Gå til innhold

Snoker dere i badeskapene til venner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tok min svigerinne på fersken i går - der sto hun og myste inn i mitt badeskap - antakelig for å "låne bind" som hun sa....evt for å sjekke sminke, p-piller eller ikke, kremer etc... Frekt? Det syns jeg, og kunne ikke falt meg inn å gjøre det hos andre.

Gjør du det? Og hva syns du om at mange gjør det hos deg(garantert)?

Anonymkode: dfe05...b66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt normalt /vanlig å gjøre, selv om FÅ innrømmer at de gjør det. 

Anonymkode: 8b42a...689

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det ikke selv, men vil tro noen har sett i skapene mine.. 

 

Anonymkode: 004e8...4a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel gjort det noen ganger før, da jeg var tenåring. Ikke nå lenger, bryr meg fint lite om hva andre har i skapene sine. 😊

Anonymkode: ce2ae...2ff

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke overrasket over at det skjer, men har aldri gjort det selv. Nå synes jeg ikke det gjør så veldig stor skade, da, men det er snokete og hører nok sammen med en generelt snokete personlighet! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Det er veldig uhøflig å snoke gjennom folks private skap. Får jeg bruk for noe spesielt
så spør jeg om det finnes og de finner det selv frem evt. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det ikke selv, men jeg har lest om denne tendensen på diverse forum en god stund at jeg vet at andre gjør det. Jeg låser inn reseptbelagte medisiner og oppbevarer ikke personlige eiendeler på badet som kan være tilgjengelig for andre som er på besøk. 

Anonymkode: 4404a...465

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kikker aldri i andres skap, det er privat  :) men jeg er klar over at folk kikker. Har ikke noe hemmelig i mine skap, men passer på at f.eks p-piller ikke ligger supersynlig. Vi har separat toalett og bad, så er sjeldent noen er der inne, med mindre det er overnattingsbesøk som låner dusjen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke interesse av det. Når det er sagt, så rydder jeg vekk alt når jeg får besøk og setter det på soverommet. 

Anonymkode: 8e395...01d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har faktisk aldri falt meg inn å gjøre, heller ikke at folk muligens går i mine skap 😱

Jeg er vel ikke så nysgjerrig av meg, så jeg har faktisk aldri sett i noens skuffer eller skap uten lov. Det gjelder også kjærester, partnere og barn. Jeg ønsker å gi dem det privatlivet og forventer det samme tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hos venner. Men som gammel rusmisbruker er det desverre en dårlig vanne å sjekke hvilke kule medisiner med rød trekant folk har om jeg tilfeldigvis ser at det står noen glass eller pakker på badet. Vet det er feil, men klarer ikke å la være.

Anonymkode: 28191...bf2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snoker ikke. Og hater at andre snoker. 

Et tips er å sette en tydelig lapp inne i skapet:

Smiiiil, du er nå filmet og kommer med på neste YouTube video i serien "Snokere i Baderomskap" 

Artig å se noen gjester med litt nervøse og flakkende blikk når de kommer ut fra badet 😂

Endret av Dolce
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, hvorfor i alle dager skulle jeg det?😅

Anonymkode: 279c5...e40

Det var min kommentar før jeg rakk å komme med den selv. Hvorfor i all verden skulle jeg det?

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg snoker! 

Anonymkode: e51b0...6e9

Hvorfor det? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei venninne som driver med det. Merkelig.. Selv er jeg totalt uinteressert i hva andre har i skapene sine. Hvorfor skulle det være interessant?

Anonymkode: 469d6...d8e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...