Gå til innhold

Aldersforskjell

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da jeg var 21 innledet jeg er seksuelt forhold til en mann som var 44, det var on and off i flere år faktisk. Han var en skikkelig alfahann og hadde en høy lederstilling innen bransjen han jobbet i. Det var aldri snakk om noe mer enn sex, det var vi enige om. Jeg ville absolutt ikke ha vært i et fast forhold med han. I denne relasjonen fikk vi begge det vi ville ha, han fikk ligge med ei ung stram og villig jente, og jeg fikk deilig følelse av makt når han var naken og ba tynt om jeg kunne suge han.

Jeg har definitivt ikke angra på dette i det hele tatt, anser det fremdeles som et søtt og hett minne. 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
25 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

I hvilken alder blir man kvinne, er det noe som skjer med kroppen som tilsier at du er blitt kvinne?

Jeg tror vi må bruke offentlighetens definisjon her selv om mange bruker begrepet jente selv om de er godt voksne. Offentlig er man jente til man fyller 18. Er man 18 er man en ung kvinne. 🤪

• Liker 3
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er for en periode det, før aldersforskjellen igjen blir merkbar.

Anonymkode: ff7fa...60e

Min ekskone fleipet med meg når vi giftet oss. Vi var like gamle og hun skulle bytte meg ut når jeg ble 40 med 2 på 20 😉. Hun bytta meg ut når jeg ble 40 .... med en på 62(!). Det varte i 5 år så bytta hun ut han med en som er mer på hennes alder.

Har noen venner fra Asia. De sier at kvinner i Asia helst vil ha en voksen mann. De ser sjelden etter menn på egen alder. Så det er nok kulturelle forskjeller også når vi snakker om hva som er vanlig eller normalt.

Det er klart at er man 30 og sammen med en på 55 så går det greit, men spørsmålet er jo om det går like greit over tid, for eksempel når han nærmer seg 70 og kvinnen er 55?

I forhold er det jo anbefalt en aldersforskjell på 0-7 år, max 10 år. Det finnes alltid noen unntak.
Er det derimot kun snakk om sex, kan man jo være friere på alder.

Skrevet
2 timer siden, remix2020 skrev:

Hei. Vi holder oss innenfor lover og regler her. Pedofili er ikke tema, det burde være ganske opplagt! 

Seksuell lavalder er 16 år i Norge, men la oss si 18 år og oppover. Da er alle myndige. Jeg tenker på jenter som tenner på menn som er 10-20-30 år eldre enn dem og voksne menn som tenner på jenter fra 18 år og oppover.

Hvorfor må du si "jente" når du mener voksne damer? Jeg er 21 og føler det blir litt rart. Ser stadig vekk kjekke menn i 30-åra, men tror grensen min ligger på 40 år kanskje. Hadde ikke vært interessert i å bli sett på som "småjente" likevel. 

Anonymkode: 7021c...dfb

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, remix2020 skrev:

Min ekskone fleipet med meg når vi giftet oss. Vi var like gamle og hun skulle bytte meg ut når jeg ble 40 med 2 på 20 😉. Hun bytta meg ut når jeg ble 40 .... med en på 62(!). Det varte i 5 år så bytta hun ut han med en som er mer på hennes alder.

Har noen venner fra Asia. De sier at kvinner i Asia helst vil ha en voksen mann. De ser sjelden etter menn på egen alder. Så det er nok kulturelle forskjeller også når vi snakker om hva som er vanlig eller normalt.

Det er klart at er man 30 og sammen med en på 55 så går det greit, men spørsmålet er jo om det går like greit over tid, for eksempel når han nærmer seg 70 og kvinnen er 55?

I forhold er det jo anbefalt en aldersforskjell på 0-7 år, max 10 år. Det finnes alltid noen unntak.
Er det derimot kun snakk om sex, kan man jo være friere på alder.

Jeg er helt enig jeg. Der det er kun snakk om sex så spiller det ingen rolle. Men er det snakk om et varig forhold og stor forskjell i alder, så har det sine ulemper. Kona er fortsatt ung og sprek når mannen er kommet dithen at sykehjem er beste løsning pga sviktende helse og kanskje demens.

Anonymkode: ff7fa...60e

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor må du si "jente" når du mener voksne damer? Jeg er 21 og føler det blir litt rart. Ser stadig vekk kjekke menn i 30-åra, men tror grensen min ligger på 40 år kanskje. Hadde ikke vært interessert i å bli sett på som "småjente" likevel. 

Deg om det. Mange av mine venninner i starten av 20åra ville aldri blitt kalt voksne damer.

Anonymkode: 4da10...999

• Liker 2
Gjest HegeMarie
Skrevet

Selv er jeg 28, og har aldri hatt sex med noen over 30.

Jeg liker både gutter og jenter, og det gjør ikke noe om de er mye yngre enn meg.

16-18 er en fin alder.

Men for et seriøst forhold ville jeg nok gått for noe nærmere min egen alder.

Skrevet

Stor aldersforskjell bør man godta, selv om det "ser" rart ut med mann på 40 og kvinne på 20. Så lenge vi ikke kjenner til hvordan de ble sammen, så synes jeg man skal godt forholdet. 

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser ingen grunn til å flisespikke på dette. Det er snakk om aldersforskjell og i andre forum hvor jeg har diskutert dette så kaller unge kvinner i 18-25 års alderen seg for "jente". Ja, til og med noen over 30 bruker "jente". 

