Gå til innhold

Å suge en kvinnes penis gjør deg ikke homofil

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sex med en transkvinne er for spesielt interesserte. Jeg vil heller ikke ha det. Men det var ikke det som var poenget mitt. Når det er sagt, hvorfor alt dette hatet mot transpersoner? Tviler på at så mange som halvparten her inne som kritiserer har opplevd at en transkvinne har lagt an på dem. Da handler det egentlig bare om fordommer og fobi. Transpersoner er bare folk, og de fleste er da i stand til å forstå at folk flest er vant med at kvinner har vagina og menn har penis. Grunnen til at flere transkvinner velger å beholde penisen er fordi at etter operasjon blir vaginaen et hull med råtten lukt som hele tiden prøver å lukke seg. Det lukker seg også til slutt om de ikke daglig bruker dildo eller andre ting for å holde det åpent. 

Anonymkode: 7bb41...4d5

Jeg tror det handler mye om "kampen" de som uttaler seg på vegne av transpersoner utkjemper, og hvor kompromissløs og brutal den i mange tilfeller fremstår. Der de homofiles "kamp" i større grad handlet om å få lov til å elske uten å bli forfulgt, handler transbevegelsens til en viss grad om å omdefinere språket og tvinge mennesker til å rette seg etter bevegelsens ideologi. Kombinasjonen av at budskapet (en biologisk mann som føler seg som en kvinne er minst like mye kvinne som hvilken som helst annen kvinne) er såpass "langt ute" sammenlignet med den jevne oppfatningen og at en krever at andre skal rette seg etter budskapet er nok mye av grunnen til at bevegelsen, og dessverre menneskene de hevder å representere, til dels har blitt upopulære. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, herzeleid skrev:

Jeg tror det handler mye om "kampen" de som uttaler seg på vegne av transpersoner utkjemper, og hvor kompromissløs og brutal den i mange tilfeller fremstår. Der de homofiles "kamp" i større grad handlet om å få lov til å elske uten å bli forfulgt, handler transbevegelsens til en viss grad om å omdefinere språket og tvinge mennesker til å rette seg etter bevegelsens ideologi. Kombinasjonen av at budskapet (en biologisk mann som føler seg som en kvinne er minst like mye kvinne som hvilken som helst annen kvinne) er såpass "langt ute" sammenlignet med den jevne oppfatningen og at en krever at andre skal rette seg etter budskapet er nok mye av grunnen til at bevegelsen, og dessverre menneskene de hevder å representere, til dels har blitt upopulære. 

Spot on!! 

Anonymkode: 7ab9b...b28

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, herzeleid skrev:

På samme måte som heterofile gjør i mange land og gjorde i alle land før da. Man skulle tro at det er lettere å ignorere en bitteliten gruppe enn det store flertallet av mennesker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 24/7SylviaPlath
28 minutter siden, herzeleid skrev:

Dette, 100%.

Jeg ble forøvrig lagt an på av en transkvinne på Roskilde for en stund tilbake. (Hadde ikke operert seg eller begynt på hormoner selv om jeg fikk vite at personen hadde identifisert seg som kvinne i mange år, så det så egentlig bare ut som en overvektig mann i dameklær. Personen var ikke "passing".)

Vi snakket i 3 min på vei til bilen som skulle kjøre meg hjem, det var ganske hyggelig og jeg tenkte vi kunne bli venninner. Jeg var veldig full, vi stoppet opp foran bilen for å si god natt, og personen sier: "Me skal bli venar. Og kanskje noko meir???" og lener seg da inn lynraskt for å kysse meg.

Jeg spretter en meter tilbake og stotrer at jeg har kjæreste.

Jeg har faktisk aldri opplevd at noen av mennene jeg har vært med oppigjennom har prøvd å kysse meg uten å spørre først. Det er rett og slett vanlig praksis å få samtykke. Jeg mener at transbevegelsen har sluttet å være "aksepter meg for den jeg er" og i stedet for blitt: "dette er den eneste akseptable versjonen av kvinnelighet." Det var noe svært "entitled" med oppførselen til denne transkvinnen som jeg mener jeg ser mer og mer i bevegelsen generelt. Og jeg er ikke interessert i å ta del idet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På samme måte som heterofile gjør i mange land og gjorde i alle land før da. Man skulle tro at det er lettere å ignorere en bitteliten gruppe enn det store flertallet av mennesker. 

Så du er enig i det jeg skriver?

Det er nok vanskeligere å ignorere når den bittelille gruppen, eller rettere sagt de som hevder å snakke på deres vegne, ønsker å påtvinge sitt syn på en voldsomt mye større gruppe, særlig når det en ønsker å påtvinge virker absurd for mange. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, herzeleid skrev:

Så du er enig i det jeg skriver?

Det er nok vanskeligere å ignorere når den bittelille gruppen, eller rettere sagt de som hevder å snakke på deres vegne, ønsker å påtvinge sitt syn på en voldsomt mye større gruppe, særlig når det en ønsker å påtvinge virker absurd for mange. 

Hvis man ikke vil være en del av det, er det ikke vanskelig å ignorere det. Jeg kjenner flere transpersoner. Har aldri hørt noen av dem bruke ordet cis. Ingen av dem har heller ikke klart å akseptere at de fleste er vant med at kvinner har vagina og menn har penis. De forstår noe så enkelt som det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, 24/7SylviaPlath skrev:

Dette, 100%.

Jeg ble forøvrig lagt an på av en transkvinne på Roskilde for en stund tilbake. (Hadde ikke operert seg eller begynt på hormoner selv om jeg fikk vite at personen hadde identifisert seg som kvinne i mange år, så det så egentlig bare ut som en overvektig mann i dameklær. Personen var ikke "passing".)

Vi snakket i 3 min på vei til bilen som skulle kjøre meg hjem, det var ganske hyggelig og jeg tenkte vi kunne bli venninner. Jeg var veldig full, vi stoppet opp foran bilen for å si god natt, og personen sier: "Me skal bli venar. Og kanskje noko meir???" og lener seg da inn lynraskt for å kysse meg.

Jeg spretter en meter tilbake og stotrer at jeg har kjæreste.

Jeg har faktisk aldri opplevd at noen av mennene jeg har vært med oppigjennom har prøvd å kysse meg uten å spørre først. Det er rett og slett vanlig praksis å få samtykke. Jeg mener at transbevegelsen har sluttet å være "aksepter meg for den jeg er" og i stedet for blitt: "dette er den eneste akseptable versjonen av kvinnelighet." Det var noe svært "entitled" med oppførselen til denne transkvinnen som jeg mener jeg ser mer og mer i bevegelsen generelt. Og jeg er ikke interessert i å ta del idet.

Jeg har bare opplevd at heterofile menn med penis har gjort sånt som dette og det som værre er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man føler det prøves å påvirke til at man selv ikke kan ha preferanser om eget tenningsmønster.

At om jeg som kvinne ikke tenner på en mann med vagina eller en mørk penis er jeg diskriminerende og rasistisk.

Anonymkode: 22d38...1aa

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 24/7SylviaPlath
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har bare opplevd at heterofile menn med penis har gjort sånt som dette og det som værre er. 

Enig. Det oser av «mannlig sosialisering», men jeg synes det er sært at ingen av de mennene jeg har hatt direkte romantisk kontakt med har oppført seg slik, mens en person som identifiserer seg som kvinne faktisk gjør det. Jeg synes det er urovekkende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man ikke vil være en del av det, er det ikke vanskelig å ignorere det. Jeg kjenner flere transpersoner. Har aldri hørt noen av dem bruke ordet cis. Ingen av dem har heller ikke klart å akseptere at de fleste er vant med at kvinner har vagina og menn har penis. De forstår noe så enkelt som det. 

Vi er alle en del av språket og samfunnet og kan dermed vanskelig ignorere hvordan dette påvirkes eller utvikles, eller hva vi forventes å akseptere. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, 24/7SylviaPlath skrev:

Enig. Det oser av «mannlig sosialisering», men jeg synes det er sært at ingen av de mennene jeg har hatt direkte romantisk kontakt med har oppført seg slik, mens en person som identifiserer seg som kvinne faktisk gjør det. Jeg synes det er urovekkende.

Skjønner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.9.2020 den 13.53, AnonymBruker skrev:

Ikke hvis hun identifiserer seg som kvinne 😠 Hallo! Vi er i 2020!

Anonymkode: 7a9be...72b

Jo. Pikk = mann. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.9.2020 den 14.11, AnonymBruker skrev:

En venninne av meg, som har penis, har fortalt meg at hun (og andre kvinner med peniser) nesten ALLTID opplever å bli avvist av menn. Med den begrunnelse fra mennene om at "de ikke er homofile". Jeg mener, hva faen? Du er da ikke homofil om du, som mann, har sex med en kvinne.

Jeg er cis-kvinne, så jeg kan ikke fullt sette meg inn i diskrimineringen de blir utsatt for. Men jeg BLIR så provosert på deres vegne 😡

Nei fy faen 😂 No shit da, de vil ha fitte. For de tenner ikke på det mannlige kjønnsorgan!  Dette er da en no-brainer. Håper du er et troll. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, herzeleid skrev:

Vi er alle en del av språket og samfunnet og kan dermed vanskelig ignorere hvordan dette påvirkes eller utvikles, eller hva vi forventes å akseptere. 

Sant nok, men av denne lille gruppen så er det egentlig bare noen av dem som er ekstreme når det gjelder dette med å kalle de fleste mennesker cis. De jeg kjenner sier ganske enkelt menn og kvinner, og kaller seg selv transpersoner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Frøyamor skrev:

Nei fy faen 😂 No shit da, de vil ha fitte. For de tenner ikke på det mannlige kjønnsorgan!  Dette er da en no-brainer. Håper du er et troll. 

Det håper jeg også. Ellers sier det mye om hvor langt gaslightinga har gått. 

Anonymkode: 7ab9b...b28

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sant nok, men av denne lille gruppen så er det egentlig bare noen av dem som er ekstreme når det gjelder dette med å kalle de fleste mennesker cis. De jeg kjenner sier ganske enkelt menn og kvinner, og kaller seg selv transpersoner. 

Og nettopp derfor presiserer jeg at det nok er de som hevder å snakke på vegne av disse som skaper denne misnøyen. "Transkampen" utkjempes til tider temmelig aggressivt fra disses side, men hvor mange transpersoner de egentlig snakker for er noe ganske annet. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 minutter siden, herzeleid skrev:

Og nettopp derfor presiserer jeg at det nok er de som hevder å snakke på vegne av disse som skaper denne misnøyen. "Transkampen" utkjempes til tider temmelig aggressivt fra disses side, men hvor mange transpersoner de egentlig snakker for er noe ganske annet. 

Da er vi egentlig enige. Og dette gjelder alle grupper uansett hva det er snakk om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.9.2020 den 13.53, AnonymBruker skrev:

Ikke hvis hun identifiserer seg som kvinne 😠 Hallo! Vi er i 2020!

Du kan rope "Hallo!" så mye du orker. Det forandrer ikke noe. Biologien i menneskeheten har ikke forandret seg i 2020. Er man født med et visst sett med fungerende utstyr, så er man altså det kjønnet.

Anonymkode: 3a156...6f6

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.9.2020 den 14.11, AnonymBruker skrev:

En venninne av meg, som har penis, har fortalt meg at hun (og andre kvinner med peniser) nesten ALLTID opplever å bli avvist av menn. Med den begrunnelse fra mennene om at "de ikke er homofile". Jeg mener, hva faen? Du er da ikke homofil om du, som mann, har sex med en kvinne.

Jeg er cis-kvinne, så jeg kan ikke fullt sette meg inn i diskrimineringen de blir utsatt for. Men jeg BLIR så provosert på deres vegne 😡

Problemet er jo at de aller aller fleste identifiserer seg med sitt kroppslige kjønn og de aller aller fleste menn er heterofile.

Man kommer ikke unna at for de fleste menn så er penis sterkt knyttet opp mot kjønn og legning. Altså, mot det mannlige kjønn og homofil legning dersom man blir sammen med en cis-kvinne med penis.

Jeg kan forstå at man som cis-kvinne opplever det som sårt, men man kan ikke forandre instinktene til mennesker på et knapt tiår for å tilpasse seg den økende andelen av mennesker som føler seg annerledes enn majoriteten.

Jeg som kvinne vil ha en mann med penis. Penis er så viktig for meg at jeg ikke kunne vært sammen med en kvinne med penis som han pumper opp. Tror jeg, har aldri prøvd. Men for meg må akkurat den delen være ekte tror jeg. Jeg er veldig glad i peniser da og det er gøy å ta på, leke med, suge, runke... Det er en stor del av min seksualitet som jeg (tror at jeg) ikke kommer unna.

En mann som fortsatt har vulva hadde jeg nok også hatt problemer med, nettopp fordi at penis er så viktig for meg når jeg har heterofil sex.

Jeg er lei for det, men dersom du skal ha din rett til å få være deg selv, så må jeg også ha rett til å være tro mot meg og mine lyster.

Det sagt, hva folk definerer seg som, hva enn det er, er virkelig det samme for meg. Om du er min venn skal du få identifisere deg som en rosa slange uten at jeg bryr meg. Jeg er veldig for at alle skal få ha samme muligheter til å få jobb, barn, hus, osv., men min seksualitet er min seksualitet, akkurat som din.

Anonymkode: 85320...186

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å suge en manns penis gjør det heller ikke til homo. Man skifter ikke legning av å gjøre en enkelt handling.

Jeg kan suge herrelandslaget i fotball og fremdeles være 100% heterofil.

Anonymkode: 473c1...4f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...