Gå til innhold

Kalendergaver til mann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trenger litt innspill til kalendergaver til mannen. Har ikke laget på mange år. Tenker små ting som litt godteri bl.a., men gjerne noe nyttig innimellom.  Han er ca 40, jobber på anlegg, liker jakt og gaming. 

Anonymkode: 9af96...791

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal gi håndkle, øl, bok, en god olivenolje, marsipan (så vi kan rulle marsipankuler med datteren vår), matboks, lakris og solbriller ( datteren min sitt forslag). Vi deler med datteren vår, så her blir det 8 gaver per pers. Hun er med meg å handler inn, så når hun  kommer med forslag så lytter jeg til en viss grad til henne 😂 derfor solbriller i år, får se om vi finner det. 
 

kanskje du kan gi noe som han har bruk for når han er på jakt? Turutstyr, klær, snack, etc? Eller noe dere ha bruk for til hjemmet? En opplevelse? Type; kino, kafé/restaurantbesøk, konsert, sesongkort

Anonymkode: a4de1...c30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjampo, barberskum, barberblader, deo, ansiktskrem, hårgelé, sokker, underbukser, undertrøyer, lue, vanter, refleks. Gi ting han uansett ellers ville kjøpt, så bidrar du ikke med å ødelegge miljøet mer enn nødvendig.  

Anonymkode: 6bb1b...fe6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Deo, parfyme, barberskum, godis, noe godt å drikke, sokker og boxere (menn trenger ALLTID det🤣), ting til håret, skjeggolje hvis han har skjegg, kanskje opplevelser, lage favorittmiddagen, en massasje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.9.2020 den 0.14, AnonymBruker skrev:

Sjampo, barberskum, barberblader, deo, ansiktskrem, hårgelé, sokker, underbukser, undertrøyer, lue, vanter, refleks. Gi ting han uansett ellers ville kjøpt, så bidrar du ikke med å ødelegge miljøet mer enn nødvendig.  

Anonymkode: 6bb1b...fe6

Gode forslag, men innimellom må man ha noe mer staselig også :) Eller relatert interesser og hobby. Jeg er også i gang med å lage en liste, så kommer til å hente inspirasjon herfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, visp skrev:

😁 Hva da? En flaske for hver dag eller én sprut for hver dag?

Tenkte som kalendergave en av dagene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...