Gå til innhold

Snoker dere i badeskapene til venner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet i hvilket skap en venninne har boka hun leser på do, så akkurat det pleier jeg å sjekke (og hun er inneforstått med at jeg gjør det) :fnise: Utover det har jeg null interesse av hva andre måtte ha i skapene sine - men det har nok hendt at jeg i desperasjon og akutt behov har lett etter bind eller dopapir...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snoker aldri. Kun en gang jeg var på fest og kjente at det lukta vondt under armene mine 🙈. Fant en ren klut og vasket meg under armene med såpe og vann. Heiv kluten i skittentøy kurven.

Vi har ingenting i skapet på baderommet vårt som ikke tåler dagens lys. Det har jeg gjemt på soverommet. Så folk må bare snoke visst dem vil 😁

Anonymkode: 9378e...ead

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Navani skrev:

Jeg kikker aldri i andres skap, det er privat  :) men jeg er klar over at folk kikker. Har ikke noe hemmelig i mine skap, men passer på at f.eks p-piller ikke ligger supersynlig. Vi har separat toalett og bad, så er sjeldent noen er der inne, med mindre det er overnattingsbesøk som låner dusjen. 

Hva er galt med at p-pillene ligger fremme?Jeg hadde heller gjømt bort kondomer

Anonymkode: 1bc61...53f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje med overlegg. Men har åpna skap om det er tomt for dopapir og ikkje funnet det på første forsøk. Driter i kva folk har i skapet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er galt med at p-pillene ligger fremme?Jeg hadde heller gjømt bort kondomer

Anonymkode: 1bc61...53f

Haha hvorfor er kondomer verre? :) begge deler er prevensjon, som er naturlig å ha tenker jeg. Men ja, hadde sikkert gjemt de litt om jeg hadde kondomer.

For meg er p-pillene private, jeg liker ikke at folk skal se hvor i syklusen jeg er liksom :) de trenger ikke vite når jeg blør😅 er bare derfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hvis det er tomt for dopapir. Men bryr meg ikke om folk snoker hos meg, jeg har ikke noe hemmelig på badet. Verre hvis de går i nattbordskuffen. 😛

Anonymkode: 00ddc...a5e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg må si at jeg er redd for at noen skal snoke hos meg. Ikke at jeg har noe veldig hemmelig der, men noe som er litt kleint og som jeg ikke vil at folk skal finne og eventuelt begynne å spørre meg om. 😆

Anonymkode: e0cc1...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoker ikke for å snoke, men har hendt at jeg har lett etter dopapir. Da pleier jeg å si fra etterpå. 

Anonymkode: 36c10...8dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte at en date sjekket baderomsskapene, han var også ivrig med å sette ting inn i kjøleskap og andre skap. Brukte lang tid på å sette inn saltet bare for å studere alt jeg hadde der inne.

Jeg synes det var veldig invaderende og ufint. Mista liksom litt respekt og tillitt til han. 

Anonymkode: 26f27...1af

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri tenkt over.. om noen ønsker å se i skapene mine så er det kun sminker, kremer, tannbørster og vanlige bad ting. 
tror ikke mine venner gjør det. Jeg hadde aldri brydd meg om hva andre har i sine bad skap.. regner med det er det samme som vi har 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekker aldri skap med mindre det er tomt for dopapir. Å derfor har vi alltid full sånn toalettrull stativ her hjemme. Folk som snoker har dårlig oppdragelse. 

Anonymkode: 4dd9c...8c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.9.2020 den 14.29, AnonymBruker skrev:

Jeg tok min svigerinne på fersken i går - der sto hun og myste inn i mitt badeskap - antakelig for å "låne bind" som hun sa....evt for å sjekke sminke, p-piller eller ikke, kremer etc... Frekt? Det syns jeg, og kunne ikke falt meg inn å gjøre det hos andre.

Gjør du det? Og hva syns du om at mange gjør det hos deg(garantert)?

Anonymkode: dfe05...b66

Jepp, jeg var en snoker da jeg var ung. Derfor levde jeg etter regelen" på seg selv kjenner man andre"

Derfor har jeg aldri medisiner ol på badet. Ikke fordi jeg skjemmes, heller fordi snokere som jeg var, ikke skal få innsikt i hvilke medisiner jeg går på.

Anonymkode: 545cd...97e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mrs. Random Nick
On 9/17/2020 at 9:45 PM, Dolce said:

Snoker ikke. Og hater at andre snoker. 

Et tips er å sette en tydelig lapp inne i skapet:

Smiiiil, du er nå filmet og kommer med på neste YouTube video i serien "Snokere i Baderomskap" 

Artig å se noen gjester med litt nervøse og flakkende blikk når de kommer ut fra badet 😂

Det der var et herlig tips, som jeg tror jeg skal ta med meg videre! 😄 

 

For øvrig husker jeg at jeg så et program på TV en gang, der det ble tipset om at skapene på badet gjerne var en av de første plassene innbruddstyver faktisk leter etter smykker på. Så akkurat det ville jeg aldri hatt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal innrømme at jeg gjør det ja. Ikke alltid, men det hender. Jeg er ekstremt nysgjerrig av meg og blir også inspirert av å se andres løsninger osv. Men har aldri dårlige intensjoner med å snoke.

Blir ikke overrasket om noen snoker i badeskapene mine heller, det er helt greit, men da må de og tåle det de evnt skulle finne der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.9.2020 den 22.22, AnonymBruker skrev:

Hva er galt med at p-pillene ligger fremme?Jeg hadde heller gjømt bort kondomer

Anonymkode: 1bc61...53f

Hvorfor gjemme bort kondomer?

Anonymkode: ba70f...398

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...