Gjest Betty Boop Skrevet 9. desember 2005 #41 Del Skrevet 9. desember 2005 Finnes like mange svar på det spørsmålet som det finnes mennesker. Heldigvis. *Kjemi *Reflektert *Kommunikasjon, kommunikasjon, kommunikasjon. *Varme/empati *Humor/intelligens *Engasjement *Selvstendighet/Ingen tøffel og ingen som må holde lanke 24 t i døgnet. *Men samtidig en som trives med fysisk og psykisk nærhet. *Må like å røre på seg. I kategorien turgåer. *Selvfølgeligheter som Ærlighet og Trofasthet. Men i bunn og grunn finnes det ingen fasit. Jøss, ble rene avhandlingen dette her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sexy Sadie Skrevet 9. desember 2005 #42 Del Skrevet 9. desember 2005 Jeg er veldig ops på hvordan en fyr jeg er interessert i behandler folk, en fyr som måler folk opp og ned for deretter bestemmer seg for om han skal være hyggelig mot vedkommende er en turn off. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2005 #43 Del Skrevet 9. desember 2005 Jeg ser på og legger ekstra godt merke til de menn som er tilstede i øyeblikket. Enten det er på jobb (kollega), eller en ukjent på butikken (som hilser..), eller i andre situasjoner: en mann som er tilstede i seg selv, han observerer, er til stede og ser på meg og ser meg. Jeg må på en måte registrere at han registrerer meg. En slik mann...smelt. *Det forutsetter at jeg liker hans fremtoning/utseende tålelig vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diktern Skrevet 13. desember 2005 #44 Del Skrevet 13. desember 2005 Han må sjølsagt væra feminist og kommunist. Han må væra ærlig, snill ha humor og væra samfunnsengasjert. Og så må han helst ha langt hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_April_* Skrevet 27. desember 2005 #45 Del Skrevet 27. desember 2005 Når jeg snakker med mine venninner om hva vi ønsker i en mann, er vi stort sett VELDIG enig i de generelle tingene. - han må være selvsikker, men ikke arrogant - sjarmerende, det gjør en person nesten automatisk pen - ha humoristisk sans - ha "sosiale antenner" - være ærlig - kunne diskutere Dette er hva man nesten må kunne forlange hvis man er ute etter et seriøst forhold vertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramba Skrevet 27. desember 2005 #46 Del Skrevet 27. desember 2005 Sjarm og humor smelter meg.... En mann det er litt spennende å snakke med, en som får meg til å le, men også kan være seriøs. Jeg liker en mann som er ekte og ærlig og som står for det han sier. Det er ekstra spennende med menn som brenner for noe og er flinke til å formidle det. Utseende? Vel, jeg liker slanke menn, gjerne høyere en meg, men nå er jeg 1,65 så det skal ikke så mye til. Ansiktet speiler ofte personligheten, smilerynker og smilehull faller jeg for. (OK, kanskje jeg beskriver samboeren min nå, men jeg har alltid falt for den typen menn) Skryt og brautende mannfolk er pyton, også glætte, gele-gutter med siste nye i alt fra klær og dubeditter til interesser (feks golf!!!). Sånne styrer jeg unna, vi har skjeldent noe felles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L@dy in red Skrevet 27. desember 2005 #47 Del Skrevet 27. desember 2005 Jeg ser flere egenskaper hos en mann som jeg syntes er en nødvendighet for at jeg skal velge akkurat HAN. Han må være engasjert, ansvarsbevisst, omsorgsfull, ha masse kjærlighet og gi og få, kristen, ha like verdier og mål for fremtiden som meg, åpen, trofast, ydmyk, må være villig til å gi og få når det gjelder det meste. Må ta til seg mine barn som om det skulle vært sine egne, og må vise respekt. En fordel er det vist han er høy, mørk og er bred skuldret. Vel, min kommende ektemann er ALT det jeg har nevnt, ergo så ER han MIN drømme mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. desember 2005 #48 Del Skrevet 28. desember 2005 Jeg ser kun på gutter med langt hår. Et nyttårsforsett er å prøve å 'komme over' dette, og å lære meg å like gutter med kort hår. Det er ikke lett å ha slike fordommer, jeg innbiller meg at alle med kort hår liker å danse på diskotek, og sikler etter blonde bimboer, og er veldig opptatt av å følge moten og er lett utro, og er veldig opptatt av å ha dyre mobiltelefoner og slikt, og tjene masse penger. Mens en med langt hår liker å sitte og prate om en god bok på en pub, eller tar meg med på konserter med BRA band, og kan like gjerne sitte hjemme med kompisene og spille et spill som å gå ut på byen. Og når han først har fått seg kjæreste, vil han være snill mot henne og er lett å gjøre fornøyd, og han stikker ikke ut på byen i tide og utide for å sjekke opp noen som er ENDA penere. Og liker å gå på museum på søndagene. Men jeg jobber hardt med å få bukt på disse fordommene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. desember 2005 #49 Del Skrevet 29. desember 2005 jenter 18-29 år : En rik, høy, mørk, sterk, tøff, stilig, villkatt i senga, spennende, nice dresser, impulsiv, sjarmerende, macho og alt sammen Jenter passert 30 år ; At han er snill ;-) ← Jenter passert 30: fortsatt krav om røff og tøff i sengen og enå større krav til bra kropp hos ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *J, 30* Skrevet 29. desember 2005 #50 Del Skrevet 29. desember 2005 Han må vite hva han vil med seg selv, for sitt liv, og sin eventuelle familie og kone. Han er bevisst i hverdagen på de små ting. Han vet hva han vil handle av mat, han liker å lage mat og drikke rødvin med meg og snakke/konversere om ulike temaer. Barn liker ham (og vice versa) Han behøver ikke være millionær, men vi må ha en romslig økonomi som tillater det aller meste! Han er kunnskapsrik men ikke kjedelig. Han snakker like uanstrengt med en uteligger/boms som med kongen. Han er sammen med sin kone fordi han har valgt det bevisst. Han sier alltid i fra når han vil ta opp ting som angår forholdet. Han venter ikke på at hun må gjøre det. Han er ikke en sex-maniac som setter det øverst på listen over alle lister. Mest sannsynlig er han ikke typisk norsk i væremåten og har en uhøytidelig væremåte og kan distansere seg fra overfladiske mennesker. Likevel har han stil, klasse og særpreg. Noen kaller det integritet. Han gjennomskuer veldig lett hvem som er ekte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elze Skrevet 30. desember 2005 #51 Del Skrevet 30. desember 2005 Betyr det noe f.eks. at han - er intelligent - JA - er sosial og omgjengelig - JA - veltrent kropp - NEI - har et vinnende vesen - Han trenger ikke være noen storsjarmør, men han må jo kunne sjarmere meg - er generøst tilgodesett fra naturens side - Hvis det er stor pikk du mener, så er jo det kult, men ikke noe must. - er dannet - JA - har humor - JA - er millionær - NEI - er normalt pen - Hva er nå det? Utseendet er ikke viktig for meg, men liker ikke glatte eller "for pene" typer - er åpen og ærlig - JA - "rund i kantene" (sosialt) - JA - er en god lytter - JA - er verdensvant - NEI - behersker flere fagfelt/kunstarter/aktiviteter NEI - men det er jo kjekt om han er åpen for å prøve nye ting når det gjelder aktiviteter De viktigste tingene for meg må være at han har humor og er intelligent, og at han har et åpent sinn og liker å prøve nye ting - det være seg mat, reiser, kultur Han må ikke være pretensiøs, snobbete eller overdrevent opptatt av status, penger og materielle ting Han må tåle at jeg ikke ønsker å være sammen med ham 24 timer i døgnet, i hvert fall så lenge man ikke bor sammen er det viktig å ha tid for seg selv og sine egne venner Han må være glad i nytelser som sex, mat og god vin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beloved Skrevet 31. desember 2005 #52 Del Skrevet 31. desember 2005 Mine viktigste punkter (for at jeg skal falle for en gutt - ikke nødvendigvis for at forholdet skal vare): * han må være smartere enn meg - tror nok jeg er iallefall gjennomsnittlig intelligent, scorer alltid kjempebra på IQ-tester og vinner normalt de fleste diskusjoner.. Og jeg vil ha en mann som kan dominere over meg på det området! Klarer han ikke det så kommer han ingen vei. * må være glad i dyr, spesielt katter. * helst ikke så veldig sosial.. * foretrekker høye