Jeg har ikke brukt ordet "småjente", det blir for creapy for meg. Jeg snakker om aldersforskjell. Jeg er en voksen "gammel" mann på 47. Unge jenter for meg er fra 18 år og opp til 30, men jeg kan gjerne bruke begrepet "unge kvinner" om alt blir bedre av det. Syns likevel dette blir en avsporing i forhold til hva tema er.

Skrevet
13 minutter siden, remix2020 skrev:

Jeg tror vi må bruke offentlighetens definisjon her selv om mange bruker begrepet jente selv om de er godt voksne. Offentlig er man jente til man fyller 18. Er man 18 er man en ung kvinne. 🤪

Ja da ser vi det på samme måte... Min elskede ex-svigermor kaller jeg jente, hun er jo i 70 årene... Hun synes det er så søtt når jeg kaller henne det... Å kalle noen for jente over 40 år og oppover, er vel kanskje litt humoritisk og oppmutrende brukt... jeg ser jo fort på smilet om de liker det...🤭

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, HegeMarie skrev:

Jeg liker både gutter og jenter, og det gjør ikke noe om de er mye yngre enn meg.

Så ærlig du er med deg selv som sier det, jeg tror du er ei fantasktisk "lærerinne"🧡 I opplæringsfasen tror jeg det er viktig at man blir opplært av noen som har erfaring. Du er sikkert forståelsesfull og lett å prate med... og mange yngre føler en sterk trygghet av ha ei som er litt eldre. Det er jo litt "omsorgarbeid" du gjør også...

Min opplevelse med den eldre kvinnen da jeg var 20 år, var både fantastisk og lærerikt. Hun lærte meg å behandle kvinnene godt, og det har jeg gjordt siden den gang...

Menn i din alder har en tendens til å bli sjikanert av den samme omsorgen, pussig nok...

• Liker 2
Gjest HegeMarie
Skrevet (endret)
1 time siden, Bamseklemmer skrev:

Så ærlig du er med deg selv som sier det, jeg tror du er ei fantasktisk "lærerinne"🧡 I opplæringsfasen tror jeg det er viktig at man blir opplært av noen som har erfaring. Du er sikkert forståelsesfull og lett å prate med... og mange yngre føler en sterk trygghet av ha ei som er litt eldre. Det er jo litt "omsorgarbeid" du gjør også...

Takk! ❤️ Jeg prøver å være en venn, en som lytter. Det handler ikke kun om sex. Jeg husker selv at dette kunne være en vanskelig tid, og jeg håper jeg kan hjelpe dem til å bli tryggere på seg selv. Håper også de kan lære noe de vil ha nytte og glede av i møte med jevnaldrende senere.

Min opplevelse med den eldre kvinnen da jeg var 20 år, var både fantastisk og lærerikt. Hun lærte meg å behandle kvinnene godt, og det har jeg gjordt siden den gang...

Så bra! Respekt er noe av det viktigste vi lærer.  Tviler ikke på at du er en gentleman!

Menn i din alder har en tendens til å bli sjikanert av den samme omsorgen, pussig nok...

Jeg vet.. Trist hvor smålige folk kan være. Vet ikke om det er sjalusi eller moralisme som gjør at mange ikke bare kan være glad på andres vegne.. 🙄

Endret av HegeMarie
Skrevet (endret)
37 minutter siden, HegeMarie skrev:

Takk! ❤️ Jeg prøver å være en venn, en som lytter. Det handler ikke kun om sex. Jeg husker selv at dette kunne være en vanskelig tid, og jeg håper jeg kan hjelpe dem til å bli tryggere på seg selv. Håper også de kan lære noe de vil ha nytte og glede av i møte med jevnaldrende senere.

Selvtakk du... Du verden så glad jeg blir når jeg ser hva du skriver. Godheten din kommer fra hjerte ditt, fullpakket av omsorg.

Du er det jeg kaller for "Sosial og seksuell intelligent"❤️

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er 44, min mann er 55. Vi har vært sammen i 27 år, så kan du regne selv. Aldersforskjellen har aldri vært noe problem for oss eller de som kjenner oss, mulig det kommer om 20 år, men da er det verd det.

Anonymkode: e6d9b...448

• Liker 3
Skrevet

16-19 år gamle jenter er nam, mann 42

Anonymkode: 6e65f...b0a

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

16-19 år gamle jenter er nam, mann 42

Anonymkode: 6e65f...b0a

Mange flotte jenter i den alderen. Om de er nam vet jeg ikke. Har ikke hatt sex med unge jenter/kvinner i den alderen.

Skrevet

De fleste kommentarene her handler jo om at mannen er eldst. Det er også vanlig at menn i slike situasjoner blir fremstilt som "gamle griser". Hva med voksne kvinner som har sex med unge gutter/menn? Er de også gamle griser? 

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, remix2020 skrev:

Mange flotte jenter i den alderen. Om de er nam vet jeg ikke. Har ikke hatt sex med unge jenter/kvinner i den alderen.

Ja selvfølgelige ikke alle er nam. Hvis de er tjukke, urenslige osv. Det kan jo også være damer på min alder som er nam, men heller skjelden  

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, remix2020 skrev:

De fleste kommentarene her handler jo om at mannen er eldst. Det er også vanlig at menn i slike situasjoner blir fremstilt som "gamle griser". Hva med voksne kvinner som har sex med unge gutter/menn? Er de også gamle griser? 

Ja det er jo like mye "griser". 

Men som oftes handler et om at gutten er heldig som får holde på med en milf. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hatt sex med flere jenter på 17-18 år. Da jeg SELV var 17 eller 18. Kunne aldri tenkt meg å ha sex med noen som er markant eldre eller yngre. 

Men forstår selvsagt at andre vil det:)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...