Gå til innhold

Hasj og mensen

Gjest Tante grønn og tante brun

Fremhevede innlegg

Gjest seroxata
Skrevet

jeg har og merka at mensen har fosvunnet ganske fort om jeg har røyka under mens....

Og igjen, jeg gjør det ytterst sjelden, jeg synes ikke om for mye sløving, jeg kan være sløv uten hjelp takk :P

Videoannonse
Annonse
Gjest Milah
Skrevet

Nå har jeg på ingen måte røyka regelmessig, men jeg har ikke merket noen forandring på mensen min..

Gjest gjesta
Skrevet

eg merka aldri nåke på mensen da eg røyka hasj i mi tid...!

• 4 år senere...
Gjest Striptease
Skrevet

Hasj er kanskje ikke direkte bra for deg, men vil man røyke så vil man røyke.

Kjæresten min begynte å røyke da han var på utveksling i usa, det resulterte til krangling, juging, han tok litt sterkere ting osv.. Jeg klarte å takle det til han kom hjem(kanskje teit av meg etter det som skjedde) og jeg begynte da med weed selv. ar 100% imot det før, men nå er jeg for det etter jeg har prøvd det ett par ganger. Det er så klart ikke farlig i det hele tatt, og jeg syns det burde legaliseres som legemiddel, men jeg kan ikke si at det er sånn skikkelig smart å begynne med det hvis du er en svak person med masse problemer i livet ditt. Det er da det er vanskelig å ikke gå over til andre ting! Btw, eneste 'dop' man legger på seg litt, har jo så mye munch. Lykke til med mensen tingen din også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...