Gå til innhold

Bik bok størrelser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hallo 

I de fleste butikker bruker jeg en xs til s, alt ettersom hvordan jeg vil at plagget skal sitte. Jeg prøvde en sånn cargobukse fra bik bok, i small, og jeg fikk ikke igjen knappen ordentlig.. Den var kjempestram. Jeg begynte selvsagt å grine. Kjøpte ikke noe derfra da.. 

Er det flere som opplever at klærne derfra er små eller er det bare meg? 

Anonymkode: 1e75f...d23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en kjent sak at Bik Bok er små i str. Da tar du bare en eller to str. større og prøver de. Ingen titter ned i buksen din for å se hvilken str. det er trykt på.

Anonymkode: 20837...243

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe særlig fett rundt hoftebena, kun hud egentlig. Man vokser vel ikke i skjelettet når man er 30?😅 Jeg har kviet meg for å gå opp i størrelse, selvom det kun er en merkelapp. 

Anonymkode: 1e75f...d23

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hallo 

I de fleste butikker bruker jeg en xs til s, alt ettersom hvordan jeg vil at plagget skal sitte. Jeg prøvde en sånn cargobukse fra bik bok, i small, og jeg fikk ikke igjen knappen ordentlig.. Den var kjempestram. Jeg begynte selvsagt å grine. Kjøpte ikke noe derfra da.. 

Er det flere som opplever at klærne derfra er små eller er det bare meg? 

Anonymkode: 1e75f...d23

Du begynte selvsagt å gråte? Hvorfor er det selvsagt?

Jeg synes i utgangspunktet at det er dumt at Bikbok ikke operer med samme størrelser som andre butikker, for det kan skape usikkerhet og det er rett og slett misvisende.

Men å begynne å gråte er litt voldsomt. Ta en større størrelse. Ingen kan se hvilken størrelse klærne du har på har. 

Anonymkode: eae25...852

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg boikotter bikbok etter at en av flåsene som jobbet der så meg opp og ned da jeg sa jeg lette etter en bukse, og svarte med "vi selger ikke store størrelse, så vi har ikke noe for deg"... Jeg bruker S til vanlig... 

Anonymkode: ae7d7...58d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du begynte selvsagt å gråte? Hvorfor er det selvsagt?

Jeg synes i utgangspunktet at det er dumt at Bikbok ikke operer med samme størrelser som andre butikker, for det kan skape usikkerhet og det er rett og slett misvisende.

Men å begynne å gråte er litt voldsomt. Ta en større størrelse. Ingen kan se hvilken størrelse klærne du har på har. 

Anonymkode: eae25...852

Selvsagt, fordi jeg har et vanskelig forhold til kropp og jeg var 5 uker gravid så var veldig følsom fra før. 

Man blir usikker på seg selv og jeg følte meg ikke akkurat fin

Anonymkode: 1e75f...d23

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt, fordi jeg har et vanskelig forhold til kropp og jeg var 5 uker gravid så var veldig følsom fra før. 

Man blir usikker på seg selv og jeg følte meg ikke akkurat fin

Anonymkode: 1e75f...d23

I uke fem er man voldsomt oppblåst. Ville ikke gått for en tight bikbok-bukse da. Men da skjønner jeg godt at du begynte å gråte, men det handler ikke om buksa, men om hormoner.

Man kan være fin i størrelse small, medium og large. Man er fin i størrelse XL og større enn det også. Du er ikke mindre fin selv om du må gå opp en størrelse i klær. 

Anonymkode: eae25...852

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt, fordi jeg har et vanskelig forhold til kropp og jeg var 5 uker gravid så var veldig følsom fra før. 

Man blir usikker på seg selv og jeg følte meg ikke akkurat fin

Anonymkode: 1e75f...d23

Ikke så lurt å gå på bukseshopping etter vanlige bukser når man er gravid. Den passer neppe særlig lenge, og iom at man som regel er oppblåst er det ikke sikkert den passer etter du er gått tilbake til "normal" størrelse heller. Så jeg ville latt være å kjøpe nye bukser til etter du har født og kommet deg tilbake til gammel kropp. 

Anonymkode: ae7d7...58d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bik Bok er for tenåringer. Hadde ikke falt meg inn å handle der etter jeg ble 25. Men husk at når størrelsene stadig blir større i de fleste kjedebutikkene så må tynne, unge jenter også ha butikker med normale størrelser (ref sånn størrelsene var for 20 år siden). Vet at søsteren min på 17 år og 48 kg er glad for at Bik Bok og Brandy Melvine typ selger klær som passer henne. Det hadde vært utrolig flaut for henne å måtte handle i barneavdelinger. 

Anonymkode: 4ef67...642

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en BMI på 21 og bruker L hos bikbok. Det er det ingen som ser. 

Anonymkode: 3f232...9ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de er helt normal i str jeg! Bruker m overalt, itillegg til på bikbok. Bmi på 21.9. Men har veldig smal midje da.

Anonymkode: 93e54...476

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på shopping med min niese på 12 år. Hun er skikkelig tynn, har ikke hofter, men bukse str. Xs var altfor liten. Da lurer jeg på hvem de passer for...  

Anonymkode: d583e...bd6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt, fordi jeg har et vanskelig forhold til kropp og jeg var 5 uker gravid så var veldig følsom fra før. 

Man blir usikker på seg selv og jeg følte meg ikke akkurat fin

Anonymkode: 1e75f...d23

Hvordan skulle de som svarer deg her vite det? Og det er ikke godt å ha noe som strammer når man er gravid. 
Anbefaler deg å kjøpe en behagelig bukse.

Anonymkode: eace3...2a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes størrelsene på Bik bok er ganske store jeg. Bruker M og da må jeg ofte bruke belte for de er så store i midja, og jeg er i følge bmi overvektig. 

Anonymkode: d5d91...875

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt, fordi jeg har et vanskelig forhold til kropp og jeg var 5 uker gravid så var veldig følsom fra før. 

Man blir usikker på seg selv og jeg følte meg ikke akkurat fin

Anonymkode: 1e75f...d23

Da er det bare å stålsette seg jenta mi for du kommer til å endre deg.. 

Anonymkode: 09524...144

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var på shopping med min niese på 12 år. Hun er skikkelig tynn, har ikke hofter, men bukse str. Xs var altfor liten. Da lurer jeg på hvem de passer for...  

Anonymkode: d583e...bd6

De underbetalte Asiaterne som syr dem. 

Anonymkode: 09524...144

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bikbok er små i str. 

Jeg bruker stort sett s, aldri m, men på bikbok må jeg nesten alltid ha m. 

Anonymkode: 8ed71...0e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...