Gå til innhold

kan folk slutte å reise???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere  hjelper ikke Norge, dere gjør det værre!

Eg mener , reiser dere til utlandet, så kan dere holde dere der til viruset har slappet ned..

Anonymkode: f8911...fac

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan folk slutte å være så hysteriske?

Anonymkode: bc145...ea5

• Liker 37
Skrevet

Nei, jeg vil støtte turistnæringen og besøke folk. 

Anonymkode: 0e0ac...759

• Liker 13
Skrevet

Uproblematisk med reiser så lenge folk overholder karantenereglene. Når de driter i karantenen og heller samles i store religiøse grupper så blir det problemer. 

Anonymkode: a3a42...90f

• Liker 11
Skrevet

Nei takk. Reiser som jeg vil. 
At noen reiser betyr ikke at de ikke tar forholdsregler. Man er ikke automatisk en smittekilde bare fordi man reiser. 

Din påstand er beviselig feil. 

• Liker 19
Skrevet

Jeg har ikke hatt noe behov for å reise i år til utlandet, men hadde jeg hatt barn eller foreldre i utlandet hadde jeg nok vurdert å reise. Spes hadde jeg reist om det var snakk om eldre slektninger jeg visste mest sannsynlig ikke har lang tid igjen.  

• Liker 7
Skrevet
9 minutter siden, AndreasBR skrev:

Nei takk. Reiser som jeg vil. 
At noen reiser betyr ikke at de ikke tar forholdsregler. Man er ikke automatisk en smittekilde bare fordi man reiser. 

Din påstand er beviselig feil. 

Ja, men du er også en egoistisk idiot og det er ikke han sin påstand som er beviselig feil.

Anonymkode: d155d...e81

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, tussi84 skrev:

Jeg har ikke hatt noe behov for å reise i år til utlandet, men hadde jeg hatt barn eller foreldre i utlandet hadde jeg nok vurdert å reise. Spes hadde jeg reist om det var snakk om eldre slektninger jeg visste mest sannsynlig ikke har lang tid igjen.  

Tussi rir igjen 🙄 og muligvis dra med deg smitte hjem som kan gjøre andre dødssyk? Smart🙄

• Liker 4
Skrevet (endret)
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men du er også en egoistisk idiot og det er ikke han sin påstand som er beviselig feil.

Nei, er på ingen måte egoistisk. 

Og jo, "Dere  hjelper ikke Norge, dere gjør det værre!" er beviselig feil. Det er ingen selvfølge at det blir verre fordi noen reiser. 

Endret av AndreasBR
  • Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

og muligvis dra med deg smitte hjem som kan gjøre andre dødssyk? Smart🙄

INGEN automatikk i dette! SLUTT å anta at alle som, reiser er vandrende smittebomber, det er propaganda!! 

• Liker 13
Skrevet

TS er inne på noe.

Det er faktisk ikke korona som flytter på seg, det er menneskene som gjør det.. 

• Liker 18
Skrevet

Hei.

Har akkurat vært 1 uke på Kypros, med fly fra Oslo- Tyskland- Kypros. Samme på hjemtur. Må bruke munnbind på fly, flyplasser,butikker, div, taxi på reise. Tar 10 dagers karantene. Var og testet meg for corona på tirsdag, fikk svar i går, negativ.

Jeg drikker ikke, og henger ikke rundt i store folkeforsamlinger. Men har nytt sol og varmt vær, 36 grader i skyggen. 30 grader i middelhavet.

Jo det går fint an og reise, ta forholdregler.

DET VAR VERDT DET:

Anonymkode: 3653f...473

• Liker 19
Skrevet

Min mann har reisejobb. Han liksom ikke velge å bli hjemme...

Anonymkode: f6b57...d2e

• Liker 1
Skrevet

Ingen fare. Coronaen kommer til å knekke alt av reiseliv og flyselskap.

Jeg gleder meg stort over dette:-)

Anonymkode: 59dde...958

• Liker 3
Skrevet

20+ fly med smitte i Norge den siste måneden. Ikke ett tilfelle av smittespredning. 

Reis i vei. 

Vil man redusere smitte får man slutte å feste, og klemme. 

Anonymkode: c6fcc...eb7

• Liker 9
Skrevet

På en måte er det bra at Coronaen slår fullstendig beina under masseturismen. Naturen får hvile mange steder. Det kan se ut som den neste bølgen kommer til å bli betydelig kraftigere og alvorligere. Det ser en av smittetallene i UK og Spania nå. Skal det bli det endelige dødsstøtet for masseturismen? Det kan ta mange år før den kommer tilbake. 

Anonymkode: c4599...363

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dere  hjelper ikke Norge, dere gjør det værre!

Eg mener , reiser dere til utlandet, så kan dere holde dere der til viruset har slappet ned..

Anonymkode: f8911...fac

Slapp ned litt, nå. 😂

Hva gjør du for å hjelpe til?

Anonymkode: 97aef...272

• Liker 1
Skrevet

Har man reisejobb kan man jo ikke velge. Og er ikke noe værre å dra til hellas med munnbind, en de som møter venner og fester her i Norge. Bedre å dra og oppføre seg på ferie, enn uselvstendige folk som ikke klarer å motså fest og sammenkomster med alkohol her hjemme.

Anonymkode: 57794...9ef

• Liker 3
Skrevet

Nei vi kan ikke slutte å reise. 

Anonymkode: 951f2...50b

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På en måte er det bra at Coronaen slår fullstendig beina under masseturismen. Naturen får hvile mange steder. Det kan se ut som den neste bølgen kommer til å bli betydelig kraftigere og alvorligere. Det ser en av smittetallene i UK og Spania nå. Skal det bli det endelige dødsstøtet for masseturismen? Det kan ta mange år før den kommer tilbake. 

Anonymkode: c4599...363

Ja, det blir slutten. Og den kommer aldri tilbake. Miljøhensyn vil stoppe denne galskapen som bare har fått ture på alt for lenge.

Anonymkode: 59dde...958

• Liker 5
  • Opprett ny...