AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #221 Del Skrevet 17. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Å suge en manns penis gjør det heller ikke til homo. Man skifter ikke legning av å gjøre en enkelt handling. Jeg kan suge herrelandslaget i fotball og fremdeles være 100% heterofil. Anonymkode: 473c1...4f3 feil, da er du biseksuell. Anonymkode: 0a9fa...94e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #222 Del Skrevet 17. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: feil, da er du biseksuell. Anonymkode: 0a9fa...94e Du MÅ ikke være det utifra en handling. Det er f.eks mange homofile/lesbiske som lever i skapet i heterofile forhold. Kan ikke tenke meg at det er noe særlig bra, men det er fullt mulig. Anonymkode: 7bb41...4d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #223 Del Skrevet 17. oktober 2020 Kvinner har ikke kukk, så suger du kukk er du skeiv. Anonymkode: 761b4...c07 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #224 Del Skrevet 17. oktober 2020 På 17.9.2020 den 1.28, Uatskillelig skrev: Jo, faktisk. Hvor mye koster det å omtale en transmann for mann og en transkvinne for kvinne om det er det de ønsker? Ingenting. Det er ikke vanskelig. Det koster hele grunnlaget for biologi... Anonymkode: 6f993...02e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 17. oktober 2020 #225 Del Skrevet 17. oktober 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det koster hele grunnlaget for biologi... Anonymkode: 6f993...02e Biologi er ikke viktigere enn tilhørighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #226 Del Skrevet 17. oktober 2020 På 16.9.2020 den 13.53, AnonymBruker skrev: Ikke hvis hun identifiserer seg som kvinne 😠 Hallo! Vi er i 2020! Anonymkode: 7a9be...72b en DNA-test kan glatt avgjøre hva som er hva. Anonymkode: aa16d...a29 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasBR Skrevet 17. oktober 2020 #227 Del Skrevet 17. oktober 2020 5 minutter siden, Uatskillelig skrev: Biologi er ikke viktigere enn tilhørighet. Hei, beklager, den AB'en der var meg. Trodde ikke jeg hadde svart på dette da KG puttet meg på en litt rar side ift hva var det siste jeg leste. Jo, fakta er langt viktigere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasBR Skrevet 17. oktober 2020 #228 Del Skrevet 17. oktober 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: en DNA-test kan glatt avgjøre hva som er hva. Anonymkode: aa16d...a29 Helt riktig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 17. oktober 2020 #229 Del Skrevet 17. oktober 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du MÅ ikke være det utifra en handling. Det er f.eks mange homofile/lesbiske som lever i skapet i heterofile forhold. Kan ikke tenke meg at det er noe særlig bra, men det er fullt mulig. Anonymkode: 7bb41...4d5 Om man tenner på den handlingen, så jo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #230 Del Skrevet 17. oktober 2020 På 16.9.2020 den 13.50, AnonymBruker skrev: Herlighet, hvorfor forstår ikke folk at det finnes kvinner med peniser og menn med vaginaer? Hvis du som cis-mann har seksuell kontakt med en kvinne (som har penis), så er det IKKE en homofil handling. Det samme gjelder for cis-kvinner som har seksuell kontakt med menn (som har vagina), du er ikke lesbisk. Vi er faktisk kommet til 2020. Anonymkode: 7a9be...72b Kjønnsorganet ditt er nok dessverre ganske avgjørende for hva skjønn du er, så en mann som har ei dame som har penis og synes dette er greit ja han er faktisk BIFIL. Anonymkode: 75ba9...c5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2020 #231 Del Skrevet 17. oktober 2020 5 timer siden, Maleficenta skrev: Om man tenner på den handlingen, så jo Ja hvis man tenner på det. Men man kan gjøre det uten å tenne på det. Det var poenget mitt. Anonymkode: 7bb41...4d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 18. oktober 2020 #232 Del Skrevet 18. oktober 2020 (endret) 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja hvis man tenner på det. Men man kan gjøre det uten å tenne på det. Det var poenget mitt. Anonymkode: 7bb41...4d5 Ok så du mener heterofile menneller homofile kvinner skal ofre seg å suge pikk på en transkvinne for det er jo bare en handling. Man trenger ikke like det men man kan jo late som for ikke å såre transkvinnen? CIS folk skal ikke få lov å selv ha glede av sexuelle handlinger? Endret 18. oktober 2020 av Maleficenta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #233 Del Skrevet 18. oktober 2020 6 timer siden, Maleficenta skrev: Ok så du mener heterofile menneller homofile kvinner skal ofre seg å suge pikk på en transkvinne for det er jo bare en handling. Man trenger ikke like det men man kan jo late som for ikke å såre transkvinnen? CIS folk skal ikke få lov å selv ha glede av sexuelle handlinger? Nope, det er helt frivillig. Anonymkode: 7bb41...4d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #234 Del Skrevet 18. oktober 2020 Transkvinner er menn. Anonymkode: 7ab9b...b28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet 18. oktober 2020 #235 Del Skrevet 18. oktober 2020 6 timer siden, Maleficenta skrev: Ok så du mener heterofile menneller homofile kvinner skal ofre seg å suge pikk på en transkvinne for det er jo bare en handling. Man trenger ikke like det men man kan jo late som for ikke å såre transkvinnen? CIS folk skal ikke få lov å selv ha glede av sexuelle handlinger? Poenget er vel at å suge på en penis is seg selv ikke definerer legningen din. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasBR Skrevet 18. oktober 2020 #236 Del Skrevet 18. oktober 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjønnsorganet ditt er nok dessverre ganske avgjørende for hva skjønn du er, så en mann som har ei dame som har penis og synes dette er greit ja han er faktisk BIFIL. Anonymkode: 75ba9...c5c Eller kanskje biseksuell ? Forskjell på -fil og -seksuell. Man kan være heterofil og biseksuell. Og man kan være bifil men heteroseksuell. (Vet ikke helt hvordan det skal funke men) -fil -> Hvem man finner attraktive -seksuell -> Hvem man vil ha sex med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasBR Skrevet 18. oktober 2020 #237 Del Skrevet 18. oktober 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Transkvinner er menn. Anonymkode: 7ab9b...b28 Biologisk sett har du rett i det ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bamse20 Skrevet 18. oktober 2020 #238 Del Skrevet 18. oktober 2020 uavhenging hvor mange operasjoner du tar, og vil være en kvinne.. Så blir du aldri en kvinne. Prøv og få mensen som en mann. Klarer du det, så er du kvinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2020 #239 Del Skrevet 18. oktober 2020 Vanskelig problemstilling. Personlig om jeg hadde møtt en mann, og vi hadde skulle hatt sex, også hadde han hatt en vagina.. jeg hadde ikke klart å fullføre sexen, fordi jeg ikke er tiltrukket av «samme kjønn». Jeg er heterofil, og blir opphisset av penis. Uansett hvor mye han hadde identifisert seg som en mann så hadde han uansett hatt ett kvinnelig kjønnsorgan. Jeg heller mer mot at det blir en homofil handling.. men det er ingenting galt med det., Anonymkode: cbf2b...7be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 18. oktober 2020 #240 Del Skrevet 18. oktober 2020 6 timer siden, herzeleid skrev: Poenget er vel at å suge på en penis is seg selv ikke definerer legningen din. Jo for det definerer legningen din dersom du nyter det, kontra at det byr deg imot 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå