Gå til innhold

Bakfasaden Snapchat

Litenoggod

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

iansak skrev (9 timer siden):

Driver ikke «alle» bakfasaden jentene med forever living, oriflame og sånne type greier nå? 🙄

Stemmer. Hvertfall forever living. 
eller så er de influencere 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Hege er den eneste som faktisk viser bakfasaden😅

Litenoggod skrev (42 minutter siden):

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litenoggod skrev (5 timer siden):

Alle er vell litt å ta i☺️
syntes det er flere som viser at ting ikke er rosenrødt og perfekt jeg..

Endret av mumrikk1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mumrikk1 skrev (1 time siden):

Alle er vell litt å ta i☺️
syntes det er flere som viser at ting ikke er rosenrødt og perfekt jeg..

Hvem da? Synes det er bare Hege som viser som at alt ikke er på roser der. 
Får ofte inntrykk av at ting skal være veldig perfekt hos enkelte der. Svært få av dem som viser bakfasaden der egentlig 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litenoggod skrev (5 timer siden):

Hvem da? Synes det er bare Hege som viser som at alt ikke er på roser der. 
Får ofte inntrykk av at ting skal være veldig perfekt hos enkelte der. Svært få av dem som viser bakfasaden der egentlig 

Og hvis de viser bakfasaden så er det ikke ekte på den måten det er med Hege... litt som staga insta bilde med rot  for å vise insta vs reality 

Endret av iansak
Skrivefeil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns alt det der Forever Living-tullet blir så utrolig dumt. MLM-selskaper bygger rett å slett på å utnytte kvinner, gjerne også kvinner som ikke har det så greit fra før. Det er vel bare rundt 1% av selgerne i slike selskaper som faktisk tjener nok penger til å leve på det, og de klarer det stort sett kun hvis de startet tidlig nok til å få en lang nok "downline" (for de som ikke vet det, så tjener folk i MLM på å rekruttere andre. På denne måten tjener de penger for hvert salg personene under dem gjør og for hver verving. Det er rett og slett et pyramydespill. Kiki Chanel på Youtube har en rekke fantastiske anti-MLM-videoer for de som vil lære mer). 

Jeg har en sterk mistanke om at Forever Living-snapperne tjener mye på å snappe på Bakfasaden, særlig med tanke på at flere som snapper der har blitt med etterhvert og virker å være i Monicas downline. Jeg har egentlig sansen for Monica, men det er enkelte ting hun sier samt Forever Living-greia som ødelegger inntrykket mitt av henne. 

Endret av whitewildfox
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke alle på denne snappen som driver med FL så vidt jeg vet? Men ja, det er vell endel av de😅 På en annen måte er det jo inntekten dems, så jeg skjønner jo at de vil selge. Syntes ikke de viser så mye på snap, heller på private kanaler?

appropo bakfasaden. Katrine var på i går og ho viser jo livet som det er? Fin jente!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mumrikk1 skrev (1 time siden):

Nå er det ikke alle på denne snappen som driver med FL så vidt jeg vet? Men ja, det er vell endel av de😅 På en annen måte er det jo inntekten dems, så jeg skjønner jo at de vil selge. Syntes ikke de viser så mye på snap, heller på private kanaler?

appropo bakfasaden. Katrine var på i går og ho viser jo livet som det er? Fin jente!

Veldig sant. Glemmer ofte Katrine litt 🙈 søt jente! Håper formen hennes blir bedre!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Personlig handler jeg produkter av en nabo som selger FL. Og jeg må ærlig si at jeg liker produktene de selger. Jeg synes at de som driver med slik jobb i sosiale medier for unødvendig refs. Det er uansett en form for jobb, men jeg føler alle driver med det for tiden. Ikke unikt lenger. Før så var det enkeltpersoner som drev på med det, men nå så driver de aller fleste av de jeg liker best å se på med Network m. Da jeg selv er glad i produktene så bryr jeg meg ikke, jeg avfølger ikke personene for det om. Jeg har sansen for mange av de damene som er med i denne snapp kanalen, og jeg har forståelse for at reklame er en del av deres levebrød. 
Jeg synes det byr på seg selv,og syns det er greit at de faktisk har lov å reklamere der. I andre grupper er det vel ofte forbudt? Jeg er tydeligvis ei som blir inspirert av reklame 💃🏽

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monica og leeane gjør det jo også kjempe bra med disse greiene (Helene er vel også oppe og snuser i toppen) de er tydeligvis de få som klarer å leve av det noe mer en hobby som alle andre. Merker jeg blir nyskjærrig på hvor mye man egentlig kan tjene på sånt om man virkelig lykkes 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen som lykkes godt i den businessen ser det ut som. Jeg har bare noen få jeg følger på den kanalen, har aldri følt så slavisk med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
On 2/20/2021 at 9:59 AM, mumrikk1 said:

Også dagens gjest er jo en av disse som driver med foroverliving, blir ganske kjedelig når snappen blir å fronte tilbuder fra influencere eller foreverliving

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huttetusa skrev (2 timer siden):

Også dagens gjest er jo en av disse som driver med foroverliving, blir ganske kjedelig når snappen blir å fronte tilbuder fra influencere eller foreverliving

Jeg har ikke sett men ja, da kan det jo kanskje bli litt mye. Ser den.

edit: sett nå. De har lånt en fra mammabloggerne?🤨

Endret av mumrikk1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Begynte nylig å følge de, så har ikke så mye å si enda, men dumt å hete bakfasaden og bare vise et perfekt liv ja.....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Enda en som driver med forever living som har blitt fast snapper hos dem. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Litenoggod skrev (7 timer siden):

Enda en som driver med forever living som har blitt fast snapper hos dem. 

Huff og huff..

Det er sikkert flere av de som spiser frokost hver dag også? Eller kjører bil? La nå folk jobbe med hva de vil? Syntes skjeldent de blander jobb og snap så det bryr jeg meg nada om. Eva er morsom å følge og det blir gøy med nye tilskudd😀

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...

Linn Antonie ikke lengre alene med barna? Med tanke på intro i går "familie på 5" og at han var der..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariie skrev (9 timer siden):

Linn Antonie ikke lengre alene med barna? Med tanke på intro i går "familie på 5" og at han var der..

Isåfall er jo det fint😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariie skrev (9 timer siden):

Kan se ut som om de har funnet tilbake til hverandre, ja 😊Han har vært med på flere snapper de siste gangene jeg har fulgt med. Tidligere har jeg aldri sett han.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...