Gå til innhold

Dere som drikker energi drikker!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takk for mange svar😊

Anonymkode: 4f627...d1b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er kjerringa mot strømmen her ser jeg, for jeg er 42 år og har enda ikke smakt på en energidrikk. 😱

Jeg drikker 3-4 kopper kaffe hver dag, og får min «fix» der. Sluttet å drikke brus, inkludert lettbrus, i 2012. Var rett og slett avhengig av cola, og det gikk ikke lenger an å forsvare de store utgiftene, og hvor mye sukker jeg fikk i meg.

Anonymkode: 736f8...c55

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kjerringa mot strømmen her ser jeg, for jeg er 42 år og har enda ikke smakt på en energidrikk. 😱

Jeg drikker 3-4 kopper kaffe hver dag, og får min «fix» der. Sluttet å drikke brus, inkludert lettbrus, i 2012. Var rett og slett avhengig av cola, og det gikk ikke lenger an å forsvare de store utgiftene, og hvor mye sukker jeg fikk i meg.

Om du ikke har drukket brus siden 2012 er nok energidrikker altfor søte for deg😅

Skrevet

Jeg drikker det fordi det er godt. Merker ikke noe mer energi og blir ikke noe mindre trøtt. Velger det istedenfor brus liksom. Drikker en redbull eller monster hver dag

Skrevet
På 23.9.2020 den 18.58, Perseus skrev:

Om du ikke har drukket brus siden 2012 er nok energidrikker altfor søte for deg😅

Det tror jeg så gjerne! Når mannen min drikker energidrikker, så synes jeg det lukter kvalmende søtt av boksen. 🤢

Skrevet

Har alltid drukket mye av det fordi jeg ikke har klart kaffe. Det har gitt meg hjertebank og angst, dager jeg ikke drakk det fikk jeg hodepine. Jeg valgte jo ut den jeg liker best, drakk ikke kun fordi det er populært. 

Nå har jeg tvunget meg til å like kaffe for å slippe den grusomme energidrikken. Det gir meg mye mindre fysiske plager og like mye energi. 

Anonymkode: fbd85...097

• Liker 1
Skrevet

Jeg savner RedBull med grapefruktsmak, den var god :Nikke: 

Screenshot_20200929-000522.jpg

Skrevet
På 23.9.2020 den 12.43, AnonymBruker skrev:

Min har 32mg/100ml koffein, og 15g sukker pr 100ml. Det er så mye koffein at dersom jeg drikker to, får jeg skjelvinger og hjertebank. 

I tillegg ser jeg godt forskjell på de sukkerfrie og de med sukker. Hva snakker du egentlig om?

Anonymkode: 0b00a...463

32/100 er helt vanlig.. Det er normal energidrikk. 
Om du får det av to, burde du ikke engang drikke 1... 

Drikker fordi det smaker godt :)

Skrevet

Jeg drikker battery fordi jeg synes det er godt, og har blitt avhengig. Men drikker aldri mer en anbefalt maxdose, da jeg fler gang har merket skjelvinger og hjertebank. 

Anonymkode: 3501b...a19

Skrevet

Kan noen fortelle meg hvor man får kjøpt Redbull med blåbær rundtomkring i butikkene? 😀

Anonymkode: 1bdb5...16b

Skrevet
På 23.9.2020 den 18.52, AnonymBruker skrev:

Du er vell ikke akkurat kjerringa mot strømmen. Kjenner svært få av de over 40 som drikker energidrikkker, i det heletatt smakt. 

Over til spørsmålet; Jeg var veldig avhengig av energidrikk, og det var Redbull det gikk i for min del. Kanskje 2-3 bokser om dagen. Har klart å slutte med det nå, men hender jeg kjøper en gang i blant fordi det er godt. 

Anonymkode: 422ec...8cc

Skrevet

Synes Monster har så mange gode smaker (Mango Loco, Pipeline Punch, Pacific Punch, Mixxd Punch, Rehab Iced Tea osv.), men det er irriterende at de ikke kommer i sukkerfrie varianter. Burn Mango er også jækla god, men har sukker. Burn Peach finnes som sukkerfri da.

Da jeg dro på harrytur tidligere kjøpte jeg alltid et brett med Frank's 0.5l bokser til 199 SEK. Sjukt billig, men de er det også sukker i. Ble heller Monster Zero eller Ultra White til en 50-lapp mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...