Gå til innhold

Aldersforskjell


Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Kikker skrev:

Ja selvfølgelige ikke alle er nam. Hvis de er tjukke, urenslige osv. Det kan jo også være damer på min alder som er nam, men heller skjelden  

Jeg tenker at det er forskjellige seksuelle opplevelser. Sex med ei som er like gammel eller i nærheten av samme alder, vil jo være ei som sansynligvis har nok så lik seksuell erfaring som det man selv har. Er aldersforskjellen stor vil jeg jo også tro at den seksuelle erfaringen også er annerledes, noe som gir ulike seksuelle opplevelser. 

  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Hannah80 skrev:

Jeg har hatt sex med flere jenter på 17-18 år. Da jeg SELV var 17 eller 18. Kunne aldri tenkt meg å ha sex med noen som er markant eldre eller yngre. 

Men forstår selvsagt at andre vil det:)

Jeg tror nok at mange har det som en fantasi fordi det er litt tabu og forbudt. Er nok ikke så mange som virkeliggjør fantasien.

Skrevet

Heilt enig. Er jenta i lovlig sexuel alder ser jeg ikke problemet med at ho har sex med en på 60. Mange liker unge/ eldre uansett alder.

Ekteskap der i mot blir noe annet.

Anonymkode: 30ad5...14a

  • Liker 1
Skrevet

Kan ikke se at det er noe galt i at en 20 åring går for litt eldre for opplæring, det er jo de eldre som virkelig har erfaring...

Privatister finnes overalt, nyskjerrig og kunnskapssøkende, sulten på deilig sex, og hvis hun liker eldre... hvem skal nekte henne det? Da må dere ut i felten å ransake hvert et bidige hus, og tror dere drar hjem med uforettet sak. Da ser jeg bort i fra overgrep, men det er ikke det denne tråden handler om...

  • Liker 2
Skrevet

Jeg har en venninne som har en mann som er 30 år eldre. De er gifte. Det er nok ikke så vanlig med så stor aldersforskjell. Men forelskelse og kjærlighet kan oppstå uavhenig av alder mellom voksne.

Anonymkode: 270f9...61f

  • Liker 4
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er for en periode det, før aldersforskjellen igjen blir merkbar.

Anonymkode: ff7fa...60e

Det er klart, men nå er det ikke sikkert at jeg lever om 10-20 år så det gidder vi ikke begynne å bekymre oss for riktig ennå. Den broen krysser jeg når jeg eventuelt kommer til den.

Anonymkode: 94abd...7c9

  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...