AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #1 Del Skrevet 20. september 2020 Hei alle prøvere. Jeg står på lutinus og er i dpo land. Har tatt lutinus før, da var det 200mg til dagen, husker jeg var noe kvalm da. Nå står jeg på 300mg, tar 3 ganger til dagen. Er så utrolig, sinnsykt kvalm 🙈 Dosen er økt siden sist jeg prøvde, så er vel bare naturlig at kvalmen øker. Men det er så mye, jeg føler jeg kommer til å kaste opp, klarer ikke å spise. Er ikke kvalm hele tiden, kommer og går i bølger, men når kvalmen kommer så må jeg konsentrere meg for å ikke kaste opp! Noen som har opplevd liknende? Anonymkode: e1df3...0f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #2 Del Skrevet 23. september 2020 Jeg gikk ca 14 uker på lutinus, husker ikke hvor mye, aldri kvalm. Står det nevnt som en bivirkning? Anonymkode: 4fd98...ad3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #3 Del Skrevet 23. september 2020 Jeg var og kjempekvalm av den. Tror ikke det er så vanlig bivirkning, men jeg var veldig plaget. Anonymkode: 68408...09d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #4 Del Skrevet 23. september 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg var og kjempekvalm av den. Tror ikke det er så vanlig bivirkning, men jeg var veldig plaget. Anonymkode: 68408...09d Det er en veldig vanlig bivirkning. Anonymkode: 364ad...f70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HoDer Skrevet 24. september 2020 #5 Del Skrevet 24. september 2020 Ble veldig veldig kvalm sist gang av den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå