Gå til innhold

tykke Strømpebukser for barn


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Høsten er her og det er kaldt om kveldene.

Jeg har kjøpt gode varm strømpebukser på Cubus

til junioren. Slike strømpebukser vil han av en eller

annen grunn ikke bruke...

Skjønner egentlig ikke problemet.

Han er snart 12år og ribbestrikkede strømpebukser synes

jeg er helt naturlig å bruke. Farvene på strømpebuksene

er nøytrale blå, grå og sort.

Gutten har sagt at det er jenteplagg..bare for å slippe unna

tror jeg da.

Har noen av Dere andre noen synspunkter på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi gikk over til stillongs da guttungen var 6. Mest av praktiske hensyn, han vokser ikke så fort ut av dem.

Jeg tror nok det er en vanlig oppfatning blant større barn at strømpebukser er jentete, uten at jeg helt vet bakgrunnen. men stillongs, det er jo mer et godt gammalt gutteplagg, eller hva? :wink:

Personlig synes jeg han er gammel nok til å kunne velge bort strømpebuksene. Men da bør de jo erstattes av lange underbukser han føler seg mer vel i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er 12 år og bør få bestemme selv hva han vil ha under. Men at har bor ha NOE under er jeg enig i. Selv hater jeg strømpebukser og stillongser under bukser og har ikke brukt det siden jeg var liten. Bortsett fra i vinter da jeg var ute og lekte med ungene og det var -20 grader.... Selv JEG har stillongs under da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på den alderen da jeg nektet å bruke strømpebukser lenger. Brukte ikke stillongs heller, og har ikke brukt det siden. Synes gutten bør slippe, jeg... Min datter på seks bestemte seg for å ikke bruke strømpebukser lenger da hun var fire, så jeg har kjøpt stillongs til henne (og det MÅ hun bruke...) og hun synes det er mye greiere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stillongs er tingen, ja. Skal sette meg ned med H&M catalogen i dag og kjøpe inn nytt til stakan...

Det er jo så mye mer praktisk! Blir man våt på føttene, så skifter man kun sokkene. Man slipper at det blir trangt for tærne, og man må ikke av med "alt" om man får et eller annet rusk mellom tærne som irriterer... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...