Gjest Anonymous Skrevet 19. september 2002 #1 Del Skrevet 19. september 2002 Heisann, Jeg er ei jente på 19 som har slitt med kraftig svette i snart tre år, så etter å ha funnet utallige godord om Yerka her på Kvinneguiden bestemte jeg meg for å kjøpe en flaske. Og jeg er imponert! :D Første dagen jeg forsøkte å ta litt på var på fredag. Svettet fortsatt litt på lørdagen, men det var mindre enn før. Måtte likevel ta på en deo. Så tok jeg på litt mandag kveld og har vært helt svettefri siden da!! :D :D Men så lurer jeg på en liten sak.. Det står at man ikke skal vaske seg under armene med såpe morgenen etter at man har hatt på Yerka. Greit nok det. Men hva med de andre dagene da? Føler meg nemlig ikke helt "ren" uten å ha vasket meg med såpe. Kan bruk av såpe de andre dagene gjøre slik at jeg begynner å svette igjen? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 19. september 2002 #2 Del Skrevet 19. september 2002 Jeg pleier ikke å bruke såpe, så jeg vet egentlig ikke... Men det er vel bare å prøve, er det ikke? Test det en helg du ikke skal noe sted eller noe...så er det ikke så farlig hvis det går skeis 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 19. september 2002 #3 Del Skrevet 19. september 2002 For å være helt ærlig bruker jeg Yerka alltid på kvelden, og morgenen etter vasker jeg meg alltid som vanlig og bruker deodorant som vanlig jeg, og for meg virker Yerkaen like fint allikevel. Men nå virker den veldig bra på meg også. Etter en gangs bruk holder jeg meg svettefri i ca 1 uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå