AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #1 Del Skrevet 16. september 2020 Noen som kan forklare meg hva "bra bemötande" er, finnes det ikke et norsk begrep for dette? Jeg må ha det ganske konkret, fordi jeg skal svare på en jobbsøknad der jeg forklarer hva "bra bemötande" betyr for meg, og jeg skal skrive det på svensk. Anonymkode: ccf87...6a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #2 Del Skrevet 16. september 2020 Har du slått opp i en ordbok? https://svenska.se/tre/?sok=bemötande&pz=2 Anonymkode: c7b26...142 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #3 Del Skrevet 16. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du slått opp i en ordbok? https://svenska.se/tre/?sok=bemötande&pz=2 Anonymkode: c7b26...142 Selvfølgelig har jeg det, men det sier meg ingenting. "God behandling" er jo veldig diffust. Anonymkode: ccf87...6a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #4 Del Skrevet 16. september 2020 Kan du legge ut hele setningen? Anonymkode: 823c4...0d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #5 Del Skrevet 16. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan du legge ut hele setningen? Anonymkode: 823c4...0d6 "Vi vill gärna att du som söker berättar vad ett bra bemötande betyder för dig." Anonymkode: ccf87...6a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #6 Del Skrevet 16. september 2020 Å bli møtt på en god måte Anonymkode: df22b...56a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #7 Del Skrevet 16. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Å bli møtt på en god måte Anonymkode: df22b...56a Det er jo også veldig diffust vel? Anonymkode: ccf87...6a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #8 Del Skrevet 16. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er jo også veldig diffust vel? Anonymkode: ccf87...6a3 Det er jo derfor du skal forklare hva du legger i det. Anonymkode: aa41c...de0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #9 Del Skrevet 16. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: "Vi vill gärna att du som söker berättar vad ett bra bemötande betyder för dig." Anonymkode: ccf87...6a3 Vil gjerne at du som søker forteller om hva du legger i å bli møtt på en god måte / .... forteller om hva som skal til for at kunden skal føle at han får god service. Anonymkode: df22b...56a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #10 Del Skrevet 16. september 2020 Du skal svare på hva du mener må gjøres for å møte en person/problemstilling på en bra måte. Anonymkode: 47981...3b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #11 Del Skrevet 16. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vil gjerne at du som søker forteller om hva du legger i å bli møtt på en god måte / .... forteller om hva som skal til for at kunden skal føle at han får god service. Anonymkode: df22b...56a Det var dette jeg trengte, som passer til jobben jeg skal søke på. Takk! Anonymkode: ccf87...6a3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #12 Del Skrevet 16. september 2020 Jeg ville tenkt at de ønsker å vite hva du legger i å yte god service. Anonymkode: 348f5...c72 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #13 Del Skrevet 16. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg ville tenkt at de ønsker å vite hva du legger i å yte god service. Anonymkode: 348f5...c72 Jobben er rettet mot barn. Anonymkode: ccf87...6a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #14 Del Skrevet 16. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jobben er rettet mot barn. Anonymkode: ccf87...6a3 Hva legger du i det å møte et barn på en god måte? Anonymkode: df22b...56a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
youcancallmejune Skrevet 16. september 2020 #15 Del Skrevet 16. september 2020 Hvordan man bemøter andre, heter det ikke det på norsk også? F.eks "jeg ble bemøtt på en hyggelig og inkluderende måte". Det handler om hvordan man møter for eksempel en kunde, pasient eller kollega. Hvordan man opptrer og at man klarer å skape kontakt og tillit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #16 Del Skrevet 16. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva legger du i det å møte et barn på en god måte? Anonymkode: df22b...56a Ja det var det du skrev over her, som gjør at jeg nå skjønner meningen bak det, takk igjen Anonymkode: ccf87...6a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #17 Del Skrevet 16. september 2020 Akkurat nå, youcancallmejune skrev: Hvordan man bemøter andre, heter det ikke det på norsk også? F.eks "jeg ble bemøtt på en hyggelig og inkluderende måte". Det handler om hvordan man møter for eksempel en kunde, pasient eller kollega. Hvordan man opptrer og at man klarer å skape kontakt og tillit. Nei, det heter ikke bemøte på norsk. Anonymkode: 03fc0...1a0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #18 Del Skrevet 16. september 2020 Akkurat nå, youcancallmejune skrev: Hvordan man bemøter andre, heter det ikke det på norsk også? F.eks "jeg ble bemøtt på en hyggelig og inkluderende måte". Det handler om hvordan man møter for eksempel en kunde, pasient eller kollega. Hvordan man opptrer og at man klarer å skape kontakt og tillit. Kanskje det kan brukes på norsk også, men har aldri hørt noen bruke det uttrykket. Riktig forstått! Anonymkode: df22b...56a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
youcancallmejune Skrevet 16. september 2020 #19 Del Skrevet 16. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kanskje det kan brukes på norsk også, men har aldri hørt noen bruke det uttrykket. Riktig forstått! Anonymkode: df22b...56a Skulle bare mangle. Jeg er svensk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2020 #20 Del Skrevet 16. september 2020 1 minutt siden, youcancallmejune skrev: Skulle bare mangle. Jeg er svensk. 😊 Anonymkode: df22b...56a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå