Litenoggod Skrevet 21. september 2020 #1 Del Skrevet 21. september 2020 Denne Snapchat kanalen virker det som om man kun kan være influencer eller tjene penger på forever living for å være snapper der. Gårsdagens gjest var en som lever av forever living. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariie Skrevet 21. september 2020 #2 Del Skrevet 21. september 2020 Flere av de som er i Forever eller Mary K - men tenker at man rekrutterer jo ofte sine nærmeste venner og da blir det jo sånn når det er nettverket ditt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 21. september 2020 #3 Del Skrevet 21. september 2020 Hun i går er jo veldig kronisk syk, å hadde nok vært 100% ufør om hun ikke hadde klart å skape seg en egen arbeidsplass der hun styrer arbeidsdagene osv selv. Så det er jo bra syns jeg. Sjelden jeg er innom den kanalen, så vet ikke hvem som pleier snappe fast der. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndelag84 Skrevet 21. september 2020 #4 Del Skrevet 21. september 2020 Mange som driver med Forever Living der ja 😅 Synest egentlig Bakfasaden er litt feil navn til snapen.. De fleste av de viser jo kun hvor ryddig og pent de har det. Og forteller hvor mye de elsker å rydde, vaske og bake 😅 Lenge siden hun fra trøndelag har vært på.. har hun slutta? Likte henne så godt! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrukketroll Skrevet 21. september 2020 #5 Del Skrevet 21. september 2020 22 minutter siden, Trøndelag84 skrev: Mange som driver med Forever Living der ja 😅 Synest egentlig Bakfasaden er litt feil navn til snapen.. De fleste av de viser jo kun hvor ryddig og pent de har det. Og forteller hvor mye de elsker å rydde, vaske og bake 😅 Lenge siden hun fra trøndelag har vært på.. har hun slutta? Likte henne så godt! Veldig enig🤢 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 22. september 2020 Forfatter #6 Del Skrevet 22. september 2020 4 timer siden, Trøndelag84 skrev: Mange som driver med Forever Living der ja 😅 Synest egentlig Bakfasaden er litt feil navn til snapen.. De fleste av de viser jo kun hvor ryddig og pent de har det. Og forteller hvor mye de elsker å rydde, vaske og bake 😅 Lenge siden hun fra trøndelag har vært på.. har hun slutta? Likte henne så godt! Ja, det blir litt feil å kalle bakfasaden. 3-4 stk som driver med forever living. Og så har du flere av dem som er influencere der. var det hun som hadde ei datter som var funksjons hemmet? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndelag84 Skrevet 22. september 2020 #7 Del Skrevet 22. september 2020 (endret) 40 minutter siden, Litenoggod skrev: Ja, det blir litt feil å kalle bakfasaden. 3-4 stk som driver med forever living. Og så har du flere av dem som er influencere der. var det hun som hadde ei datter som var funksjons hemmet? Nei hun som hadde nybygd hus og to gutter. Hege Reppen tror jeg hun heter 😊 Endret 22. september 2020 av Trøndelag84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 22. september 2020 Forfatter #8 Del Skrevet 22. september 2020 1 time siden, Trøndelag84 skrev: Nei hun som hadde nybygd hus og to gutter. Hege Reppen tror jeg hun heter 😊 Hun hAr vist pause. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huttetusa Skrevet 6. november 2020 #9 Del Skrevet 6. november 2020 On 9/22/2020 at 4:44 AM, Trøndelag84 said: Nei hun som hadde nybygd hus og to gutter. Hege Reppen tror jeg hun heter 😊 Hege var på plass i går! Heldigvis en ekte person 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 23. desember 2020 Forfatter #10 Del Skrevet 23. desember 2020 Huttetusa skrev (På 6.11.2020 den 8.35): Hege var på plass i går! Heldigvis en ekte person Hege er min favoritt også☺️ Har savner henne veldig for hun viser at det er ikke dans på roser og ting er ikke så perfekt som enkelte andre i den gruppa skal ha det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iansak Skrevet 23. desember 2020 #11 Del Skrevet 23. desember 2020 Som hun på Dovre som tidligere i høst hadde en snap hvor det sto «familien kaos» eller noe sånt så var kjøkkenet de satt på helt rent og skinnende og begge ungene så rolige og stille😂 lo litt da. men skjønte på sist snapdag at hun hadde hatt ett tøft år. Hege er fin. Ekte, syntes bare snap dagene tenner blir allt for laaaaange! Men ellers er hun min favoritt. leeane også liker jeg men skulle ønske hn tok oss med på mer og ikke bare skravling i bilen eller i sofaen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 24. desember 2020 Forfatter #12 Del Skrevet 24. desember 2020 iansak skrev (21 timer siden): Som hun på Dovre som tidligere i høst hadde en snap hvor det sto «familien kaos» eller noe sånt så var kjøkkenet de satt på helt rent og skinnende og begge ungene så rolige og stille😂 lo litt da. men skjønte på sist snapdag at hun hadde hatt ett tøft år. Hege er fin. Ekte, syntes bare snap dagene tenner blir allt for laaaaange! Men ellers er hun min favoritt. leeane også liker jeg men skulle ønske hn tok oss med på mer og ikke bare skravling i bilen eller i sofaen Leane har jeg ikke sansen for på tanken på hva som skjedde i mammahjerter når hun var der 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sicci Skrevet 25. desember 2020 #13 Del Skrevet 25. desember 2020 Litenoggod skrev (9 timer siden): Leane har jeg ikke sansen for på tanken på hva som skjedde i mammahjerter når hun var der Enig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iansak Skrevet 25. desember 2020 #14 Del Skrevet 25. desember 2020 Har ikke fått med meg det med mammahjerter... eller at det var en konto som het det😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ast Skrevet 25. desember 2020 #15 Del Skrevet 25. desember 2020 Litenoggod skrev (21 timer siden): Leane har jeg ikke sansen for på tanken på hva som skjedde i mammahjerter når hun var der Hva skjedde der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 25. desember 2020 Forfatter #16 Del Skrevet 25. desember 2020 Ast skrev (7 timer siden): Hva skjedde der? Hun mobbet/ snakket stygt om et annet medlem der. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrukketroll Skrevet 27. desember 2020 #17 Del Skrevet 27. desember 2020 Litenoggod skrev (På 25.12.2020 den 21.02): Hun mobbet/ snakket stygt om et annet medlem der. Dette stemmer ikke 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Albafrau Skrevet 19. januar 2021 #18 Del Skrevet 19. januar 2021 Denne snap kanalen virker som det bare er en gjeng amatører som skal vise bak fasaden.. for det er så in å vise bak fasaden.. men problemet er at de ikke vise hvordan det faktisk er bak fasaden, de viser bare litt vanlig rot. Bal fasaden er bak alt, hvem er egentlig folka.. det er mine tanker.. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 20. januar 2021 Forfatter #19 Del Skrevet 20. januar 2021 Albafrau skrev (16 timer siden): Denne snap kanalen virker som det bare er en gjeng amatører som skal vise bak fasaden.. for det er så in å vise bak fasaden.. men problemet er at de ikke vise hvordan det faktisk er bak fasaden, de viser bare litt vanlig rot. Bal fasaden er bak alt, hvem er egentlig folka.. det er mine tanker.. Synes det er en kanal som virker som at alt skal være perfekt hos alle dem utenom Hege. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minni75 Skrevet 22. januar 2021 #20 Del Skrevet 22. januar 2021 Litenoggod skrev (På 20.1.2021 den 15.45): Synes det er en kanal som virker som at alt skal være perfekt hos alle dem utenom Hege. Det syns jeg og! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå