AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #1 Del Skrevet 22. september 2020 Jeg skal ned i vekt. Er ekstremt inaktiv, så tenkte å begynne å gå litt turer i første omgang og ta det derifra. Har noen gode sko å anbefale? Pris har ikke mye å si, men vil heller betale litt ekstra for gode sko som holder lenge. Anonymkode: 3b617...8c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #2 Del Skrevet 22. september 2020 Pass på at det ikke er for myk såle. Sålen må være litt fast, eller så synker bare skoene sammen. Spesielt hvis du er tung. Anonymkode: f475d...049 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #3 Del Skrevet 22. september 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pass på at det ikke er for myk såle. Sålen må være litt fast, eller så synker bare skoene sammen. Spesielt hvis du er tung. Anonymkode: f475d...049 Derfor jeg spør om tips her. Skal bestille på nettet (unngår mye handling pga corona) så får ikke sjekket det. Er ikke veldig tung heldigvis, men gode sko er jo greie å ha uansett. Anonymkode: 3b617...8c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #4 Del Skrevet 22. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Derfor jeg spør om tips her. Skal bestille på nettet (unngår mye handling pga corona) så får ikke sjekket det. Er ikke veldig tung heldigvis, men gode sko er jo greie å ha uansett. Anonymkode: 3b617...8c9 Jeg er veldig glad i Ecco Nike og asics. Men nå har jeg smal fot og lav vrist og underpronasjon. Størrelsen varierer også mye fra merke til merke. Joggesko bør absolutt prøves på, da både bredde og lengde varierer også innad samme merke. Har du smale/brede føtter? Høy/lav vrist? Overpronasjon/underpronasjon? Kanskje noen med ca samme føtter som deg har noen tips.. Anonymkode: f475d...049 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 23. september 2020 #5 Del Skrevet 23. september 2020 Asics👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møretausa Skrevet 24. september 2020 #6 Del Skrevet 24. september 2020 (endret) Asics Kayano er kanskje de beste skoene jeg har hatt til gåturer. Men alle føtter er forskjellige, så du bør gå i en butikk og prøve litt forskjellig. Riktig sko er viktig:) Endret 24. september 2020 av Møretausa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #7 Del Skrevet 24. september 2020 Er sinnsykt fornøyd med New Balance 1080v10🥰 Anonymkode: a7a64...027 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #8 Del Skrevet 25. september 2020 Du må nok prøve. Noen her elsker asics, men til meg er de forferdelige. Jeg liker Mizuno. Anonymkode: d85c1...10e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå