Gå til innhold

Bik bok størrelser

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 18.9.2020 den 10.12, AnonymBruker skrev:

Selvsagt, fordi jeg har et vanskelig forhold til kropp og jeg var 5 uker gravid så var veldig følsom fra før. 

Man blir usikker på seg selv og jeg følte meg ikke akkurat fin

Anonymkode: 1e75f...d23

Håper du blir litt mer moden i mammarollen for barnet sin del. 

Anonymkode: 24cad...d8a

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke folk få ha den stilen de vil selv? 

Anonymkode: 8ed71...0e8

Joda. Men det blir litt rart når voksne handler klær i butikker beregnet på tenåringer, og så klager på at klærne er små i størrelsen!

Anonymkode: fe5e1...21d

• Liker 2
Skrevet

Skjønner deg godt, jeg. Var nylig innom Bik Bok selv, og prøvde de samme buksene. 42 satt stramt på meg... Størrelser varierer sånn fra butikk til butikk.

Anonymkode: d59f5...4cf

Skrevet

Størrelsene på Bik Bok er kjempekamp, tenker det er litt barne- og ungdomsskolebutikk. Bruker s og m til vanlig. Der må jeg bruke large. Da blir buksene altfor store på lårene og for lange. Går ikke der lenger

Anonymkode: 99df4...c55

Skrevet

Har ikke falt meg inn å handle på Bik Bok etter at jeg ble 20. Jeg var der i helga og så etter klær med min 12 år gamle datter, og ble overrasket over å se flere voksne damer der. Datteren min begynner å bli stor for barneavdelingen, men damestørrelser er for store, så for henne er det jo midt i blinken.

Anonymkode: 038db...b75

Skrevet

Størrelsene er omtrent som andre butikker hadde for 10 år siden, før de begynte å ta hensyn til økt fedme i befolkningen. Favoritt buksen min er i et merke som selges hos dem. Fasongen og kvaliteten er enestående. Har aldri falt meg inn at jeg er for gammel å handle det. Forresten er gjennomsnittlig midjestørrelse høyere hos ungdom nå enn på 90 tallet, så vi som har beholdt størrelsen bør få handle der vi finner passelig klær. 

Anonymkode: 9dbe5...3ef

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Størrelsene er omtrent som andre butikker hadde for 10 år siden, før de begynte å ta hensyn til økt fedme i befolkningen. Favoritt buksen min er i et merke som selges hos dem. Fasongen og kvaliteten er enestående. Har aldri falt meg inn at jeg er for gammel å handle det. Forresten er gjennomsnittlig midjestørrelse høyere hos ungdom nå enn på 90 tallet, så vi som har beholdt størrelsen bør få handle der vi finner passelig klær. 

Anonymkode: 9dbe5...3ef

Den der påstanden om at størrelsene har forandret seg de siste 10 årene, skjønner jeg ingenting av. Jeg har mange klær som er 10 år eller mer, i samme størrelse som jeg bruker fremdeles. Merker ingen forskjell. Vekta mi er lik også. Men at Bik Bok er små i størrelsen, har jeg visst i 25 år. Jeg brukte størrelse L der da jeg var 16, nå bruker jeg størrelse S eller M i de fleste butikker.

Anonymkode: 038db...b75

Skrevet
På 18.9.2020 den 22.50, AnonymBruker skrev:

Alle butikker opererer med forskjellige størrelser, Cubusklær kan jeg svømme i og kjøper alltid 1-2 str mindre enn jeg vanligvis gjør.  Dyrere merkeklær er små.  HM og VeroModa er midt i mellom. BikBok har alltid små str og det har jeg sikkert visst i 20 år.  Jeg vet jo selv hvor stor kroppen min er.  Begynne å grine fordi et plagg er lite i str???  Har du ikke badevekt hjemme eller i det minste et speil?  Hahahhahaha.. Dagens. 

Anonymkode: 2fc2a...776

Føler du deg tøff nå som du latterliggjør ts sine følelser? 🙂

Anonymkode: 9d8c7...8a5

• Liker 1
Skrevet
På 19.9.2020 den 12.41, AnonymBruker skrev:

Håper du blir litt mer moden i mammarollen for barnet sin del. 

Anonymkode: 24cad...d8a

Håper du klarer å utvise litt mer forståelse og empati før du eventuelt trer inn i mammarollen. Det er en viktig egenskap å ha med seg, forstår du.

Anonymkode: 9d8c7...8a5

Skrevet

Bik bok har vært samme størrelse i 20 år, hilsen meg på 40 år. Handlet der som 20 åring, men alt var for kort i armer og bein. Ikke pent. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...