AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #1 Del Skrevet 17. september 2020 Middagsmat som gjør at en presterer bedre og holder ut lengre på trening. Anonymkode: 7c6d9...802 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #2 Del Skrevet 17. september 2020 Laks stekt i folie med agurksalat og kanskje en potet eller litt ris, quinoa, linser alt ettersom hva jeg har.. Anonymkode: e95fe...f6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #3 Del Skrevet 17. september 2020 Eller dampet torsk med potet, gulrot og urtesmør. Anonymkode: e95fe...f6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #4 Del Skrevet 17. september 2020 Foretrekker å trene før middag. De gangene jeg trener etter spiser jeg det som er på ukemenyen den dagen. Alt fra pannekaker, til torsk i tomatsaus. Anonymkode: e7f55...279 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september 2020 #5 Del Skrevet 17. september 2020 Foretrekker å trene før middag, men hvis det ikke går må jeg ha litt tid mellom middag og trening. Spiser da en lett tidlig middag og skikkelig kveldsmat etterpå. Spiser da salat, kylling, grøt, egg eller fiskekaker med brød osv. Har valgt enkle løsninger, men ser for meg at det fisk funker bra og kanskje wok eller pasta med lette sauser. Det som ikke funker er tung mat med mye kjøtt, tomatsaus eller suppe og mat med mye krydder eller hvitløk. Anonymkode: 4270a...5fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Khloe Skrevet 18. september 2020 #6 Del Skrevet 18. september 2020 Spiser helt vanlig middag og venter en-to timer før jeg trener avhengig av hva jeg har spist og hvor tung jeg føler meg i magen. Forøvrig lurt å tenke litt over balansen mellom protein, karbohydrater og fett. Det enkle er ofte det beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #7 Del Skrevet 19. september 2020 Spiser vanlig middag i små porsjoner. Men har gode erfaringer med pastasalat laget med fullkorn og linsepasta, gir mye energi og ligger ikke tungt i magen. Anonymkode: 30196...812 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 19. september 2020 #8 Del Skrevet 19. september 2020 Kommer an på hvor lenge før trening? Som regel det samme som vanlig (alt mulig som blir servert av middagsretter), bare litt mindre etter hvorlenge etter jeg skal trene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #9 Del Skrevet 19. september 2020 Alt annet enn laks som fort blir litt ekle oppgulp ved høy intensitet Anonymkode: bbd28...e22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå