Gå til innhold

Aldersforskjell

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi leser ofte om voksne menn som har sexfantasier om unge jenter/kvinner. Som voksen mann kan jeg jo forstå det, men jeg har også snakket med unge jenter/kvinner som tenner på fantasien. 

Jeg tenker at om det kun er snakk om sex, så er aldersforskjell uproblematisk. Er det derimot snakk om et fast forhold vil nok aldersforskjellen skape utfordringer etterhvert.

Har jeg rett eller tar jeg feil? Del gjerne dine egne erfaringer med sex og aldersforskjell. Jeg selv har kun fantasien, ingen erfaring 😄 .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først må man kanskje avklare hva du legger i unge jenter? Noen her inne på kg er veldig opptatt av at småjenter på 12 skal ha "lov" til å ha sex med gamle griser..?

Tenker nok du tenker mer på jenter i 20 åra med mannfolk i 40 åra? Det er ikke uvanlig, spesielt hvis mannen er en la oss bruke kg menn sitt uttrykk "en alpha male". Var selv sammen med en i i slutten av 40 åra når jeg var i 20 årene, det var et forhold sa så ikke bare sex.

Anonymkode: 1145a...4bf

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Først må man kanskje avklare hva du legger i unge jenter? Noen her inne på kg er veldig opptatt av at småjenter på 12 skal ha "lov" til å ha sex med gamle griser..?

Tenker nok du tenker mer på jenter i 20 åra med mannfolk i 40 åra? Det er ikke uvanlig, spesielt hvis mannen er en la oss bruke kg menn sitt uttrykk "en alpha male". Var selv sammen med en i i slutten av 40 åra når jeg var i 20 årene, det var et forhold sa så ikke bare sex.

Hei. Vi holder oss innenfor lover og regler her. Pedofili er ikke tema, det burde være ganske opplagt! 

Seksuell lavalder er 16 år i Norge, men la oss si 18 år og oppover. Da er alle myndige. Jeg tenker på jenter som tenner på menn som er 10-20-30 år eldre enn dem og voksne menn som tenner på jenter fra 18 år og oppover.

Skrevet

Min samboer er 17 år eldre enn meg og vi har vært sammen i over 7 år . Jeg merker jo at vi på noen plan selvsagt er på litt forskjellige stadier, men det jevner seg også mer og mer ut for hvert år eldre jeg blir. 

Anonymkode: 94abd...7c9

• Liker 1
Skrevet

Hjernen styrer ikke på hva vi tenner på, men en annen del av hjernen styrer fornuften. Jeg tror nok at de som tenker på småjenter mangler en del av den hjernen...

• Liker 2
Gjest Dævendøtte
Skrevet
1 minutt siden, Bamseklemmer skrev:

Hjernen styrer ikke på hva vi tenner på, men en annen del av hjernen styrer fornuften. Jeg tror nok at de som tenker på småjenter mangler en del av den hjernen...

Så om en mann på 38 år tenner på en småjente på 21 år, så mangler han en del av hjernen?

Siden TS snakker om jenter over 18, blir det vel kanskje drøyt å kalle de småjenter? Da jeg var 20, var jeg gift, hadde barn, hus, hund og Volvo. Mulig jeg var ung, men ingen småjente ;) 

Skrevet

Klarer ikke å være sammen med en som er over ti år eldre enn meg, før jeg føler at jeg driver med eldreomsorg. De fleste som har tippa ti år eldre enn meg er for gamle for meg også. 

Anonymkode: 7efe0...a13

• Liker 3
Skrevet

Da jeg var 25 hadde jeg en seksuell relasjon med en mann på 52. Noe av den beste sexen jeg har hatt. 

Et forhold hadde derimot blitt utfordrende. Jeg ville ha barn, det ville ikke han etc.

Anonymkode: 543a2...119

• Liker 3
Skrevet
26 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Så om en mann på 38 år tenner på en småjente på 21 år, så mangler han en del av hjernen?

Siden TS snakker om jenter over 18, blir det vel kanskje drøyt å kalle de småjenter? Da jeg var 20, var jeg gift, hadde barn, hus, hund og Volvo. Mulig jeg var ung, men ingen småjente ;) 

Nei, det jeg kaller småjenter er under 18 år. Selv om seksualgrensen er 16 år, må vi jo bruke sunn fornuft... det er jo fornuften som styrer oss på rett kjøl og gjør at vi følger lover og regler, en annen del av hjernen driter vel i hva vi tenner på. Skjønner du? Noen er kjempefornuftig og andre eier ikke fornuft i det heletatt.

• Liker 1
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg var 25 hadde jeg en seksuell relasjon med en mann på 52. Noe av den beste sexen jeg har hatt. 

Et forhold hadde derimot blitt utfordrende. Jeg ville ha barn, det ville ikke han etc.

Anonymkode: 543a2...119

Det hadde jeg også i en alder av 22, men hennes fornuft sa at vi ikke kunne være sammen. Hun ville at jeg skulle finne noen som var mye yngre... omsorgsfull og fornuftig kvinne❤️

Skrevet
1 hour ago, remix2020 said:

Vi leser ofte om voksne menn som har sexfantasier om unge jenter/kvinner. Som voksen mann kan jeg jo forstå det, men jeg har også snakket med unge jenter/kvinner som tenner på fantasien. 

I hvilken forbindelse har du snakket med unge jenter om dette. Høres rart ut.

Anonymkode: 84820...cc8

• Liker 2
Skrevet
52 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Du skjønner vel og at en småjente er mer enn 12 åring enn enn på 21 år??

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I hvilken forbindelse har du snakket med unge jenter om dette. Høres rart ut.

Hvis du leser det jeg har kommentert om saken så er det altså snakk om jenter over 18 år. Jeg er 47 år og og har snakket om dette med noen jenter mellom 18 og 30 år.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, remix2020 said:

Hvis du leser det jeg har kommentert om saken så er det altså snakk om jenter over 18 år. Jeg er 47 år og og har snakket om dette med noen jenter mellom 18 og 30 år.

Men i hvilken forbindelse snakker en mann på 47 med 18-årige jenter om dette?

• Liker 2
Skrevet

Det har skjedd på forum som denne, men også face to face med unge mennesker hvor tema har vært sex. Har derimot aldri hatt sex med ei som har vært mye yngre enn meg selv. Synes likevel at tema og fantasien er spennende og ville derfor høre andres erfaringer. Derfor la jeg ut tema her.

Gjest Dævendøtte
Skrevet
35 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Nei, det jeg kaller småjenter er under 18 år. Selv om seksualgrensen er 16 år, må vi jo bruke sunn fornuft... det er jo fornuften som styrer oss på rett kjøl og gjør at vi følger lover og regler, en annen del av hjernen driter vel i hva vi tenner på. Skjønner du? Noen er kjempefornuftig og andre eier ikke fornuft i det heletatt.

Nå presiserte trådstarter at han snakket om jenter over 18 år da ;) 

Og du nevnte småjenter uten å nevne alder, så da forholdt jeg meg til TS, skjønner du? 

Skrevet
1 time siden, remix2020 skrev:

Jeg tenker at om det kun er snakk om sex, så er aldersforskjell uproblematisk. Er det derimot snakk om et fast forhold vil nok aldersforskjellen skape utfordringer etterhvert.

Enig i den ja, jeg tror også at man blir mere fornuftig med alderen...og de yngre er mere drevet av nyskjerrighet enn fornuft...og det er nok derfor dem er lettere å bli utnyttet...

Og noe av fornuften forsvinner jo når man tenner på hverandre, det har sikkert alle følt🙈

• Liker 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skjønner vel og at en småjente er mer enn 12 åring enn enn på 21 år??

Ja, men for pokker da, hold dere til emnet og det trådstarter snakker om!! 

Skrevet

I hvilken alder blir man kvinne, er det noe som skjer med kroppen som tilsier at du er blitt kvinne?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Min samboer er 17 år eldre enn meg og vi har vært sammen i over 7 år . Jeg merker jo at vi på noen plan selvsagt er på litt forskjellige stadier, men det jevner seg også mer og mer ut for hvert år eldre jeg blir. 

Anonymkode: 94abd...7c9

Det er for en periode det, før aldersforskjellen igjen blir merkbar.

Anonymkode: ff7fa...60e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...