AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #1 Del Skrevet 19. september 2020 Jeg har tenkt å kjøpe meg sportsklokke i er hav av klokker. Men det er ingen steder jeg får lov å prøvd dem. Elkjøp, Power, ingen lar meg prøve den på hånden. Om den ikke passer så får ikke jeg returnert den heller. Hvordan i alle dager skal jeg kjøpe noe jeg ikke har prøvd? Anonymkode: 3a12c...883 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #2 Del Skrevet 19. september 2020 Har aldri tenkt at jeg skulle prøve klokke. Den har jo justerbar reim. 🤔 Anonymkode: 5869b...a2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie123 Skrevet 19. september 2020 #3 Del Skrevet 19. september 2020 Jeg prøvde ikke min klokke, den har jo justerbar reim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #4 Del Skrevet 19. september 2020 På xxl har de dummies av alle klokkene lett tilgjengelig. Anonymkode: cd44a...5b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #5 Del Skrevet 19. september 2020 Jeg kjøpte klokke i vinter, de på Elkjøp ville ikke la meg prøve. Jeg sa at jeg har tenkt å kjøpe klokken om den sitter fint, men jeg kan godt gå til konkurrenten deres om jeg ikke får lov å teste den på håndleddet. Da fikk pipa en annen lyd. Vi har prøvd ringer nå, det er jo bare å sprite før og etter. Snakk om å være vanskelig. Anonymkode: fa546...c92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #6 Del Skrevet 20. september 2020 Jeg prøvde klokke på xxl Anonymkode: 85bfe...12b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå