Gå til innhold

Bik bok størrelser

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bik bok er små i størrelsen, men de henvender seg også til et marked av unge jenter som også er "små i størrelsen". På samme måte som det er fint at vi som er større en gjennomsnittet får et tilbud av større størrelser i vanlige kjedebutikker, og ikke må handle klær som ser ut som telt fra spesialbutikker, så må vi også akseptere at må eksistere et tilbud for tynne jenter og damer slik at (som en sa) at de ikke må handle i barneavdelinger. 

Så i stedet for å grine av at du ikke passer inn i den vanlige størrelsen hos bik bok; gå opp en størrelse eller handle et annet sted om du bryr deg så mye om merkelappen.

Anonymkode: d1c68...033

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bik bok er små i størrelsen, men de henvender seg også til et marked av unge jenter som også er "små i størrelsen". På samme måte som det er fint at vi som er større en gjennomsnittet får et tilbud av større størrelser i vanlige kjedebutikker, og ikke må handle klær som ser ut som telt fra spesialbutikker, så må vi også akseptere at må eksistere et tilbud for tynne jenter og damer slik at (som en sa) at de ikke må handle i barneavdelinger. 

Så i stedet for å grine av at du ikke passer inn i den vanlige størrelsen hos bik bok; gå opp en størrelse eller handle et annet sted om du bryr deg så mye om merkelappen.

Anonymkode: d1c68...033

Gode poeng. Jeg er nok midt i mellom, på bikbok må jeg ha m, men på kappahl må jeg ha xs. Men only/veromoda/cubus er midt i mellom.

Anonymkode: 8ed71...0e8

Skrevet

Ble str 38 på datteren min på 15 i dag. Hun bruker 34 /36 i bukser. Er lang.  Hun brydde seg fint lite om det

Anonymkode: 1275c...053

• Liker 3
Skrevet

Syntes ikke BIKBOK er små i størrelsen jeg?? Bruker som regel S/M på BIKBOK og har en bmi på rett over 25 til vanlig🤷‍♀️ er gravid i uke 37 nå (og godt over 90 kg) og bruker joggebukser derfra i L, og den er ikke spesielt trang.. Skal sies at jeg ikke bruker jeans etc derfra fordi jeg sverger til andre faste merker.. så vet ikke hvordan de er i størrelsen. Men kjøper det meste av t-skjorter, strikk, bluser og collegegensere/kosebukser derfra.. :)

Anonymkode: ea6d4...8e1

Skrevet

Alle butikker opererer med forskjellige størrelser, Cubusklær kan jeg svømme i og kjøper alltid 1-2 str mindre enn jeg vanligvis gjør.  Dyrere merkeklær er små.  HM og VeroModa er midt i mellom. BikBok har alltid små str og det har jeg sikkert visst i 20 år.  Jeg vet jo selv hvor stor kroppen min er.  Begynne å grine fordi et plagg er lite i str???  Har du ikke badevekt hjemme eller i det minste et speil?  Hahahhahaha.. Dagens. 

Anonymkode: 2fc2a...776

• Liker 1
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes størrelsene på Bik bok er ganske store jeg. Bruker M og da må jeg ofte bruke belte for de er så store i midja, og jeg er i følge bmi overvektig. 

Anonymkode: d5d91...875

Du veier 70-75 kg og kan bruke mindre størrelse enn meg som veier 65?   Fiffig

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du veier 70-75 kg og kan bruke mindre størrelse enn meg som veier 65?   Fiffig

En kropp og antall kilo er ikke en fasit. Det trodde jeg virkelig at alle visste. 

Anonymkode: d5d91...875

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes bikbok har helt normale størrelser. Bruker xs i bukser, både på Gina, HM og bik bok. 

Mer irriterende med de som opererer med store størrelser, som noa noa, da finnes det jo ikke små nok klær for petite kvinner. 

Anonymkode: 69384...214

• Liker 3
Skrevet

Jeg har to bukser derfra, og begge er i samme størrelse som jeg pleier å bruke.

Anonymkode: 671df...b0a

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes bikbok har helt normale størrelser. Bruker xs i bukser, både på Gina, HM og bik bok. 

Mer irriterende med de som opererer med store størrelser, som noa noa, da finnes det jo ikke små nok klær for petite kvinner. 

Anonymkode: 69384...214

Ja, det hender jeg drukner i størrelse 34, og da er det noe galt et sted. Jeg er over førti og ikke unormalt tynn. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes de varierer veldig. Peachy jeans, higher jeans og super high jeans kan jeg bruke str L. De er superstretchy. Men får ikke på meg XL i de buksene uten stretch. De cargobuksene du sikter til fikk jeg ikke på meg 46 engang, hun i butikken sa hun måtte opp 3 størrelser. Så de er ekstremt små. Bik bok har jo fått større størrelser, en del går opp til 46/48. Men om det er normale 46/48 er vanskelig å si. Noen topper har jeg medium i og andre XL. For å sammenligne er jeg m/l på HM, Medium på Lindex og KappAhl og Cubus.

Anonymkode: 68e90...6a7

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dyrere merkeklær er små. 

Hva som er dyrt, er relativt, men: Alt av dyrere merkeklær jeg har vært borti er store i størrelsen. (Påstår selvsagt ikke at alle dyre merkeklær er store.) Ralph Lauren og Max Mara, f.eks. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan skulle de som svarer deg her vite det? Og det er ikke godt å ha noe som strammer når man er gravid. 
Anbefaler deg å kjøpe en behagelig bukse.

Anonymkode: eace3...2a9

Jeg har kjøpt mammabukser på hm. Myke joggebukser 🙃 den strammingen er ikke behagelig, nei. 

Da er det bare å stålsette seg jenta mi for du kommer til å endre deg.. 

Anonymkode: 09524...144

I know, er litt lengre på vei nå og har fått skikkelig mage. Det går bra egentlig. I forrige svangerskap gikk jeg opp 20 kg og veide over 60 kg den dagen jeg fødte..gikk over det og. 

Anonymkode: 1e75f...d23

Skrevet

Jeansene (de ettersittende) i til BikBok er små i størrelsen. Altså den higher modellen. Har ikke prøvd peachy da jeg ikke har sånn fasong på kroppen. 

Men andre klær som topper, gensere osv er mer normale. 

Skrevet

Bikbok er for barn og tenåringer. Voksne bør skaffe seg en mer sofistikert stil.

Anonymkode: fe5e1...21d

Skrevet

Jeg bruker vanligvis m i bukser. Hos Bikbok må jeg ha xl. Og det er sjeldent de har xl. 

Anonymkode: 0f691...744

Skrevet

Bruker samme størrelse på bikbok som på f.eks H&M. 

• Liker 1
Skrevet

Bikbok er for barn og tenåringer. Voksne bør skaffe seg en mer sofistikert stil.

Anonymkode: fe5e1...21d

Kan ikke folk få ha den stilen de vil selv? 

Anonymkode: 8ed71...0e8

• Liker 5
Skrevet

Henger meg aldri opp i str. Spiller da ingen rolle hva merkelappen sier. På bik bok bruker jeg M. På ungdomsavdelingen på HM må jeg noen ganger opp i 42. På Lindex ofte ned i str 34/36.  Størrelse på merkelapp betyr nada. 

Anonymkode: bd31c...c7f

Skrevet
På 18.9.2020 den 9.03, AnonymBruker skrev:

Hallo 

I de fleste butikker bruker jeg en xs til s, alt ettersom hvordan jeg vil at plagget skal sitte. Jeg prøvde en sånn cargobukse fra bik bok, i small, og jeg fikk ikke igjen knappen ordentlig.. Den var kjempestram. Jeg begynte selvsagt å grine. Kjøpte ikke noe derfra da.. 

Er det flere som opplever at klærne derfra er små eller er det bare meg? 

Anonymkode: 1e75f...d23

Hææ? Hvorfor begynte du å grine? Om du ikke har ordentlige problemer i livet er du av de svært få heldige 

Anonymkode: 24cad...d8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...