Safiye Skrevet 19. september 2020 #141 Del Skrevet 19. september 2020 Tråden er ryddet for krenkende utsagn og brukerangrep samt svar. -Safiye, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #142 Del Skrevet 19. september 2020 Kjære deg ts. Dette var utrolig tøft å lese. Har ikke opplevd lignende, men et annet ufattelig svik av min samboer/forlovede. Du ser ikke klart, du tenker ikke klart. Innimellom håper du. Av og til tenker du, var det virkelig så ille? Jeg har ikke alle svarene til deg, men jeg er kanskje 4 mnd lenger etter "sviket" ble oppdaget. Han er ikke verdt det, han er ikke verdt deg, han er ikke verdt barnet deres. Han kan vri og vende på alle ord fordi han ble oppdaget, fordi han tror han angrer, men gjør han egentlig det? Å ha holdt på sånn i iallefall 3 mnd og hvem vet hvor mye lenger han kunne ha holdt på hvis de ikke ble oppdaget? Ei heller kan du stole på han igjen etter dette, det var mer enn en fyllegreie. Og hun? Din "bestevenninne"? Nei, det er ikke verdt å beholde hverken det forholdet, ei heller vennskapet. Du vil aldri kunne stole på de to igjen. Helt ærlig. Du kan velge å ta abort og du kan velge å beholde. Velger du abort så snur du deg ikke rundt og går tilbake til den idiotiske drittsekken der. Og velger du å beholde så skal du uansett ikke ta han til deg igjen. Du kan klare å beholde, du kan klare å ta abort. Det er uansett DITT valg og ingen andres. Du må virkelig få det inn at han og hun er virkelig ikke verdt å ta tilbake inn i livet ditt igjen. Nei, ingen av dem er noe gode. Det er så råttent gjort mot deg. Attpåtil fortsatte de etter du fant ut at du er gravid. Nei, fytti.. Det er pill råttent. Selv valgte jeg å blokkere, slette overalt. Flytte avsted og null kontakt. Det hjelper å få alt på avstand. Det mener jeg. Du var nok kanskje ikke sterk nok til å møte han igjen da du hentet tingene dine, og du kommer ikke til å være det på en stund. Men plis ikke ta han tilbake. Du er langt mer verdt enn det. Familien din som du håpet på, vil jo aldri bli sånn du så for deg. Iallefall ikke nå. Anonymkode: 5538e...878 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarieLo Skrevet 19. september 2020 #143 Del Skrevet 19. september 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis det å skulle få til et samarbeid langt overgår det positive med å få et barn som man har lengtet etter og drømt om i årevis er det bare å kjøre på med abort. For meg ville det aldri vært det, og for alle andre mødre jeg kjenner ville det heller ikke vært det - til det er barna alt for viktige! Mitt poeng er egentlig bare at det kan få ganske omstendige psykiske konsekvenser å ta livet av en potensiell baby også gjennom å ta abort. Faren har glemt det etter en time, men ikke sikkert TS noen gang vil komme over det. Personlig tror jeg at jeg hver eneste dag ville ha lurt på hvordan det hadde gått om jeg hadde fått barnet, hvilken personlighet det hadde fått osv. Ville nok ganske fort ha angret på beslutningen. Og det er jo ikke sikkert TS ikke kan samarbeide med faren på sikt. Mange går gjennom samlivsbrudd og får til samarbeid i etterkant - det går på at man ofrer egoet sitt for barna og svelger ett par kameler eller 1000. Er det verdt det? For meg ville svaret vært Aboslutt! For andre kanskje ikke, og da er abort riktig beslutning. Anonymkode: d246e...999 Jo, det er garantert at det ikke kan samarbeides med faren på sikt. Fordi faren bryr seg bare om seg selv, tenker det er greit å kontrollere andre med vold, og å diktere hvordan folk skal være, at folk ikke får lov til å følge sin egen frie vilje fordi faren eier andre mennesker. Og faren tror det er normalt å slenge drit og tvinge folk til å leve i en illusjon slik at de selv kan innbille seg at de selv egentlig er gode mennesker, selv om det gjøres med trusler og vold. Selv om de aldri gjør annet enn å såre andre mennesker og lyge til dem. Det er ingen gode mennesker som gjør dette noen sinne. Men så lyger han gjerne til seg selv også, så han tror jo at han egentlig er en god person. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #144 Del Skrevet 19. september 2020 2 timer siden, MarieLo skrev: Jo, det er garantert at det ikke kan samarbeides med faren på sikt. Fordi faren bryr seg bare om seg selv, tenker det er greit å kontrollere andre med vold, og å diktere hvordan folk skal være, at folk ikke får lov til å følge sin egen frie vilje fordi faren eier andre mennesker. Og faren tror det er normalt å slenge drit og tvinge folk til å leve i en illusjon slik at de selv kan innbille seg at de selv egentlig er gode mennesker, selv om det gjøres med trusler og vold. Selv om de aldri gjør annet enn å såre andre mennesker og lyge til dem. Det er ingen gode mennesker som gjør dette noen sinne. Men så lyger han gjerne til seg selv også, så han tror jo at han egentlig er en god person. Vold og trusler? Mannen er en drittsekk som har vært utro, til og med med bestevenninnen til TS, men han har ikke vært hverken voldelig eller truet med noe. Han har ikke gjort noe ulovlig engang («bare» noe usmakelig og utilgivelig). Men hvorfor skulle de ikke kunne samarbeide om et barn senere? Et barn som begge ønsker og har gledet seg til? Anonymkode: d246e...999 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #145 Del Skrevet 19. september 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Vil bare sende deg en varm og god klem! ❤️ Du må gjøre det som er rett for deg. Jeg håper så inderlig at du har god støtte rundt deg. Anonymkode: fa8b0...1b9 Har du hørt fra din venninne ? Anonymkode: 598b7...9fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #146 Del Skrevet 19. september 2020 Hva sier bestevenninna di? Du har all min sympati. For et svik. De hadde bare fortsatt dersom du ikke hadde tatt dem på fersken. Han angrer nå selvfølgelig, fordi du så dem. Før det var han kåt, og koste seg i tre måneder. Anonymkode: 1e628...8e3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #147 Del Skrevet 19. september 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du hørt fra din venninne ? Anonymkode: 598b7...9fe Møtte henne idag. Hun sa hun lenge har hatt følelser for han, selv før jeg ble sammen med han (dette visste jeg ingenting om). Da de en kveld møttes ute på byen, dritafulle begge to, hadde hun flørtet med han på tull, og han tok det mer seriøst enn hun trodde han kom til å gjøre (dette var visst en kveld vi hadde krangla). Og det var starten på det skjulte «forholdet» deres. Hun har visst tryglet han om å forlate meg, men han har sagt nei til det, fordi det bare var sex for han. Så hun har vært klar over at han aldri ville vært i et forhold med henne. Jeg fatter ikke hvordan de begge kunne være så glade for babyen i magen når de begge har gått bak ryggen på meg... Vi er forresten 23 år alle sammen Anonymkode: e256c...55c 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #148 Del Skrevet 19. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Møtte henne idag. Hun sa hun lenge har hatt følelser for han, selv før jeg ble sammen med han (dette visste jeg ingenting om). Da de en kveld møttes ute på byen, dritafulle begge to, hadde hun flørtet med han på tull, og han tok det mer seriøst enn hun trodde han kom til å gjøre (dette var visst en kveld vi hadde krangla). Og det var starten på det skjulte «forholdet» deres. Hun har visst tryglet han om å forlate meg, men han har sagt nei til det, fordi det bare var sex for han. Så hun har vært klar over at han aldri ville vært i et forhold med henne. Jeg fatter ikke hvordan de begge kunne være så glade for babyen i magen når de begge har gått bak ryggen på meg... Vi er forresten 23 år alle sammen Anonymkode: e256c...55c For en fæl duo. At det går an. Anonymkode: 1e628...8e3 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #149 Del Skrevet 19. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Møtte henne idag. Hun sa hun lenge har hatt følelser for han, selv før jeg ble sammen med han (dette visste jeg ingenting om). Da de en kveld møttes ute på byen, dritafulle begge to, hadde hun flørtet med han på tull, og han tok det mer seriøst enn hun trodde han kom til å gjøre (dette var visst en kveld vi hadde krangla). Og det var starten på det skjulte «forholdet» deres. Hun har visst tryglet han om å forlate meg, men han har sagt nei til det, fordi det bare var sex for han. Så hun har vært klar over at han aldri ville vært i et forhold med henne. Jeg fatter ikke hvordan de begge kunne være så glade for babyen i magen når de begge har gått bak ryggen på meg... Vi er forresten 23 år alle sammen Anonymkode: e256c...55c Har hun ikke sagt unnskyld eller vært lei seg for det hun har gjort? Anonymkode: 1e628...8e3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #150 Del Skrevet 19. september 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Møtte henne idag. Hun sa hun lenge har hatt følelser for han, selv før jeg ble sammen med han (dette visste jeg ingenting om). Da de en kveld møttes ute på byen, dritafulle begge to, hadde hun flørtet med han på tull, og han tok det mer seriøst enn hun trodde han kom til å gjøre (dette var visst en kveld vi hadde krangla). Og det var starten på det skjulte «forholdet» deres. Hun har visst tryglet han om å forlate meg, men han har sagt nei til det, fordi det bare var sex for han. Så hun har vært klar over at han aldri ville vært i et forhold med henne. Jeg fatter ikke hvordan de begge kunne være så glade for babyen i magen når de begge har gått bak ryggen på meg... Vi er forresten 23 år alle sammen Anonymkode: e256c...55c Ingen av de to menneskene der fortjener å ha deg i livet sitt. Anonymkode: 2017a...c8a 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #151 Del Skrevet 19. september 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har hun ikke sagt unnskyld eller vært lei seg for det hun har gjort? Anonymkode: 1e628...8e3 Joda, begge to har bedt om unnskyldning. Det skulle bare mangle, men jeg driter i unnskyldningene deres Anonymkode: e256c...55c 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #152 Del Skrevet 19. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Joda, begge to har bedt om unnskyldning. Det skulle bare mangle, men jeg driter i unnskyldningene deres Anonymkode: e256c...55c Det skjønner jeg godt. Nå kan de jo få hverandre, hvis de vil, og knulle så mye de føler for. Nå er de jo to single duster, slik de oppførte seg som i tre måneder. Anonymkode: 1e628...8e3 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #153 Del Skrevet 19. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Joda, begge to har bedt om unnskyldning. Det skulle bare mangle, men jeg driter i unnskyldningene deres Anonymkode: e256c...55c Han har da hatt sex med din bestevenninne bak din rygg i 3 måneder og det betyr ingenting? Det gjør det jo bare verre! Hva betyr du for han, hvis han gjør noe sånt mot deg for noen som ikke betyr noe for han. Anonymkode: 4ec99...978 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #154 Del Skrevet 19. september 2020 Føler med deg ❤️ men håper du velger å beholde barnet likevel ❣️ Anonymkode: 55f92...236 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #155 Del Skrevet 19. september 2020 Dere er veldig unge, ikke at det er noen unnskyldning, men det er kanskje ikke overraskende at verken exen din eller exvenninna di har utviklet særlig til konsekvenstenkning. Karakterbrist hos begge, vær glad du er kvitt de. Anonymkode: cb179...674 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #156 Del Skrevet 19. september 2020 Du har all min sympati! For noen møkkafolk! Jeg ser mange ber deg om å ikke ta abort, at du kan ta vare på babyen alene osv. Det greier du nok. Men vær klar over hvor mye styr det faktisk kan bli å ha barn med feil mann. Jeg har det, og elsker barnet mitt, men det er virkelig ikke lett. Så lenge barnefar vil ha rettigheter, så har han det. Du må forholde deg til han så lenge du lever. Du må levere barnet ditt der, og stole på at hans oppdragelse er like god som din. Og du er prisgitt det mennesket han velger å leve med...for hun skal ha barnet ditt like mye som deg. Mitt barn går til psykolog på grunn av sin far, men systemet sier at han skal ha omsorgsrett. Anonymkode: d2161...765 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #157 Del Skrevet 19. september 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Han er lei seg for at han ble tatt. De ville sikkert fortsatt ligget sammen etter du har født barnet også. Anonymkode: 0e799...7e6 DETTE!!!!!!! Anonymkode: 18a1a...8b2 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #158 Del Skrevet 19. september 2020 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Møtte henne idag. Hun sa hun lenge har hatt følelser for han, selv før jeg ble sammen med han (dette visste jeg ingenting om). Da de en kveld møttes ute på byen, dritafulle begge to, hadde hun flørtet med han på tull, og han tok det mer seriøst enn hun trodde han kom til å gjøre (dette var visst en kveld vi hadde krangla). Og det var starten på det skjulte «forholdet» deres. Hun har visst tryglet han om å forlate meg, men han har sagt nei til det, fordi det bare var sex for han. Så hun har vært klar over at han aldri ville vært i et forhold med henne. Jeg fatter ikke hvordan de begge kunne være så glade for babyen i magen når de begge har gått bak ryggen på meg... Vi er forresten 23 år alle sammen Anonymkode: e256c...55c Ikke sikkert de var glade for babyen i magen din...var nok bare et skuespill fra deres side, særlig din venninne er en god skuespiller Anonymkode: 18a1a...8b2 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #159 Del Skrevet 19. september 2020 All min sympati, TS! 23 år, da er dere yngre enn jeg trodde. Jeg kan garantere deg at du kommer til å treffe en bedre mann, og kanskje til og med få en liten kjernefamilie før 30. Jeg hadde tatt abort i din situasjon for å slippe å forholde meg til en sånn hensynsløs egoist. Anonymkode: edf13...548 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #160 Del Skrevet 19. september 2020 Venninna di ble forelsket i ham og tryglet ham om å forlate deg, han ville ikke fordi det for ham "bare var sex". For "bare sex" gikk han bak ryggen på deg, gravide deg, med bestevenninnen din, og med kaldt ansikt skjulte det, og som andre sier ville han skjult det så lenge fremover som han hadde fått til. Han er en kald jævel, uten samvittighet eller verdier. Anonymkode: f588c...43e 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå