Gå til innhold

Når begynner du å handle julegaver?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil ikke se, høre eller tenke ordet "jul" for uti november. Makan!!! ;) 

Anonymkode: 61689...6c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ikke se, høre eller tenke ordet "jul" for uti november. Makan!!! ;) 

Anonymkode: 61689...6c9

Da må du holde deg unna jysk, de har fått julevarer/pynt.

Anonymkode: 442aa...985

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk begynt allerede, men det var tilfeldig og for å slippe å betale frakt fra samme nettbutikk to ganger. Tenker at det ikke er så nøye med byttemulighet når jeg kjøper leker til yngre barn, har de det fra før har de alltids en vennebursdag hvor de kan regifte. 

Apropos, noen som vet hvordan det er med byttemulighet når man bestiller fra nettbutikk? Eksisterer det byttelapp på netthandel i det hele tatt? 

Anonymkode: 8100c...f5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For noen år siden begynte jeg i pinsen! (Men det var ikke bevisst eller planlagt: jeg kom tilfeldigvis over et samlerobjekt som passet en bestemt gavemottaker.) 

Vanligvis begynner jeg i slutten av november/begynnelsen av desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke så mange å kjøpe gaver til lenger, så jeg begynner ikke før i desember. Tar et rykk på én dag, maks to, så er det unnagjort. Siden jeg har fri på dagtid, så er det bare å gå på kjøpesenteret når det passer, eller bestille på nett. Er veldig fan av å bestille på nett, det gjør det så mye enklere. Bare å handle hjemmefra i ro og mak.

Hva skal jeg gi til min eldre far i år, tro? DEN gaven er alltid vrien. Han har jo "alt"!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å tenke og planlegge nå, selve innkjøpene starter jeg med i oktober. 

Anonymkode: 5b38e...e57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca nå, bestilte første gavene i går kveld 😅 Jeg har alt for mange venninner å kjøpe til så når jeg kom over en greie som passet godt til mange av de så jeg ikke noen grunn til å vente med og bestille. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele året egentlig. Har egen kasse hjemme til julegaver. Så når jeg kommer over noe som jeg tenker passer, så havner det i kassa, ferdig pakket med navn ( og har liste jeg skriver ned hva som er kjøpt og til hvem)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynte i januar. Ting jeg skal lage som tar litt tid. Første kjøpte julegaven var i august. 8 stk ferdig. Planen er å være ferdig i november 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner når jeg ramler over noe som passer perfekt til mottakeren :) Som regel i slutten av september/begynnelsen av oktober. Orker ikke stresset i desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene julegaven jeg kjøper begynner jeg å tenke på i starten av desember, så drar jeg kortet ett eller annet sted før den 24. 

Det har gått mange år siden jeg ga gaver til noen over 15år. Med unntak av en person som er utviklingshemmet. Det er den eneste gaven jeg faktisk kjøper. Vist jeg gir til noen andre så er det overførsel av penger. Har aldri likt å få gaver eller gi gaver voksne folk i mellom, så det driver jeg ikke med. Forutenom til den bedre halvdelen, men da aldri på tidspunkter hun forventer å få gaver av folk, det er jo ikke noen overaskelse ;)

 

 

Endret av Chomsky89
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I år er kanskje året at en bør begynne tidligere enn normalt. Alle bør ikke tråkke rundt i butikker i desember pga økt smittefare. Nettbutikkene får kanskje enda mer belastning i år fordi det er mange som er redd for å gå ut blant folk. Bare en tanke. Vi vil ikke ha julen ødelagt pga smitte. 

Anonymkode: f1fbc...192

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar alt i november. 
Alltid ferdig til 1 desember- og nyter adventstiden uten å gå på masete butikker. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistenker at det blir enda mer netthandel enn normalt i vinter, så håper å være ferdig før november er over. Blir nødt til å netthandle pga sykdom.

Anonymkode: 3cad7...6d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...