Gå til innhold

Bakfasaden Snapchat


Litenoggod

Anbefalte innlegg

Denne Snapchat kanalen virker det som om man kun kan være influencer eller tjene penger på forever living for å være snapper der. Gårsdagens gjest var en som lever av forever living. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flere av de som er i Forever eller Mary K   - men tenker at man rekrutterer jo ofte sine nærmeste venner og da blir det jo sånn når det er nettverket ditt.. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun i går er jo veldig kronisk syk, å hadde nok vært 100% ufør om hun ikke hadde klart å skape seg en egen arbeidsplass der hun styrer arbeidsdagene osv selv. 

Så det er jo bra syns jeg. 

Sjelden jeg er innom den kanalen, så vet ikke hvem som pleier snappe fast der.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som driver med Forever Living der ja 😅 Synest egentlig Bakfasaden er litt feil navn til snapen.. De fleste av de viser jo kun hvor ryddig og pent de har det. Og forteller hvor mye de elsker å rydde, vaske og bake 😅 Lenge siden hun fra trøndelag har vært på.. har hun slutta? Likte henne så godt!

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Trøndelag84 skrev:

Mange som driver med Forever Living der ja 😅 Synest egentlig Bakfasaden er litt feil navn til snapen.. De fleste av de viser jo kun hvor ryddig og pent de har det. Og forteller hvor mye de elsker å rydde, vaske og bake 😅 Lenge siden hun fra trøndelag har vært på.. har hun slutta? Likte henne så godt!

Veldig enig🤢

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Trøndelag84 skrev:

Mange som driver med Forever Living der ja 😅 Synest egentlig Bakfasaden er litt feil navn til snapen.. De fleste av de viser jo kun hvor ryddig og pent de har det. Og forteller hvor mye de elsker å rydde, vaske og bake 😅 Lenge siden hun fra trøndelag har vært på.. har hun slutta? Likte henne så godt!

Ja, det blir litt feil å kalle bakfasaden. 3-4 stk som driver med forever living. Og så har du flere av dem som er influencere der. 
 

var det hun som hadde ei datter som var funksjons hemmet? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, Litenoggod skrev:

Ja, det blir litt feil å kalle bakfasaden. 3-4 stk som driver med forever living. Og så har du flere av dem som er influencere der. 
 

var det hun som hadde ei datter som var funksjons hemmet? 

Nei hun som hadde nybygd hus og to gutter. Hege Reppen tror jeg hun heter 😊

Endret av Trøndelag84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Trøndelag84 skrev:

Nei hun som hadde nybygd hus og to gutter. Hege Reppen tror jeg hun heter 😊

Hun hAr vist pause. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
On 9/22/2020 at 4:44 AM, Trøndelag84 said:

Nei hun som hadde nybygd hus og to gutter. Hege Reppen tror jeg hun heter 😊

Hege var på plass i går! Heldigvis en ekte person

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Huttetusa skrev (På 6.11.2020 den 8.35):

Hege var på plass i går! Heldigvis en ekte person

Hege er min favoritt også☺️ Har savner henne veldig for hun viser at det er ikke dans på roser og ting er ikke så perfekt som enkelte andre i den gruppa skal ha det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som hun på Dovre som tidligere i høst hadde en snap hvor det sto «familien kaos» eller noe sånt så var kjøkkenet de satt på helt rent og skinnende og begge ungene så rolige og stille😂 lo litt da. 
men skjønte på sist snapdag at hun hadde hatt ett tøft år.

 

Hege er fin. Ekte, syntes bare snap dagene tenner blir allt for laaaaange! Men ellers er hun min favoritt.

 

leeane også liker jeg men skulle ønske hn tok oss med på mer og ikke bare skravling i bilen eller i sofaen

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

iansak skrev (21 timer siden):

Som hun på Dovre som tidligere i høst hadde en snap hvor det sto «familien kaos» eller noe sånt så var kjøkkenet de satt på helt rent og skinnende og begge ungene så rolige og stille😂 lo litt da. 
men skjønte på sist snapdag at hun hadde hatt ett tøft år.

 

Hege er fin. Ekte, syntes bare snap dagene tenner blir allt for laaaaange! Men ellers er hun min favoritt.

 

leeane også liker jeg men skulle ønske hn tok oss med på mer og ikke bare skravling i bilen eller i sofaen

Leane har jeg ikke sansen for på tanken på hva som skjedde i mammahjerter når hun var der 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litenoggod skrev (9 timer siden):

Leane har jeg ikke sansen for på tanken på hva som skjedde i mammahjerter når hun var der 

Enig!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litenoggod skrev (21 timer siden):

Leane har jeg ikke sansen for på tanken på hva som skjedde i mammahjerter når hun var der 

Hva skjedde der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Litenoggod skrev (På 25.12.2020 den 21.02):

Hun mobbet/ snakket stygt om et annet medlem der. 

Dette stemmer ikke

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Denne snap kanalen virker som det bare er en gjeng amatører som skal vise bak fasaden.. for det er så in å vise bak fasaden.. men problemet er at de ikke vise hvordan det faktisk er bak fasaden, de viser bare litt vanlig rot. Bal fasaden er bak alt, hvem er egentlig folka.. det er mine tanker..

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albafrau skrev (16 timer siden):

Denne snap kanalen virker som det bare er en gjeng amatører som skal vise bak fasaden.. for det er så in å vise bak fasaden.. men problemet er at de ikke vise hvordan det faktisk er bak fasaden, de viser bare litt vanlig rot. Bal fasaden er bak alt, hvem er egentlig folka.. det er mine tanker..

Synes det er en kanal som virker som at alt skal være perfekt hos alle dem utenom Hege. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litenoggod skrev (På 20.1.2021 den 15.45):

Synes det er en kanal som virker som at alt skal være perfekt hos alle dem utenom Hege. 

Det syns jeg og!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...