AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #1 Del Skrevet 21. september 2020 Jeg er selv en mann som ikke er flink til å bedrive husarbeid, jobber med saken. Anonymkode: 610b6...711 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #2 Del Skrevet 21. september 2020 Jeg blir ikke tent av å se på en mann gjøre husarbeid. Jeg blir tent av en mann som bidrar med husarbeid fordi jeg i mitt hode tolker det som at han bryr seg om det vi har felles, at han ønsker å bidra til at vi får det koselig og ryddig rundt oss, at han respekterer med ved å rydde opp etter seg og ikke forvente at jeg opptrer som hushjelp. Det er respekten og omtanken til meg som gjør meg tent. Anonymkode: 0789b...ac2 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #3 Del Skrevet 21. september 2020 Nei, men en mann som er så hjernedød at han ikke greier gjøre husarbeid er komplett avtennende. Vi snakker jo ikke akkurat "rocket science" her. Anonymkode: e2cf3...a6d 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #4 Del Skrevet 21. september 2020 Nei, at han tar sin del av husarbeidet er en selvfølge. Det som derimot er "tennende" er når han tar noe av det jeg egentlig skal ta. Vi har fordelt rimelig likt over hele linja, men når han uoppfordret tar noen av mine oppgaver for at jeg skal få tid til å slappe av eller noe sånt, så er det definitivt hot🥰 Anonymkode: 91914...445 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #5 Del Skrevet 21. september 2020 Nei. Men det er jo klart at hvis mannen tar sin del av husarbeidet, så har jo jeg mer overskudd —> mer sexlyst. Anonymkode: b8e1e...0ca 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #6 Del Skrevet 21. september 2020 Nei. Det er en selvfølge at mannen bidrar med husarbeid. Anonymkode: e5706...577 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #7 Del Skrevet 21. september 2020 nei, men det er fryktelig avtennende med en mann som ikke er husrein. Anonymkode: 5c8fc...2ab 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ItchyBitchySpider Skrevet 21. september 2020 #8 Del Skrevet 21. september 2020 Nei, overhode ikke. Husarbeid har ingenting seksuelt ved seg. Det er drittarbeid som må gjøres av alle som bor i huset, skitner til klær og oppvask, griser til gulvene, spiser, går på do og sover. La oss snu spørsmålet - blir du tent av at dame gjør husarbeid? Hører du hvor dumt det låter andre veien? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #9 Del Skrevet 21. september 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Men det er jo klart at hvis mannen tar sin del av husarbeidet, så har jo jeg mer overskudd —> mer sexlyst. Anonymkode: b8e1e...0ca Enig i denne. Anonymkode: 3698e...a98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittyfox Skrevet 21. september 2020 #10 Del Skrevet 21. september 2020 Nei, det er en selvfølge at han tar sin del av husarbeidet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #11 Del Skrevet 21. september 2020 Eeeh, nei, absolutt ikke. Kanskje om han hadde støvsugd naken da🤩vi lever i 2020- lilestillingen har kommet langt- takk og lov! Anonymkode: 146f7...aca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #12 Del Skrevet 21. september 2020 Hvis husarbeidet er matlaging og vinservering, så kanskje. Anonymkode: 09802...147 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #13 Del Skrevet 21. september 2020 Mindre husarbeid på meg, mer sexlyst! Så indirekte tenning, på et vis. Anonymkode: 70fdf...a2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pia Sofia Skrevet 21. september 2020 #14 Del Skrevet 21. september 2020 (endret) Det er vel heller at det er andre veien, man mister veldig lysten hvis mannen ikke tar sin del av ansvaret. Det føles barnslig og respektløst og tafatt. Og som en over skrev, at han vil bidra til at vi felles har et hyggelig hjem, det gjør at jeg beholder respekten og beundringen jeg har for en jeg vil være sammen med. Ergo mer sexlyst! Endret 21. september 2020 av Pia Sofia 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #15 Del Skrevet 21. september 2020 6 minutter siden, AnonymBruker said: Eeeh, nei, absolutt ikke. Kanskje om han hadde støvsugd naken da🤩vi lever i 2020- lilestillingen har kommet langt- takk og lov! Anonymkode: 146f7...aca Hadde det bare vært så vel når det gjelder husarbeid. Anonymkode: fa038...38b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #16 Del Skrevet 21. september 2020 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er selv en mann som ikke er flink til å bedrive husarbeid, jobber med saken. Anonymkode: 610b6...711 Jeg tenker at dersom du bor med en partner, er du utrolig respektløs som ikke tar din del. Lar partneren slite seg halvt ihjel med husarbeid og i tillegg mase på at du skal gjøre noe. Og en respektløs og så egoistisk mann som ikke er opptatt av at jeg også skal ha det bra, er ikke en mann for meg. Anonymkode: 592dc...e96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #17 Del Skrevet 21. september 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at dersom du bor med en partner, er du utrolig respektløs som ikke tar din del. Lar partneren slite seg halvt ihjel med husarbeid og i tillegg mase på at du skal gjøre noe. Og en respektløs og så egoistisk mann som ikke er opptatt av at jeg også skal ha det bra, er ikke en mann for meg. Anonymkode: 592dc...e96 Jeg bor alene. Anonymkode: 610b6...711 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sykkelkopp Skrevet 21. september 2020 #18 Del Skrevet 21. september 2020 https://www.livescience.com/26696-housework-makes-men-less-sexy.html ¨"Men who do more traditionally feminine tasks, like cooking, washing, and cleaning, have less sex than their less egalitarian counterparts" Så jeg tror vi kan avslutte denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ItchyBitchySpider Skrevet 21. september 2020 #19 Del Skrevet 21. september 2020 3 minutter siden, Sykkelkopp skrev: https://www.livescience.com/26696-housework-makes-men-less-sexy.html ¨"Men who do more traditionally feminine tasks, like cooking, washing, and cleaning, have less sex than their less egalitarian counterparts" Så jeg tror vi kan avslutte denne tråden. Så rart at min nåværende samboer som tar i et tak hjemme har masse sex hver dag, mens mine ekser som lot meg gjøre alt hadde sex 4 ganger i året. Nei, det er ikke sexy når jeg blir overlatt med alt drittarbeid bare fordi jeg er født med innovertiss. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #20 Del Skrevet 21. september 2020 2 minutter siden, Sykkelkopp said: https://www.livescience.com/26696-housework-makes-men-less-sexy.html ¨"Men who do more traditionally feminine tasks, like cooking, washing, and cleaning, have less sex than their less egalitarian counterparts" Så jeg tror vi kan avslutte denne tråden. For de fleste kvinner blir ikke menn verken mer eller mindre sexy når de tar sin del av husarbeidet. Anonymkode: fa038...38b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå