Gå til innhold

Kristen singel mann

Fremhevede innlegg

Skrevet
6 hours ago, remix2020 said:

Hmmm.... det spørs jo hva du mener med det? Jeg ønsker meg ei som vil digge meg like mye som jeg vil beundre henne. Ei som jeg kan digge like mye som hun beundrer meg. Ser positivt på at man deler grunnverdier og tro. Er ingen sexfreak, men vil ha et forhold hvor sex er en aktiv del av forholdet og hvor det er åpenhet for å leke og utforske seksuallivet. Vet ikke om det var svar på spørsmålet ditt.

Du vil ha et forhold, men du skriver også dette:

7 hours ago, remix2020 said:

Har bodd 2 år på sørlandet. Fant ingen der dessverre :(

Vil jo ikke ha en fuckfriend, men om jeg forblir singel ser jeg ikke for meg 8 nye år uten sex.

Anonymkode: cfc19...6c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du vil ha et forhold, men du skriver også dette:

Anonymkode: cfc19...6c1

Ja. Jeg søker jo etter ei å dele livet med. Sier bare at om jeg ikke finner henne, så ser jeg ikke for meg et singelliv i sølibat. 

Skrevet

Men kjære deg om du går i kristne menigheter så er det jo en overskudd av single voksne damer på din alder...det er veldig mange som ønsker seg en livspartner men det er desv underskudd på menn og menn som tar insiativ til dating.

Anonymkode: d50ff...d59

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men kjære deg om du går i kristne menigheter så er det jo en overskudd av single voksne damer på din alder...det er veldig mange som ønsker seg en livspartner men det er desv underskudd på menn og menn som tar insiativ til dating.

Vet det, men det er faktisk ikke så enkelt. Jeg går i en kirke, men det er vanskelig å finne de som er single. Særlig de som er i alderen 40-50 år.

Skrevet
2 minutter siden, remix2020 skrev:

Vet det, men det er faktisk ikke så enkelt. Jeg går i en kirke, men det er vanskelig å finne de som er single. Særlig de som er i alderen 40-50 år.

Vel jeg går i en tros menighet. Og i disse sammenhenger så er det et stort kvinne overskudd i vår alder..Nesten alle mine venninner er single. En var lei av å være singel og gikk ut på resturang el et utested for voksne og traff en ikke kristen mann som hun gifte seg med da hun var ca 45. Men de fleste ønsker seg en kristen mann.

https://www.dagen.no/meninger/debatt/2019-06-15/Kvinne-kristen-og-ufrivillig-singel-763339.html?fbclid=IwAR342xxTayf_ek1YGFTPQ7tFMI-8CnLVOahCOVlTyJ19IyaDRkCa5w1dZMc

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel jeg går i en tros menighet. Og i disse sammenhenger så er det et stort kvinne overskudd i vår alder..Nesten alle mine venninner er single. En var lei av å være singel og gikk ut på resturang el et utested for voksne og traff en ikke kristen mann som hun gifte seg med da hun var ca 45. Men de fleste ønsker seg en kristen mann.

https://www.dagen.no/meninger/debatt/2019-06-15/Kvinne-kristen-og-ufrivillig-singel-763339.html?fbclid=IwAR342xxTayf_ek1YGFTPQ7tFMI-8CnLVOahCOVlTyJ19IyaDRkCa5w1dZMc

Jeg går også i en karismatisk menighet. Norske kirker er flinke til å legge til rette for barn og ungdom, unge par, ektepar og familier. De single derimot, faller ofte utenfor og blir på en måte glemt. Nå mener jeg ikke at kirkene skal starte med datingservice, men de kunne lagt til rette for et singelnettverk som gjorde det lettere for de single å bli kjent med hverandre og skape relasjoner. Det kunne jo også resultert i at flere fant hverandre.

Nå er det dessverre også sånn at det er en dårlig kjønnsfordeling generelt mellom mann og kvinne. Det finnes derfor ikke en til hver, kristen eller ei. Så noen må faktisk finne sin kjære utenfor Norge. Jeg håper fremdeles på at jeg skal finne henne her, men hvilken nasjonalitet hun har er mindre viktig. Det viktigste er at hun vil være kjæresten og bestevennen min 😉 

• Liker 1
Skrevet
På 19.9.2020 den 18.47, remix2020 skrev:

Jeg går også i en karismatisk menighet. Norske kirker er flinke til å legge til rette for barn og ungdom, unge par, ektepar og familier.

Jeg er bare delvis enig i det der. Jeg er også kristen og voksen mann og jeg sliter generelt med tilbudet kirken har til voksne. Nå er ikke jeg medlem av noen spesiell menighet, men går en og annen gang til gudstjeneste og det slår meg at det er nok av tilbud til barn og unge og også eldre. Men oss i mellom er det ikke så mye for. Nå tenker jeg på tilbud generelt og ikke "singeltilbud" så det er litt på siden av temaet. Jeg har tatt det opp med en lokal prest. Han synes det var interessant og skulle komme tilbake til meg, men har ikke hørt noe på en stund.

Men... tilbake til temaet.

Anonymkode: 2c45b...bfd

• Liker 1
Skrevet
På 17.9.2020 den 20.38, AnonymBruker skrev:

TS er jo ikke anonym, så hvorfor ikke sende han en pm?😉

Anonymkode: a0603...220

Jeg oppfordrer alle single kristne kvinner til å ta kontakt😉. Veldig praktisk om du ikke bor så langt unna meg (Oslo/Romerike), men hyggelig å høre fra deg uansett. Jeg er 47 år og du bør være mellom 37 og 50.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...