Gå til innhold

Å suge en kvinnes penis gjør deg ikke homofil

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, AndreasBR skrev:

Nei. 
Ferdig snakka

Stakkars Adopterte barn da dersom du mener adoptivforeldre e ikke er deres foreldre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Maleficenta skrev:

Stakkars Adopterte barn da dersom du mener adoptivforeldre e ikke er deres foreldre. 

De er ikke deres foreldre nei. Hvordan skal det gå til? Det kan sjekkes via DNA det. 
Mor = person som fødde barnet, far = mannen som hadde sex med mor for å skape barnet. 

De er derimot barnets foresatte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Maleficenta said:

De er deres juridiske foreldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at menn (og kvinner) "født i feil kropp", i det minste bør starte en aktiv behandling med hormoner for å kunne oppfattes som transkvinne, bruke kvinnegarderobe osv. 

Jeg har skjønt at det er vanskelig å få behandling, men jeg synes også det er snålt at menn i 20-30års-alderen tilsynelatende plutselig finner ut at de er feil kjønn, og fortsatt ønsker å bruke sitt kjønnsorgan aktivt under sex. For jeg trodde da de var i "feil kropp", ønsket å endre kroppen så den passet til innsiden. For hvis medfødt kjønnsorgan er "like greit", hva er da grunn til å skifte kjønn? 

Hvis det er like greit å jazze rundt med skjeggstubber, hår på kassa, men likevel  kreve kvinnelige rettigheter, ja da er man ikke kvinne i mitt hode. For jeg har opplevd flere som skifter frem og tilbake mellom uttrykk. Så følte man seg kanskje ikke like kvinne akkurat i dag. 🤷‍♀️🤷‍♂️

Og for dere som ikke følger med, nå trenger man faktisk kun å *føle* seg som opplevd kjønn for å lovlig skifte kjønn, og vips få rettighet som det å bruke garderoben til eget kjønn uten å straffeforfølges. Faktisk kan man straffeforfølges dersom man påpeker at vedkommende kanskje har gått i feil garderobe. 

(Noen transkvinner ser jeg insisterer på at de trenger undersøkelse for livmorhalskreft, som de blir innkalt til når de endrer kjønn i folkeregisteret. Og at de plutselig får menstruasjon.. Men på Twitter hersker en HELT annen verden).

https://lovdata.no/dokument/NL/lov/2016-06-17-46

https://www.nrk.no/osloogviken/_-har-du-mannlig-kjonnsorgan-sa-gar-du-i-herregarderoben-1.13423555

Anonymkode: 693a3...e76

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Dankert skrev:

De er deres juridiske foreldre.

Foresatte* Ikke foreldre. 

Endret av AndreasBR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 16.9.2020 den 14.19, AnonymBruker skrev:

Ja, hvis du er en Otherkin, da identifiserer du deg som en annen art enn menneske. Mange som gjør det. Hvis du identifiserer deg som en hest, så er du en hest.

Anonymkode: 7a9be...72b

Nei, da lider du av en sinnssykdom. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at menn (og kvinner) "født i feil kropp", i det minste bør starte en aktiv behandling med hormoner for å kunne oppfattes som transkvinne, bruke kvinnegarderobe osv. 

Enig. 
Transgender handler om å starter en transition. Gjør man ikke det er man bare "en mann i dameklær" eller omvendt. 

Som India Willoughby sier her, "Transgender now is about floating about in the middle, no commitment, y ou pick and choose who you wanna be" 

Spoiler

Og dette er problemet for mange der ute. 
For å være transGENDER må man ha troen på at GENDER finnes. Det er meget enkelt. 
Det finnes to kjønn, de som er transgender ønsker en overgang (transition) fra det ene kjønn til det andre. 

At man går hele veien er jo en selvfølge. Og inntil man har gått hele veien synes jeg man skal bruke det toalettet som tilsvarer til sitt biologiske kjønn, dog jeg synes det er verre for en biologisk mann å bruke dametoalettet enn det er for en biologisk dame å bruke herretoalettet. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AndreasBR skrev:

Foresatte* Ikke foreldre. 

Tror ikke du adoptivforeldre er glade i barna sine? For de er foreldrene på alle måter som tells. Skal mer til enn biologi for å fungere som foreldre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Maleficenta skrev:

Tror ikke du adoptivforesatte er glade i adoptivbarna sine? For de er foreldrene  foresatte på alle måter som tells. Skal mer til enn biologi for å fungere som foreldre. 

Jeg har rettet det du skrev. Joda, jeg tror de foresatte er glad i adoptivbarna sine. Og de er foresatte der det tells. 
Nei, foreldre er som følge av biologi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AndreasBR skrev:

Jeg har rettet det du skrev. Joda, jeg tror de foresatte er glad i adoptivbarna sine. Og de er foresatte der det tells. 
Nei, foreldre er som følge av biologi. 

En onkel kan være foresatt om barnet ikke har foreldre. En Fostermor er midlertidig foresatt. Foresatt er kaldt og upersonlig. Om jeg hadde adoptert et barn hadde jeg kalt meg selv mor. Om noen da skulle rette på meg og sagt til meg at jeg ikke var mor til dette barnet, hadde det blitt månelyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Maleficenta skrev:

En onkel kan være foresatt om barnet ikke har foreldre. En Fostermor er midlertidig foresatt. Foresatt er kaldt og upersonlig. Om jeg hadde adoptert et barn hadde jeg kalt meg selv mor. Om noen da skulle rette på meg og sagt til meg at jeg ikke var mor til dette barnet, hadde det blitt månelyst.

Foresatt er allikevel det riktige ordet. En onkel kan bli foresatt ja. Han vil aldri bli faren til barnet selv om han adopterer barnet. 

Ok, du ville ikke vært mor til det barnet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AndreasBR skrev:

Foresatt er allikevel det riktige ordet. En onkel kan bli foresatt ja. Han vil aldri bli faren til barnet selv om han adopterer barnet. 

Ok, du ville ikke vært mor til det barnet. 

Det er ikke bare biologi som avgjør om noen er far eller ikke. Poenget er å være far på alle måter som tells

Adopsjon er det å ta til seg en person som sitt eget barn. Når en person blir adoptert får det nye foreldre.

Det er slik det står i store norske leksikon
Endret av Maleficenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.10.2020 den 19.02, Lorieen skrev:

Det finnes ikke kvinner med penis. Sorry, altså. Det finnes menn, det finnes kvinner, og så finnes det transpersoner. En transseksuell biologisk kvinne vil aldrI kunne bli mann, og en transseksuell biologisk mann vil aldri kunne bli kvinne. Nå må vi SLUTTE med å støtte oppunder dette tøvet. Folk kan definere seg som og føle seg som hva de vil, men har du penis så har du værsågod å gå i guttegarderoben, altså. 

Nei. Nå må vi slutte å dømme de som er transseksuelle. Vi er faktisk i 2020.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Uatskillelig skrev:

Nå må vi forholde oss til biologi. Vi er faktisk i 2020, ikke 1950. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AndreasBR skrev:

Nå må vi forholde oss til biologi. Vi er faktisk i 2020, ikke 1950. 

Biologi er ikke alt her i verden. Tilhørighet og identitet er faktisk viktigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Villfisker
7 minutter siden, Uatskillelig skrev:

Biologi er ikke alt her i verden. Tilhørighet og identitet er faktisk viktigere.

Så da er det ikke så farlig hva som er realiteten. Følelsene mine er faktisk viktigere. Helt greit det. :) 

Da tar jeg meg turen innom nav i morgen, og krever pensjon for 40 års tjeneste som toppleder i oljen, selv om jeg aldri har jobbet i oljen, og er født i 88. Men de må jo forstå at jeg egentlig er 65 år. Jeg er bare født i feil årstall. Det er jo det jeg identifiserer meg som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Uatskillelig skrev:

For noe vrøvl!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Uatskillelig skrev:

Det er sant at hvis vi snakker om biologi, har de fleste kvinner ikke penis. Men det er også kvinner som kan ha penis og skjede. Kvinner som genererer for mye testosteron. Biologi er mer mystisk enn vi tror. 

Å angripe en persons identitet er diskriminerende, og det er en forbrytelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...