Gå til innhold

Bik bok størrelser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 18.9.2020 den 10.12, AnonymBruker skrev:

Selvsagt, fordi jeg har et vanskelig forhold til kropp og jeg var 5 uker gravid så var veldig følsom fra før. 

Man blir usikker på seg selv og jeg følte meg ikke akkurat fin

Anonymkode: 1e75f...d23

Håper du blir litt mer moden i mammarollen for barnet sin del. 

Anonymkode: 24cad...d8a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke folk få ha den stilen de vil selv? 

Anonymkode: 8ed71...0e8

Joda. Men det blir litt rart når voksne handler klær i butikker beregnet på tenåringer, og så klager på at klærne er små i størrelsen!

Anonymkode: fe5e1...21d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt, jeg. Var nylig innom Bik Bok selv, og prøvde de samme buksene. 42 satt stramt på meg... Størrelser varierer sånn fra butikk til butikk.

Anonymkode: d59f5...4cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Størrelsene på Bik Bok er kjempekamp, tenker det er litt barne- og ungdomsskolebutikk. Bruker s og m til vanlig. Der må jeg bruke large. Da blir buksene altfor store på lårene og for lange. Går ikke der lenger

Anonymkode: 99df4...c55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke falt meg inn å handle på Bik Bok etter at jeg ble 20. Jeg var der i helga og så etter klær med min 12 år gamle datter, og ble overrasket over å se flere voksne damer der. Datteren min begynner å bli stor for barneavdelingen, men damestørrelser er for store, så for henne er det jo midt i blinken.

Anonymkode: 038db...b75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Størrelsene er omtrent som andre butikker hadde for 10 år siden, før de begynte å ta hensyn til økt fedme i befolkningen. Favoritt buksen min er i et merke som selges hos dem. Fasongen og kvaliteten er enestående. Har aldri falt meg inn at jeg er for gammel å handle det. Forresten er gjennomsnittlig midjestørrelse høyere hos ungdom nå enn på 90 tallet, så vi som har beholdt størrelsen bør få handle der vi finner passelig klær. 

Anonymkode: 9dbe5...3ef

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Størrelsene er omtrent som andre butikker hadde for 10 år siden, før de begynte å ta hensyn til økt fedme i befolkningen. Favoritt buksen min er i et merke som selges hos dem. Fasongen og kvaliteten er enestående. Har aldri falt meg inn at jeg er for gammel å handle det. Forresten er gjennomsnittlig midjestørrelse høyere hos ungdom nå enn på 90 tallet, så vi som har beholdt størrelsen bør få handle der vi finner passelig klær. 

Anonymkode: 9dbe5...3ef

Den der påstanden om at størrelsene har forandret seg de siste 10 årene, skjønner jeg ingenting av. Jeg har mange klær som er 10 år eller mer, i samme størrelse som jeg bruker fremdeles. Merker ingen forskjell. Vekta mi er lik også. Men at Bik Bok er små i størrelsen, har jeg visst i 25 år. Jeg brukte størrelse L der da jeg var 16, nå bruker jeg størrelse S eller M i de fleste butikker.

Anonymkode: 038db...b75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.9.2020 den 22.50, AnonymBruker skrev:

Alle butikker opererer med forskjellige størrelser, Cubusklær kan jeg svømme i og kjøper alltid 1-2 str mindre enn jeg vanligvis gjør.  Dyrere merkeklær er små.  HM og VeroModa er midt i mellom. BikBok har alltid små str og det har jeg sikkert visst i 20 år.  Jeg vet jo selv hvor stor kroppen min er.  Begynne å grine fordi et plagg er lite i str???  Har du ikke badevekt hjemme eller i det minste et speil?  Hahahhahaha.. Dagens. 

Anonymkode: 2fc2a...776

Føler du deg tøff nå som du latterliggjør ts sine følelser? 🙂

Anonymkode: 9d8c7...8a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.9.2020 den 12.41, AnonymBruker skrev:

Håper du blir litt mer moden i mammarollen for barnet sin del. 

Anonymkode: 24cad...d8a

Håper du klarer å utvise litt mer forståelse og empati før du eventuelt trer inn i mammarollen. Det er en viktig egenskap å ha med seg, forstår du.

Anonymkode: 9d8c7...8a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bik bok har vært samme størrelse i 20 år, hilsen meg på 40 år. Handlet der som 20 åring, men alt var for kort i armer og bein. Ikke pent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...