Engel Skrevet 18. september 2020 #21 Skrevet 18. september 2020 Et tips til som jeg liker: vent med å lage maten til daten kommer og lag mat sammen mens dere nyter et glass vin og prater. Veldig hyggelig syns jeg. 2
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #22 Skrevet 18. september 2020 Jeg lagde sjokoladefondant til oss da vi feiret bryllupsdagen. Den ble perfekt: https://trinesmatblogg.no/recipe/sjokoladefondant/ Serverte med vanlijeis. Den kan laged dagen før. Anonymkode: 58152...c1c
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #23 Skrevet 18. september 2020 2 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Jeg pleier å gå for biffsnadder og fløtegratinerte poteter. Funker fjell det. Det er godt, hva slags grønnsaker har du til? Anonymkode: f072f...396
Hr. Aktiv Skrevet 18. september 2020 #24 Skrevet 18. september 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er godt, hva slags grønnsaker har du til? Anonymkode: f072f...396 Jeg bruker sopp og løk. 1
DeLorean Skrevet 18. september 2020 #25 Skrevet 18. september 2020 Taco med shell. Så slipper dere å stirre hverandre i øynene i det minste... 1
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #26 Skrevet 18. september 2020 Hvis han liker fisk så kan jeg sterkt anbefale denne retten. Den er veldig enkel å lage, du kan forberede det meste før han kommer sånn at du slipper å være stuck på kjøkkenet mens han venter. (Gjør klar dressingen i forkant, så er det bare å steke laksen og koke nudlene når han kommer). https://trinesmatblogg.no/recipe/laks-med-spicy-soyasaus-asparges-og-risnudler/ Anonymkode: 7cd7a...40c
visp Skrevet 18. september 2020 #28 Skrevet 18. september 2020 3 timer siden, DeLorean skrev: Taco med shell. Så slipper dere å stirre hverandre i øynene i det minste... Jeg klarer å stirre selvom jeg spiser taco:) Hvorfor skulle det være vanskelig? Sushi er det eneste jeg kan tenke meg gjør det vanskelig med øyekontakt for man må prøve å håndtere pinnene. Jeg hadde faktisk kjøpt sushi på et bra take away sted.
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #29 Skrevet 19. september 2020 Tusen takk for supre tips! Har fått masse ideer til hva jeg kan lage til middag framover (og ikke bare i dating-sammenheng). Jeg endte opp med å lage en gratinert pastarett med tomatsaus, mozarella og litt pancetta. Laget maten på forhånd sånn at det var klart til å sette i ovnen da han kom. Italiensk rødvin til, og sjokolade til dessert. Det skal nevnes at vi havnet på soverommet først og spiste maten seinere:) Tror kvelden hadde blitt veldig fin uansett matrett, så jeg fikk meg en påminnelse om å slutte å stresse så jævlig med unødvendige detaljer! Hvis kjemien er bra, blir alt bra! Anonymkode: f1067...ece
Illuminatum Skrevet 19. september 2020 #30 Skrevet 19. september 2020 På 18.9.2020 den 11.13, Hr. Aktiv skrev: Jeg pleier å gå for biffsnadder og fløtegratinerte poteter. Funker fjell det. Mye bedre den enn kyllingsalat og lignende 🙂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå