Gå til innhold

Har dere noen ganger innedager?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, jeg har hund så må ut. Pleier ikke å sminke meg for å gå ut med henne. Jeg har ME, LS. og er deprimert. Jeg får ikke dårlig samvittighet av å ligge på sofaen/senga når jeg ikke er ute med hunden. 

Anonymkode: 10f85...dd1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har, men klarer ikke ligge stille hele dagen, det synes jeg er kjedelig. Bruker gjerne hele formiddagen på å vaske huset, rydde skap, bake brød og lage opp mat for de neste to dagene. Etterpå slenger jeg meg gjerne ned med en bok eller film. 

Anonymkode: ba9d2...74f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Pia Sofia skrev:

Helt klart! Elsker innedager!

Å takk kjære du ❤️

Anonymkode: 79091...a83

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har, men klarer ikke ligge stille hele dagen, det synes jeg er kjedelig. Bruker gjerne hele formiddagen på å vaske huset, rydde skap, bake brød og lage opp mat for de neste to dagene. Etterpå slenger jeg meg gjerne ned med en bok eller film. 

Anonymkode: ba9d2...74f

Jøss så produktiv da. Jeg snakker da om å ikke gidde å gjøre en skit. Droppe alt liksom. Om folk klarer det uten å føle seg dårlig. Slappe 100%  av og ikke føle at de bare MÅ støvsuge, rydde litt, vaske litt osv 

Anonymkode: 79091...a83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja herregud, det skjer ofte 🙈 I dag er eldstemann ute med minstemann, jeg gjør ikke en dritt annet enn å ligge på sofaen å se på Jane the Virgin - med et glass cola, i joggebuksa og en dott på hodet. Herregud så fantastisk 🥳❤️

Anonymkode: 444bd...4a0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja herregud, det skjer ofte 🙈 I dag er eldstemann ute med minstemann, jeg gjør ikke en dritt annet enn å ligge på sofaen å se på Jane the Virgin - med et glass cola, i joggebuksa og en dott på hodet. Herregud så fantastisk 🥳❤️

Anonymkode: 444bd...4a0

Ha ha =))) godt å høre! 

Anonymkode: 79091...a83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Overhodet ingen problem. Har en aktiv jobb til vanlig med mye støy og mas, så helgene kan jeg fint flate ute og være så lite produktiv som jeg overhodet kan :)  de helgene hvor er ute på ting, henger med venner på kvelden osv - da føler jeg ofte etter helgen at jeg ikke har fått slappet "skikkelig" av. Jeg er også ofte plaget med migrene, så innimellom er det helt nødvendig å bare flate helt ut for å ikke trigge migrenen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri! Er minimum ute et par timer daglig. Nå med hjemmekontor, går jeg ut en tur før jeg starter å jobbe, en tur i lunsjen og etter jobbe. 

Anonymkode: 519ea...58f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme her. Det var de dagene vi innså at vi ville ha barn, for vi kjedet oss 😂 

Anonymkode: 237da...e36

Sant! Så idiotisk. :hoho:

Neida, jeg elsker å ha mye å gjøre og ungene er jo dagens lyspunkt uansett, men det hadde vært deilig å bare kjede seg litt igjen. En dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, FantasDick skrev:

Sant! Så idiotisk. :hoho:

Neida, jeg elsker å ha mye å gjøre og ungene er jo dagens lyspunkt uansett, men det hadde vært deilig å bare kjede seg litt igjen. En dag. 

 

❤️ Du får det vel tilbake når dem flytter ut 😃

Anonymkode: 79091...a83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri! Er minimum ute et par timer daglig. Nå med hjemmekontor, går jeg ut en tur før jeg starter å jobbe, en tur i lunsjen og etter jobbe. 

Anonymkode: 519ea...58f

Rastløse typen du da :)

Anonymkode: 79091...a83

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Jeg har en regel om å ikke se tv på dagtid og å opprettholde normal døgnrytme. 

Anonymkode: 26e0b...3df

Ha,ha, jeg hadde bare tenkt at "regler er til for å brytes" 😄  Synes det er kjempedeilig med sånne dager innimellom jeg, bare sløve og spise digg, lese eller se på film, null stress ☺️

Anonymkode: 8c641...3f3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ofte slike dager før da jeg jobbet skift og hadde fri en uke i strekk mellom skiftene. Og jeg hadde ingen dårlig samvittighet for det. Jeg likte slike dager, så på dem som opplading og kos. Nå har jeg barn og hund, så det skjer ikke på samme måten. Men jeg er fortsatt typen som godt kan "bruke opp" en kveld jeg er alene hjemme med barna og de har sovnet på å gjøre "ingenting" med god samvittighet. Som nå. 

Anonymkode: 15991...179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har i hvertfall en dag uten å gjøre noen ting! Noen ganger fre-søn. Da har jeg handlet alt for uken, og bare koser meg hjemme med digg, husarbeid, sitter ute hvis været tillater det. Leser blader/bøker. 
Jeg elsker å hvile og restituere meg. Får mindre stress og får mer overskudd.

Orker ikke å fullt program hele helgen. Har behov for chilledager. 

Anonymkode: 03e52...48f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker sånne dager! Har det så ofte jeg kan. Null dårlig samvittighet 🙏🏻 lader batteriene, planlegger ting i hodet mitt og blir inspirert av å se på diverse TV programmer og dokumentarer. Hender jeg setter på litt musikk og rydder, vasker klær etc, og når jeg er ferdig nyter jeg resten av kvelden i sofaen med kjæresten 😍 kanskje tegner jeg eller maler litt også, lager noe digg mat/kakao eller leser bok.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det har vi! Deilig med dager hvor en kan late seg skikkelig når hverdagen er hektisk. 

Anonymkode: 70341...d1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du mener innedager som kun består av tidsfordriv fordi man kjeder seg, nei. Men har ofte innedager der jeg leser faglitteratur fordi jeg synes det er interessant, lærer språk, matlaging, og ellers punkter jeg ønsker å forbedre meg i. Koser meg med det. Har en utadvendt personlig, selv om jeg vel er en mer "extroverted introvert" som liker alenetid hjemme for å utvikle meg i forskjellige ting.

Anonymkode: bebf3...f48

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Jeg har en regel om å ikke se tv på dagtid og å opprettholde normal døgnrytme. 

Anonymkode: 26e0b...3df

Du høres gøy ut😆

Anonymkode: 5476c...b21

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun ved sykdom.  Jeg blir dårlig av å ikke få frisk luft og bevegd kroppen litt. Kan ha late dager med mye tv (dog ekstremt sjelden) men går meg alltid en tur ut. 

 

 

 

 

Anonymkode: 8a3df...69c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...