Gjest Trøst Skrevet 8. august 2021 #601 Del Skrevet 8. august 2021 Ikke enig i virgo, da. Jomfrukvinner er fantastiske, jomfrumenn derimot.... Zzzzz ville jeg ha skrevet der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 8. august 2021 #602 Del Skrevet 8. august 2021 (endret) Er ikke helt enig i dette, men noen mener at: Endret 8. august 2021 av Hvemsomhelst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. august 2021 #603 Del Skrevet 8. august 2021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. august 2021 #604 Del Skrevet 8. august 2021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 8. august 2021 #605 Del Skrevet 8. august 2021 Hvemsomhelst skrev (15 minutter siden): Er ikke helt enig i dette, men noen mener at: Ok men hvor er skytten? Hvordan skal jeg tolke dette? Er vi ikke helt ferdig enda eller har vi hoppet så fort til neste partner at vi får ikke tid til å reagere? 😅😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 8. august 2021 #606 Del Skrevet 8. august 2021 Trøst skrev (32 minutter siden): Ikke enig i virgo, da. Jomfrukvinner er fantastiske, jomfrumenn derimot.... Zzzzz ville jeg ha skrevet der. Obnoxious people, pfffffff, vi er fantastiske og folk som har oss i livet sitt er heldige 😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 8. august 2021 #607 Del Skrevet 8. august 2021 (endret) Rosewood skrev (1 minutt siden): Ok men hvor er skytten? Hvordan skal jeg tolke dette? Er vi ikke helt ferdig enda eller har vi hoppet så fort til neste partner at vi får ikke tid til å reagere? 😅😂 Ha ha, det la jeg ikke merke til 🤣😂Jeg er tyr og spiser pizza…. Endret 8. august 2021 av Hvemsomhelst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trøst Skrevet 8. august 2021 #608 Del Skrevet 8. august 2021 Rosewood skrev (Akkurat nå): Obnoxious people, pfffffff, vi er fantastiske og folk som har oss i livet sitt er heldige 😌 Joda, dere er morsomme og sånt, men..... 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 8. august 2021 #609 Del Skrevet 8. august 2021 Trøst skrev (1 minutt siden): Joda, dere er morsomme og superfine mennesker 🥰 Sånn 😀😀😀 Ser du, ikke obnoxious i det hele tatt 😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 8. august 2021 #610 Del Skrevet 8. august 2021 Rosewood skrev (6 minutter siden): Ok men hvor er skytten? Hvordan skal jeg tolke dette? Er vi ikke helt ferdig enda eller har vi hoppet så fort til neste partner at vi får ikke tid til å reagere? 😅😂 Tenkte det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 8. august 2021 #611 Del Skrevet 8. august 2021 On 12/21/2020 at 9:54 PM, Rant said: Meghan Markle er løve. Hvilket etternavn bruker hun forresten nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. august 2021 #612 Del Skrevet 8. august 2021 Steinbukken dyp Langt i fra min erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 8. august 2021 #613 Del Skrevet 8. august 2021 Athena79 skrev (Akkurat nå): Steinbukken dyp Langt i fra min erfaring. Den du har lagt ut der er jo heeelt feil spør du meg. 🦁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 8. august 2021 #614 Del Skrevet 8. august 2021 Athena79 skrev (1 minutt siden): Steinbukken dyp Langt i fra min erfaring. Ja i alle fall ikke dypere enn andre tegn 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 8. august 2021 #615 Del Skrevet 8. august 2021 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 8. august 2021 #616 Del Skrevet 8. august 2021 Så fint forresten at det ikke kommer masse party poopers her som bare «Lol folk som tror på stjernetegn er skikkelig dumme» og at vi får være i fred og ha det gøy 😁🙏🏼 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trøst Skrevet 8. august 2021 #617 Del Skrevet 8. august 2021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. august 2021 #618 Del Skrevet 8. august 2021 For noe tull, jeg følger ingen, jeg går min egen vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trøst Skrevet 8. august 2021 #619 Del Skrevet 8. august 2021 Rosewood skrev (10 minutter siden): Sånn 😀😀😀 Ser du, ikke obnoxious i det hele tatt 😌 Får heftig fire sign vibber av deg frøken, hadde vært morsomt å se kartet ditt og om jeg har rett. Rising leo hadde ikke overrasket meg et sekund! 😂 Eventuelt kreps, tro det eller ei, det er det mest dramatiske vanntegnet (ikke om du spør krepsen, de vil si fisken). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. august 2021 #620 Del Skrevet 8. august 2021 Rosewood skrev (1 minutt siden): Så fint forresten at det ikke kommer masse party poopers her som bare «Lol folk som tror på stjernetegn er skikkelig dumme» og at vi får være i fred og ha det gøy 😁🙏🏼 Ja, men jeg tror det har noe med at anonymbruker ikke kan skrive her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå