Gå til innhold

Skuffet!

Gjest Tristessa

Anbefalte innlegg

Gjest Tristessa

Kanskje en dum ting å være skuffet over, men da kjæresten kom hjem fra Nederland i dag hadde han ikke kjøpt noe med seg til meg - noe som han hadde lovet at han skulle!

Minner meg liksom om hver gang pappa kom hjem etter å ha reist da jeg var yngre (han reiste mye til tider), og med en masse lego ol. til lillebroren min, mens jeg fikk en litenn toblerone eller noe... Merkelig at jeg føler meg like skuffet i dag som de gangene for en seks - syv år siden.

Kanskje jeg er dum, men ble litt skuffet når det kun var kreftfremkallende (sigaretter), fetende (toblerone ja... :roll: ) og promillefremmende (Bailies) i bagasjen... sukk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var da trist!! Sender deg en trøsteklem!! Kanskje han glemte det av at han skulle kjøpe noe til deg?Det hender jo det også vet du!Men skjønner godt skuffelsen!! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MANNFOLK!!!!!

Men har hørt værre historier. Om mannen som var på guttetur og som lykkelig fortalte samboeren sin at han hadde kjøpt gave til henne. Noe hun hadde ønsket seg...

Da han kom hjem hadde han kjøpt tørkestativ - type MED vinger!!!! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Her kjenner jeg igjen skuffelsen.. Min samboer kan si at han "hadde tenkt på å kjøpe roser til fredag" men at han ikke rakk det eller glemte det! Da blir jeg skuffa, han kunne jo holdt kjeft like godt!

Hvordan er mannfolka deres når Dere er syke, kontra hva de forventer når de selv er syke?? Menn og kvinner kommer definitivt fra 2 forskjellige verdener. Og vi må bli flinkere til bare å skjønne at sånn er det! Ikke ha så store forventninger til kjæresten din! Hadde han kjøpt med cigs, sjokolade og baylies til deg eller dere? Hvis han f.eks. ikke røyker da, så ser han antaklig på cigarettene som en gave til deg! Da må du nok vise glede for det, ellers risikerer du at han "glemmer" det neste gang!

Vel, spent på andres erfaring her... :o

Hilsen ei som

"prøver å forstå mannens tankegang" :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Joda, sjokoladen, spriten, baileysen og siggen er nok til å deles på ja, men det var liksom det lille ekstra som manglet... Uff, høres bortskjemt ut nå, men det har ordnet seg... Han så hvor skuffet jeg ble, og har aldri glemt bursdager og andre ting før, hadde bare mye å gjøre (reiste med jobben). Så da var det oppklart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff da, jeg tror nok ikke du er den eneste som hadde reagert slik. Tror det en del av å være kvinne jeg, vi skal lissom reagere på småtåpelige ting vi ;)

Kommer en trøste klem herifra også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...