv test til noen dager etter 🙈  

Absolutt bedre å være i DPO ja! Da kan man senke skuldrene og får en helt annen ro, selvom det også er noen lange dager og mange tanker 😂 

Ja, testet positivt igår kveld, idag var den knall positiv, aldri fått så sterk positiv før. Så det er spennende! Regner med el skjer i morgen 😁

Anonymkode: 85d7f...3c8

Da ser det ut til at vi er helt likt! Har du chart? 🤩 nå ligger vi og hviler litt og så ser om vi (mannen) orker :duskedame: fredag og litt punktert etter travel uke på jobb rundet av med en runde på IKEA nettopp… lurt…  ikke bare bare med å legge inn aksjer hver dag når en ikke er vant; Sitat mann: «tror snart p*kken får gnagsår. Ikke det at jeg klager altså men.» 😂😂

Endret av Silisium
Presisering
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Silisium skrev (38 minutter siden):

Da ser det ut til at vi er helt likt! Har du chart? 🤩 nå ligger vi og hviler litt og så ser om vi (mannen) orker :duskedame: fredag og litt punktert etter travel uke på jobb rundet av med en runde på IKEA nettopp… lurt…  ikke bare bare med å legge inn aksjer hver dag når en ikke er vant; Sitat mann: «tror snart p*kken får gnagsår. Ikke det at jeg klager altså men.» 😂😂

Ja vi er ganske likt, det er fint å kunne følge hverandre 😍 man føler seg jo mye alene i denne prøvingen.. 

Føler så med deg! Det er tungt når man helst ikke vil, men vet at man burde.. det kan jo tære på forholdet når prøvingen drar ut i tillegg 🥵 

Har chart ja! Kan legge ved bilde 😁 vet ikke helt hvorfor tempen min dalte sånn tidligere i uka, var litt merkelig 😂 men var første runde med letrozol nå, så vet ikke om det kan påvirke tempen før el🤷🏼‍♀️ ellers sikkert bare tilfeldig 😊

CD1F5B23-79DD-445D-B24B-161AEC79E3E2.jpeg

Anonymkode: 85d7f...3c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja vi er ganske likt, det er fint å kunne følge hverandre 😍 man føler seg jo mye alene i denne prøvingen.. 

Føler så med deg! Det er tungt når man helst ikke vil, men vet at man burde.. det kan jo tære på forholdet når prøvingen drar ut i tillegg 🥵 

Har chart ja! Kan legge ved bilde 😁 vet ikke helt hvorfor tempen min dalte sånn tidligere i uka, var litt merkelig 😂 men var første runde med letrozol nå, så vet ikke om det kan påvirke tempen før el🤷🏼‍♀️ ellers sikkert bare tilfeldig 😊

CD1F5B23-79DD-445D-B24B-161AEC79E3E2.jpeg

Anonymkode: 85d7f...3c8

Ser jo at du hadde lagt ut chart like ovenfor :klaske: er det noe som heter tempetåke? Hvis ikke velger jeg å innføre det nå. Ja, kjekt å følge hverandre. Det er helt sant, føler meg nesten avgrenset fra verden rundt. Og så ser jeg så sinnsykt mange gravide for tiden! In my face, liksom! :sjenert:
 

 Ja, ikke sant, det er faktisk ikke alltid lysten er der så vi dropper det nok i kveld med mindre mannen buser inn (jeg har lagt meg). 

Syns du har en fin chart jeg med god dropp! Jeg vet ikke hvordan Letrozol påvirker tiden før EL, men jeg tenker at det er temp før EL og etter som er mest spennende. Ja, det er utrolig gøy at vi ligger så likt i løypa, i påvente av gullegget begge to nå. Kjenner litt for godt etter mtp symptomer og, blir gal. Og ser etter EL-slim etter hvert dobesøk. Går tissetrengt for å vente nok timer på å teste etter EL. Altså, tror ikke mannfolka vet hva vi går gjennom 😅 Samtidig prøve å skåne mannen for slikt ekstremt seksuelt pirrende retorikk som eggløsningsslim og for mye testesnakk 😂

Prøver du på første? Jeg har ei frøken på 2 - snart 3 og håper på en andremann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silisium skrev (Akkurat nå):

Ser jo at du hadde lagt ut chart like ovenfor :klaske: er det noe som heter tempetåke? Hvis ikke velger jeg å innføre det nå. Ja, kjekt å følge hverandre. Det er helt sant, føler meg nesten avgrenset fra verden rundt. Og så ser jeg så sinnsykt mange gravide for tiden! In my face, liksom! :sjenert:
 

 Ja, ikke sant, det er faktisk ikke alltid lysten er der så vi dropper det nok i kveld med mindre mannen buser inn (jeg har lagt meg). 

Syns du har en fin chart jeg med god dropp! Jeg vet ikke hvordan Letrozol påvirker tiden før EL, men jeg tenker at det er temp før EL og etter som er mest spennende. Ja, det er utrolig gøy at vi ligger så likt i løypa, i påvente av gullegget begge to nå. Kjenner litt for godt etter mtp symptomer og, blir gal. Og ser etter EL-slim etter hvert dobesøk. Går tissetrengt for å vente nok timer på å teste etter EL. Altså, tror ikke mannfolka vet hva vi går gjennom 😅 Samtidig prøve å skåne mannen for slikt ekstremt seksuelt pirrende retorikk som eggløsningsslim og for mye testesnakk 😂

Prøver du på første? Jeg har ei frøken på 2 - snart 3 og håper på en andremann.

Ja, stemmer det! Tror vi kan innføre tempetåke ja 😂 eller prøvertåke i det minste 🤭 man blir jo helt tullete, tenkte ikke engang at jeg kunne si at den lå lenger opp😂😂

Ja det blir veldig spennende med temping framover nå! Håper letrozolen har gitt en god el, det virker iallefall som at den har gjort NOE - for jeg har mengder med slim og mer smerter enn normalt🤞🏻 

Det er som om jeg sku ha skrevet det selv altså! De har ikke peiling på hva vi gjennomgår, eller hvor stor belastning det er mentalt sett. Jeg blir hvertfall ekstremt sliten av alt, men uansett hvor mye jeg prøver klarer jeg ikke å fokusere mindre på det🙈 så da står man i det da! 

Vi prøver på 3. mann! Har to barn på 7 og 4 fra før av 😊 har ikke slitt med å bli gravid med noen av de to, så når vi begynte prøvinga i august hadde jeg ikke trodd det skulle ta så lang tid.

Anonymkode: 85d7f...3c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ja, stemmer det! Tror vi kan innføre tempetåke ja 😂 eller prøvertåke i det minste 🤭 man blir jo helt tullete, tenkte ikke engang at jeg kunne si at den lå lenger opp😂😂

Ja det blir veldig spennende med temping framover nå! Håper letrozolen har gitt en god el, det virker iallefall som at den har gjort NOE - for jeg har mengder med slim og mer smerter enn normalt🤞🏻 

Det er som om jeg sku ha skrevet det selv altså! De har ikke peiling på hva vi gjennomgår, eller hvor stor belastning det er mentalt sett. Jeg blir hvertfall ekstremt sliten av alt, men uansett hvor mye jeg prøver klarer jeg ikke å fokusere mindre på det🙈 så da står man i det da! 

Vi prøver på 3. mann! Har to barn på 7 og 4 fra før av 😊 har ikke slitt med å bli gravid med noen av de to, så når vi begynte prøvinga i august hadde jeg ikke trodd det skulle ta så lang tid.

Anonymkode: 85d7f...3c8

Wow! Da har vi prøvd like lenge. Det er utrolig godt å ha noe fellesskap rundt dette her, det er søren meg ikke for pyser. Når jeg ser i IKM-trådene damer som kanskje er i PP 38… jeg får så vondt av de hvor tøft det må være - og det er kanskje for å få bli mor i første omgang. Men jeg tenker at det må være rom for oss også å føle på det der, for det tar på uansett med prøving, symptomer, testing, skuffelse og av og til gnagsår på de edlere steder. Så lenge vi unngår sopp. :haar:
 

Ønsker deg en god natt og så holder vi tråden - bokstavlig talt 🥰 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser på charten min etter dagens temp, ser jeg at FF garantert vil sette kryss imorgen om den er høy da også. Og dermed mener FF at el-dagen var 4. mai. Jeg er jo uenig, både mtp symptomer, men også testene. Fikk ikke positiv test før sent torsdags kveld, knall positiv igår (fredag). Vet ikke hvorfor tempen har vært så lav, men håper ikke EL var på torsdag, for vi la ikke inn aksjer de to dagene før det, bare kvelden samme dag… jeg tror selv at el skjedde sent igår, eller så skjer det idag. Men med tanke på at tempen min plutselig var så lav i forkant av dette, skal det ikke mye økning til før FF setter kryss.. man kan kanskje overstyre?  Hva ville dere tenkt? Mtp tempen så tror jeg jo kanskje det kan ha vært igår kveld, selvom jeg enda har en del vondt idag. 

FF0D4793-2128-4712-8AD4-7C63E9FD51EA.jpeg

Anonymkode: 85d7f...3c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Når jeg ser på charten min etter dagens temp, ser jeg at FF garantert vil sette kryss imorgen om den er høy da også. Og dermed mener FF at el-dagen var 4. mai. Jeg er jo uenig, både mtp symptomer, men også testene. Fikk ikke positiv test før sent torsdags kveld, knall positiv igår (fredag). Vet ikke hvorfor tempen har vært så lav, men håper ikke EL var på torsdag, for vi la ikke inn aksjer de to dagene før det, bare kvelden samme dag… jeg tror selv at el skjedde sent igår, eller så skjer det idag. Men med tanke på at tempen min plutselig var så lav i forkant av dette, skal det ikke mye økning til før FF setter kryss.. man kan kanskje overstyre?  Hva ville dere tenkt? Mtp tempen så tror jeg jo kanskje det kan ha vært igår kveld, selvom jeg enda har en del vondt idag. 

FF0D4793-2128-4712-8AD4-7C63E9FD51EA.jpeg

Anonymkode: 85d7f...3c8

Så spennende!! Det ser hvertfall ut som du har hatt EL! Jeg syns det er vanskelig å vurdere, men det ser ut som du kanskje har hatt EL 4.mai? 
Jeg må nok si at det har for meg også vært litt annerledes denne runden, sikkert pga. Letrozol. Jeg fikk også tempøkning allerede morgenen etter positiv ELtest, selv om det pleier å gå en dag eller to for meg og… og jeg fikk utrolig mye vondere i nedre del av mage/korsrygg enn jeg noen gang har hatt! Men disse smertene kom altså den dagen jeg fikk tempstigning, så det ser ut som det kom etter eggløsning…

Jeg tenker jo at kroppene våre nok kan oppføre seg litt annerledes på medisiner, og at vi kanskje må bli kjent med tegnene fra kroppen litt på nytt…

Jeg tar ELtester to ganger om dagen, så den positive testen min kom først på ettermiddag, men kanskje ble den egentlig positiv et par timer før jeg tok testen, og ar EL skjedde ila natta? Kanskje kan avstanden mellom positiv test og El bli kortere av Letrozol? 
 

Men jeg syns det ser ut som du har gode muligheter! For hvis du fikk EL ila natta/morgenkvisten så rekker se å svømme opp før EL skjedde! Så jeg krysser fingrene for deg! 🤞🤞🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silisium skrev (16 timer siden):

Mulig det blir overload av charts fra meg framover, beklager på forhånd :blomst:

Tempen sank enda mer i morges! For meg er 36.18 rekordlav temp så dette var interessant. Tror og håper EL skjer idag. Noen som vil analysere? Den pleier å hoppe opp til 36,78 ish når eggløsning har passert. Blir spennende i morgen. Nå har vi iallefall lagt inn greit med aksjer. Før har vi alltid lagt inn annen hver dag, men prøver oss på hver dag nå denne perioden. Litt mindre volum, men hyppigere aksjer. Blir jo interessant å se om det har noe å si.

Ikke tatt EL-test enda idag men skjer om ikke lenge (tissetrengt etter snart å ha holdt meg 4 timer…:himle:)

Hvordan går det med dere andre? 

IMG_6402.jpeg


Det er bare å spamme med tempecharts! Det er koselig å følge med og heie på andre i lignende situasjon som en selv!

Jeg syns charten din ser veldig bra ut! Jeg pleier selv å oppleve at tempen blir lav før EL(selv om det ikke skjedde denne runden). Jeg syns  det er så fint, for da får jeg et lite forvarsel selv før jeg får positiv ELtest!! 😊

Du må oppdatere når tempen stiger igjen og du får kryss! 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...