Gå til innhold

Jenter - hva ser dere etter hos en gutt?

Cronos

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Noen ting jeg i alle fall ikke liker er:

- en som skryter mye av seg selv, hva han har oppnådd og hva han kan.

- en "know it all" og som trur bare han vet best. Vær open minded!

- en som bruker sjekketriks for å få kontakt. Det er alltid bedre med "hei"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

- intelligent

- empatisk

- kjekk

- søt

- åpen for nye impulser

- noe utdanning (må ikke ha to doktorgrader liksom, men synes det er ok at fyren har litt utdanning...)

- glad i dyr

- impulsiv

- glad i å bevege på seg/trene men samtidig være sofagris (siden jeg er begge deler)

- like å reise

- leken

- blå, grå eller grønne øyne (har aldri falt for noen med brune øyne av en eller annen grunn)

- like å diskutere

- en som er fleksibel men samtidig står på sitt (ikke noen tøffel)

Ikke nædvendig, men hadde vært fint

- om han kledde seg i svarte klær og sminka seg litt

- likte samme type filmer og musikk som meg

- om han hadde digge armmuskler å ta på

Endret av GreenSky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle dere jenter. Jeg lurer egentlig på hva dere ser etter i en gutt. Hva er kriteriene for at dere velger nettopp ham og hva skal til for at dere velger en viss en? Jeg er jo selvfølgelig singel (ettersom jeg er her), og lurer på hva det skal til for at noen velger meg, så det hadde vært fint om dere kunne dele med dere noe av dette mysterium.

Betyr det noe f.eks. at han

- er intelligent JA!

- er sosial og omgjengelig JA!

- veltrent kropp NEI, IKKE I DET HELE TATT (men han bør ikke være overvektig)

- har et vinnende vesen JA!

- er generøst tilgodesett fra naturens side IKKE DUMT I DET HELE TATT, EN FIN BONUS  :sjarmor:

- er dannet JA, HAN MÅ KUNNE TE SEG I SOSIALE SAMMENHENGER

- har humor JA

- er millionær IKKE DUMT I DET HELE TATT, EN FIN BONUS  :sjarmor:

- er normalt pen PEN ER FEIL ORD - MEN HAN MÅ HA ET NORMALT UTSEENDE OG GODT MED SJARM

- er åpen og ærlig JA

- "rund i kantene" (sosialt) TJA

- er en god lytter TJA

- er verdensvant JA

- behersker flere fagfelt/kunstarter/aktiviteter TJA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- intelligent

- empatisk

- kjekk

- søt

- åpen for nye impulser

- noe utdanning (må ikke ha to doktorgrader liksom, men synes det er ok at fyren har litt utdanning...)

- glad i dyr

- impulsiv

- glad i å bevege på seg/trene men samtidig være sofagris (siden jeg er begge deler)

- like å reise

- leken

- blå, grå eller grønne øyne (har aldri falt for noen med brune øyne av en eller annen grunn)

- like å diskutere

- en som er fleksibel men samtidig står på sitt (ikke noen tøffel)

Ikke nædvendig, men hadde vært fint

- om han kledde seg i svarte klær og sminka seg litt

- likte samme type filmer og musikk som meg

- om han hadde digge armmuskler å ta på

Der har du meg. Bortsett fra det med sminken, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Du må ha egenskaper som gjør at du har en viss status for andre mennesker enn dama. Så f.eks. humor kan være litt viktig på den måten at andre flokkdyr liker det.

Men det viktigste er nok mye penger og makt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Hvorfor er det fler som svarer Intelligent (gjennomsnittlig) her? Er det negativt om en person er over gjennomsnittet intelligent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jan banan

jenter 18-29 år : En rik, høy, mørk, sterk, tøff, stilig, villkatt i senga, spennende, nice dresser, impulsiv, sjarmerende, macho og alt sammen

Jenter passert 30 år ; At han er snill ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hvorfor er det fler som svarer Intelligent (gjennomsnittlig) her? Er det negativt om en person er over gjennomsnittet intelligent?

Like barn leker best, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke etter noe spesielt, enten så har de det, eller så har de det ikke...

Hvis jeg skal tenke etter, så tror jeg det har noe med utstrålingen å gjøre...snille øyne, lurt smil, ro i sjela, mentalt våken og åpen, har livserfaring og emosjonell dybde, men er også leken og lett til sinns. Hm...vanskelig å sette fingeren på altså...han må være både bestevenn og elsker...dvs vi må ha samme humor, han må like å kommunisere, og ha denne x-faktoren som jeg synes er så sexy. Slett ikke noen fasit som funker for andre enn de som skal sjekke meg.... :sjarmor:

Men det er alltid det beste at en mann er seg selv...så sats på det du. Vi alle har jo forbedringsmuligheter, så om du ikke når frem som du er nå; bli en bedre utgave av deg selv... ;) Å ha et godt selvbilde og være trygg på seg selv er også noe mange ser på som attraktivt...mennesker som har funnet roen med seg selv trenger ikke bevise eller forsvare noe, og er alltid behagelig selskap. De kan gi og ta uten å være opphengt i sin egen prestasjon eller andres reaksjoner. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TomKrus
De kan gi og ta uten å være opphengt i sin egen prestasjon eller andres reaksjoner.    :danse:

Leste andres ereksjoner.

På tide å få meg kaffe eller noe helt annet..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

Han skal iallefall være ærlig, STABIL, trofast og ikke være redd for å vise følelser...

Men jeg har enda ikke funnet den mannen :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 1 måned senere...

Jeg innrømmer!!!!

Jeg er veldig fiksert på utseende.

Det første jeg ser etter er høyden(er ganske høy selv) også en veltrent kropp, elsker menn med brede skuldre...mmmmmm

Tiltrekker han meg ikke fysisk bruker jeg som regel ikke tiden min med å bli kjent med han.

Vet at det er en dum tankegang men sånn er jeg bare.Men av erfaring kan jeg si at det aldri har endt på en bra måte med sånne fyrer spm vet at de er fine og alle damene er etter dem. Det går som regel galt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og venninnegjengen min hadde nettop en diskusjon om hva vi falt for hos menn. Og vi var alle enige om at hvis menn bare hadde vært litt mer romantiske og gentlemen, så hadde vi damer falt for dem.

Så mitt tips er:

Vær sjarmerende (vis oppmerksomhet, interesse og humor) og vis at du vet hvordan du skal behandle en dame. Ikke noe klisje-greier, men vær orginal. Vi damer er faktisk ikke så vanskelige, bare vi føler at vi får den "spesielle" oppmerksomheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
Gjest Kravstor?

Jeg ser etter en mann som:

- Er snill og omsorgsfull

- Har sosiale antenner

- Pen å se på

- ha god humor

- være nevenyttig

- Må kunne snakke for seg

- være normalt smart

- Ikke være over middels sjalu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...