AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #1 Del Skrevet 23. september 2020 Jeg kan ikke høre E type uten å ønsker å flippe ut innvendig. Da går jeg rett tilbake til tenårene, som var den verste tiden i mitt liv. Hvis jeg hører Coldplay blir jeg glad. Coldplay for meg er VW. Jeg har tilbrakt så mange timer med Coldplay bak rattet. VW og Coldplay er for meg nesten en og samme tingen Anonymkode: 69721...cf6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #2 Del Skrevet 23. september 2020 Jeg har spillelister på spotify ut fra hvilket år jeg fant musikken. Så jeg har spilleliste fra hvert enkelt år. Å DER er det mye minner ja 😅 noen gode, og noen ikke fult så gode. Blir som en dagbok nesten Anonymkode: 27406...3af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #3 Del Skrevet 23. september 2020 Jeg har det slik også! Gjerne konkrete sanger som får meg til å tenke på både gode minner og dårlige 😅 Donkey boy sin Ambition minner meg om en vanvittig lykkelig tid hvor jeg følte alt var på topp, mens andre sanger kan feks minne meg om brudd eller dødsfall osv. Anonymkode: e7e13...66d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #4 Del Skrevet 24. september 2020 Gabriellas sång klarer jeg ikke å høre på lenger. Den ble sunget utrolig vakkert i begravelsen til begge besteforeldrene mine på farssiden. Den er jo så nydelig, men jeg kjenner rett og slett at gråten kommer om jeg må høre på den 💔 Anonymkode: 27406...3af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #5 Del Skrevet 24. september 2020 Jeg assosierer ikke musikk til opplevelser, men til følelser. Denne sangen gjør meg glad, denne gjør meg rørt, denne gjør meg sint, denne gir meg gåsehud... Jeg husker ikke første gangen jeg så denne opptredenen, jeg husker ikke hvor jeg var, eller hva jeg gjorde, men jeg husker følelsen jeg fikk første gangen jeg så/hørte Sissel synge den. Anonymkode: 4c577...0e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommermor Skrevet 25. september 2020 #6 Del Skrevet 25. september 2020 Ja, musikk kan jeg relatere til både minner og følelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. september 2020 #7 Del Skrevet 25. september 2020 På 23.9.2020 den 14.30, AnonymBruker skrev: Jeg har spillelister på spotify ut fra hvilket år jeg fant musikken. Så jeg har spilleliste fra hvert enkelt år. Å DER er det mye minner ja 😅 noen gode, og noen ikke fult så gode. Blir som en dagbok nesten Anonymkode: 27406...3af Sånn er mitt system også! Aldri hørt om andre som bruker det (noe kaotiske) systemet! 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 25. september 2020 #8 Del Skrevet 25. september 2020 Og nå ble jeg så revet med at jeg glemte å svare; jupp, veldig sterk link mellom musikk og opplevelser her også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #9 Del Skrevet 26. september 2020 10 timer siden, Rumle skrev: Sånn er mitt system også! Aldri hørt om andre som bruker det (noe kaotiske) systemet! 😄 Hahah ja det er ikke veldig oversiktlig 😂 men sånn har det nå bare blitt 🙊 Anonymkode: 27406...3af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå