Gå til innhold

Å suge en kvinnes penis gjør deg ikke homofil

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest 24/7SylviaPlath
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Biologiske menn er en fare for biologiske kvinner i KVINNEsport.

2FB8F989-9090-4C5F-8271-7C406FEDB698.png

Anonymkode: 38c86...ff4

Faktisk sjukt at det vesenet der fikk bokse mot kvinner, hva faen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.9.2020 den 1.28, Uatskillelig skrev:

Jo, faktisk. Hvor mye koster det å omtale en transmann for mann og en transkvinne for kvinne om det er det de ønsker? Ingenting. Det er ikke vanskelig. 

Takk, hilsen Mona 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
On 9/16/2020 at 1:50 PM, AnonymBruker said:

Herlighet, hvorfor forstår ikke folk at det finnes kvinner med peniser og menn med vaginaer? 

Anonymkode: 7a9be...72b

Hvorfor forstår ikke du at ingen eier språket. Hvis flertallet har en oppfatning om hva de mener med ordet kvinne og med ordet mann hvorfor skal vi da møte krav om å endre innholdet i ordene? Bare fordi et lite mindretall ikke passer inn i noen ganger litt for trange definisjoner, men som likevel er effektive ord i de fleste sammenhenger. Hvordan blir språket til slutt hvis alle mulige innbilte hensyn skal tas? Ender vel med en slags overpolitisert new-speak med språkgestapo rundt hvert hjørne. Det at ikke alle passer rett inn i språklige inndelinger kjønnsmessig betyr ikke at det er noe galt noe sted. Verken med språket eller de ugjennomsnittlige. Dessuten tror jeg meningene er mye mer delte blant de ugjennomsnittlige om ordbruk enn hos alle de selvutnevnte talspersonene de belemres med.

Anonymkode: 57b87...de2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/19/2020 at 8:08 PM, 24/7SylviaPlath said:

Det er en syk syk verden blitt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 9/16/2020 at 1:53 PM, AnonymBruker said:

Ikke hvis hun identifiserer seg som kvinne 😠 Hallo! Vi er i 2020!

Hva er det du prøver på? Prøver du å rettferdiggjøre en ferie du har hatt til Thailand hvor du endte opp med å suge pikk?

Har «dama» kølle og dinglebær så er det en mann.

Hallo! Vi er i 2020.

Anonymkode: d498a...abe

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke la være å tenke på morsomme Andy Kaufman med den fine t-skjorten. De nysgjerrige som ikke kjenner historien kan se den biografiske filmen "Man on the Moon" med Jim Carrey. (Eller bakfilmen "Jim og Andy" på norsk netflix)

On Andy Kaufman and the Big Con – (Travalanche)

Anonymkode: 57b87...de2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.9.2020 den 20.08, 24/7SylviaPlath skrev:

Jævla rasist!

Anonymkode: 4e602...91a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 24/7SylviaPlath
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jævla rasist!

Anonymkode: 4e602...91a

Var definitivt ikke PGA etnisiteten  jeg brukte ordet vesen (noe ethvert rasjonelt menneske ville forstått), men slå deg løs, du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.9.2020 den 13.50, AnonymBruker skrev:

Herlighet, hvorfor forstår ikke folk at det finnes kvinner med peniser og menn med vaginaer? 

Hvis du som cis-mann har seksuell kontakt med en kvinne (som har penis), så er det IKKE en homofil handling. Det samme gjelder for cis-kvinner som har seksuell kontakt med menn (som har vagina), du er ikke lesbisk.

Vi er faktisk kommet til 2020.

Det er menn det du tror er kvinner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.9.2020 den 13.50, AnonymBruker skrev:

Hvis du som cis-mann har seksuell kontakt med en kvinne (som har penis), så er det IKKE en homofil handling. Det samme gjelder for cis-kvinner som har seksuell kontakt med menn (som har vagina), du er ikke lesbisk.

Vi er faktisk kommet til 2020.

🤡🤡🤡

Anonymkode: 55e36...407

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er heterofil kvinne. Jeg tenner på menn med penis. Hvorfor skal ikke heterofili respekteres lenger? Jeg driter i hva folk identifiserer seg som og tenner på. Lev livet, elsk den du vil og vær den du vil, men la meg også få gjøre det da.

Anonymkode: 6a798...f0d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner har ikke penis.

Vi trenger flere kjønnskategorier. 

Anonymkode: f0bd8...796

Enda flere? Vi har jo en hel masse allerede.  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 minutt siden, Hannah80 said:

Enda flere? Vi har jo en hel masse allerede.  

Nei, vi har kun to garderober, og to kjønn på passet. Det skaper en hel masse problemer.

Anonymkode: f0bd8...796

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er heterofil kvinne. Jeg tenner på menn med penis. Hvorfor skal ikke heterofili respekteres lenger? Jeg driter i hva folk identifiserer seg som og tenner på. Lev livet, elsk den du vil og vær den du vil, men la meg også få gjøre det da.

Anonymkode: 6a798...f0d

Hvem har sagt at du ikke har lov til å være heterofil? Det må være den dummeste påstanden jeg har hørt noen gang. Det er heterofile som bestandig har og fortsatt holder på med å nekte andre legningen sin. De gjør det ulovlig, torturerer og dreper folk som ikke er heterofile. 

Anonymkode: 7bb41...4d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem har sagt at du ikke har lov til å være heterofil? Det må være den dummeste påstanden jeg har hørt noen gang. Det er heterofile som bestandig har og fortsatt holder på med å nekte andre legningen sin. De gjør det ulovlig, torturerer og dreper folk som ikke er heterofile. 

Transseksuelle blir da vitterlig fornærmet av menn eller lesbiske kvinner som ikke vil ha prikken deres selv om de føler seg som kvinner. Transseksuelle respekterer tydeligvis hverken heterofili eller homofili. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Maleficenta skrev:

Transseksuelle blir da vitterlig fornærmet av menn eller lesbiske kvinner som ikke vil ha prikken deres selv om de føler seg som kvinner. Transseksuelle respekterer tydeligvis hverken heterofili eller homofili. 

Sex med en transkvinne er for spesielt interesserte. Jeg vil heller ikke ha det. Men det var ikke det som var poenget mitt. Når det er sagt, hvorfor alt dette hatet mot transpersoner? Tviler på at så mange som halvparten her inne som kritiserer har opplevd at en transkvinne har lagt an på dem. Da handler det egentlig bare om fordommer og fobi. Transpersoner er bare folk, og de fleste er da i stand til å forstå at folk flest er vant med at kvinner har vagina og menn har penis. Grunnen til at flere transkvinner velger å beholde penisen er fordi at etter operasjon blir vaginaen et hull med råtten lukt som hele tiden prøver å lukke seg. Det lukker seg også til slutt om de ikke daglig bruker dildo eller andre ting for å holde det åpent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...