lyse menn.. men viktigst: IKKE tynn! Om han er tjukk (innenfor rimelighetens grenser), muskuløs eller bare har kraftig beinbygning er helt underordnet.. Jeg orker bare ikke tynne menn. * også er det ingenting som er så søtt som voksne menn som rødmer.. Løgner, dårlige sjekkereplikker eller manglende oppmøte på en date i starten av forholdet gir også automatisk kroken på døra.. Ellers gir jeg de aller fleste en sjanse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2005 #53 Del Skrevet 31. desember 2005 vinner normalt de fleste diskusjoner.. ← Litt utenfor tema, men hvordan vet man når man vinner en diskusjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2005 #54 Del Skrevet 31. desember 2005 Litt utenfor tema, men hvordan vet man når man vinner en diskusjon? ← Lurer på det samme...jeg festet meg også ved formuleringene til hun som vil ha en mann som "slår henne i diskusjoner". Kan det være noe gøy da? Høres kanskje litt umodent ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 2. januar 2006 #55 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Til alle dere jenter. Jeg lurer egentlig på hva dere ser etter i en gutt. Hva er kriteriene for at dere velger nettopp ham og hva skal til for at dere velger en viss en? Jeg er jo selvfølgelig singel (ettersom jeg er her), og lurer på hva det skal til for at noen velger meg, så det hadde vært fint om dere kunne dele med dere noe av dette mysterium. Betyr det noe f.eks. at han - er intelligent - er sosial og omgjengelig - har et vinnende vesen - (er generøst tilgodesett fra naturens side) - er dannet - har humor - er normalt pen - er åpen og ærlig - "rund i kantene" (sosialt) - er en god lytter ← Hvis du leser dette vil du se at jeg har korrigert listen din litt etter noen av mine ønsker (se: ikke krav) Et absolutt krav er at han må like å lage middag til hverdags... Og så ønsker jeg meg en MANN, ikke gutt! Endret 2. januar 2006 av Helene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LunaTica Skrevet 5. januar 2006 #56 Del Skrevet 5. januar 2006 Noen av de viktigere tingene for meg er, i ikkeprioritert rekkefølge: - intelligent - sosial og omgjengelig - har humor som klaffer med min egen - som jeg finner tiltrekkende - ærlig - en god lytter - engasjert - selvsikker - seksuelt samstemt med meg - snill - har normal folkeskikk og sosiale antenner - åpen, ikke en som man må dra ting ut av Men med han jeg er sammen med nå, så kan jeg krysse av for rundt halvparten av tingene, og jeg er glad i han. Kjærlighet overvinner det meste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*¤*Princess*¤* Skrevet 3. februar 2006 #57 Del Skrevet 3. februar 2006 Jeg vil ha en søt gutt...som er fiin..en jg kan bruke tiden min på og en som er verdt det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2006 #58 Del Skrevet 3. februar 2006 Betyr det noe f.eks. at han - er intelligent JA - er sosial og omgjengelig JA - veltrent kropp IKKE VIKTIG, SÅ LENGE HAN ER INNENFOR NORMALEN. - har et vinnende vesen JA - er generøst tilgodesett fra naturens side EN FLOTT BONUS - er dannet JA - har humor JA - er millionær EN FLOTT BONUS - er normalt pen JA - er åpen og ærlig JA - "rund i kantene" (sosialt) JA - er en god lytter JA - er verdensvant EN FLOTT BONUS - behersker flere fagfelt/kunstarter/aktiviteter EN FLOTT BONUS ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pi Skrevet 3. februar 2006 #59 Del Skrevet 3. februar 2006 Personlig integritet står høyt i kurs hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 3. februar 2006 #60 Del Skrevet 3. februar 2006 Det må være en fysisk tiltrekning, noe spesielt utseende er jeg egentlig ikke ute etter. Han skal like å være sammen med meg, og gå inn for å forstå meg for å bli samstemt med meg gjennom "god kommunikasjon"(klisjeuttrykk). Dersom jeg ikke ser for meg et samtstemt forhold fremover i tiden, ser jeg heller ingen grunn til å fortsette et forhold. Jeg er forsåvidt også ute etter at han stiller de samme kravene til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå